Impopulaire meningen

Ik vind het ook echt niet lekker! Dacht ook dat ik dan misschien wat verkeerds deed maar toen ik het bij een vriendin at werd het er niet beter op haha

Ja de structuur idd! Ik heb echt nergens moeite met de structuur, maar van avocado wel. Ik eet het wel eens, maar dan is het echt naar binnen werken zonder nadenken, als ik besef wat ik eet ben ik meteen klaar

1 like

Haha dit vind ik echt heel schattig. ā€œMoet ik dit kokenā€. Zal er niet smakelijker op worden…

1 like

Ik vond Florence echt tegenvallen! In tegenstelling tot vele anderen die het waanzinnig leuk vonden.

4 likes

Idem dito, ik vond Siena veel mooier

2 likes

Same, wij waren op vakantie in Pisa en gingen een dagje naar Florence. Waren binnen 3 uur weer terug. Had een beetje het Amsterdam (Florence)/Utrecht (Pisa) gevoel qua drukte enzo

1 like

Ik had dit met VenetiĆ«. Mijn verwachtingen waren zo hoog, maar al die zes miljoen toeristen in m’n blikveld verneukten het gewoon.

Buiten het hoogseizoen wil ik er graag nog eens heen… want de architectuur, geschiedenis en sfeer spreken me wel aan

5 likes

Oh VenetiĆ« vond ik juist wel prachtig! Maar ik heb me inderdaad ook behoorlijk geĆ«rgerd aan de massa’s mensen in al die kleine straatjes… Aan de andere kant dragen wij er natuurlijk ook aan bij :redface:

2 likes

Oh nog een impopulaire mening: ik vind het niet mooi als vrouwen/meisjes hun blouse tot helemaal boven dichtknopen. Blijkbaar is deze mening impopulair, aangezien ik dit overal zie haha. Ik vind het veel mooier om een (klein) stukje huid te laten zien.

17 likes

Pompoenkruiden (voor pompoentaart) in je koffie, geen pompoensmaak :stuck_out_tongue:
Alsnog smerig (de Starbucks variant althans) maar goed

1 like

ik zit er dus niet mee dat vera camilla zich altijd maar weer in perziktinten hult.

19 likes

Ik denk dat niemand daar mee zit?

2 likes

nou het klinkt wel als iets waar de bb topic dagen over kan gaan ranten

5 likes

Haha vind dit altijd zo frappant- iemand gaat als toerist naar een toeristentrekpleister en ergert zich dan aan alle toeristen (waar je dus zelf ook aan bijdraagt :yum:)

13 likes

Huh, ken je het beutyblogtopic niet?

5 likes

Ik kan ook als klant naar een supermarkt gaan en me ergeren aan andere klanten :yum: Ja wat zit hier achter heh? Is idd een vreemde beredenering. Misschien vind ik mezelf gewoon een betere toerist of klant.

Of ik hou gewoon van rust. Als er de helft minder mensen waren geweest, zouden ze me minder irriteren

2 likes

Jawel? Ik (en vele anderen) vinden het spuuglelijk wat ze draagt, maar ik zit er verder niet mee? Ze loopt er uiteindelijk zelf mee.

1 like

Ja maar dan erger je je meestal aan die klanten omdat ze iets doen wat je niet bevalt. Niet aan het feit dat ze klant zijn. Terwijl je dat wel doet bij toeristen haha - het feit dat er zoveel toeristen zijn is irritant.

Ik snap het trouwens wel, ben ook in VenetiĆ« geweest, is absurd. Maar had ik wel verwacht en ik bedenk me dan dus dat ik ook ā€œeen van henā€ ben.

Ik vind het gewoon een frappante en opmerkelijke ergernis die heel veel mensen geloof ik ervaren :yum:, omdat je eigenlijk bijdraagt aan je eigen frustratie ofzo?

1 like

Het was een hyperbool.

8 likes

Ik heb er nog eens over nagedacht en het is het aantal waar ik me aan erger, maar ook hun gedrag. Even generaliserend. En dat werkt dan wel ongeveer hetzelfde bij toeristen als bij klanten bijvoorbeeld.