Impopulaire meningen

Ik werk in een crematorium haha

2 likes

En de film Rec? Dacht dat dat ook wel een goede was, maar was alweer lang geleden.

3 likes

O oepsie :sweat_smile: even verward met iemand anders
 nou ja dan werk je in de ‘laatste zorg’ toch? :zipper_mouth_face:

2 likes

Welke bb creme heb je? Ik ben nog altijd opzoek naar een goed exemplaar :sweat_smile:

Ik vind Zwitsal (en co) echt smerig en je baby daar mee insmeren of wassen snap ik al helemaal niet. Waarom is het lekker als je kind een super pentrante lucht om zich heen heeft en je alleen maar parfumlucht ruikt. Het is een baby. Die heeft een prima eigen lichaamsgeur, niks hoeft verbloemd te worden.

15 likes

Ik vind risotto een stom gerecht. Het is smaakloos en saai en iedere keer dat iemand risotto maakt raak ik geĂŻrriteerd. Het is gewoon saaie rijst met gore pompoen of kaas erdoorheen

6 likes

Ik heb het niet op mensen die houden van “actieve vakanties”

13 likes

Ok misschien is dit al gezegd want ik ben aan het bijlezen haha maar ik heb ooit geleerd dat als iemand niest je effectief moet zeggen ‘U niest’ en dan moet de ander ‘bedankt voor de attentie!’ zeggen. Slaat nergens op haha

13 likes

Heb je het wel eens gegeten in Italië? Heel anders dan de studentjes hier maken met allerhande recepten etc
Er was vroeger niks ergens als mn studentenhuis risotto ging maken brrr

1 like

Zeker nooit goede risotto gegeten? En er zijn heel veel verschillende varianten.

5 likes

Een vriend van mij maakte risotto met soepgroenten en met water in plaats van bouillon.

Dat was echt niet te eten haha. Hoop dat er nog een mooie risotto-ervaring op je pad komt @perenboom.

7 likes

Ik heb nog nooit zelf risotto gemaakt maar wil dat binnenkort wel eens gaan doen. Heb jij een goed recept toevallig?

1 like

Even door translate halen

De echte Italiaanse recepten :grin:

2 likes

Maar dit is toch hoe we het in nl ook maken, of doen we iets verkeerd met het bereiden?

Ik denk dat al die hele simpele gerechten vallen of staan met goede ingredienten, als je Lassie risottorijst en euroshopper geraspte kaas koopt kun je nog zo goed roeren als een Italiaanse mama, maar dan wordt het niks.

18 likes

Ik vind de geur van babies juist smerig

12 likes

Ik weet niet of iedereen het zo maakt, denk dat knorr wereldgerechten risotto bestaat met een reden haha.

En dit inderdaad. Ik zag bij de keuringsdienst van waarde (waren? Ben vergeten welke vd 2 die show is) dat risotto bij de ah niet eens echte risotto is etc. En goede kaas is belangrijk!

1 like

Goede kaas is altijd belangrijk :smiley:

13 likes

Ik mis de tijd dat films nog 90 minuten duurden en series nooit langer dan 40 minuten per aflevering waren.
Dan worstel ik me door een aflevering van een uur heen (wat echt lang is voor mn concentratie) en eigk weet ik daarna nog niks en moet ik nog wat is het 100 x een uur? :rage:
Ohja en komedies horen ook maar 20 min. Per aflevering, 30 minuten is echt te lang.

27 likes

Hear hear!