Sorry, late to the party. Ik eet thuis zo veel mogelijk veganistisch maar in mijn omgeving is het vrij lastig om buiten de deur vegan te eten. Dan eet ik vaker vegetarisch. Heel sporadisch zin in kaas, en dat eet ik dan ook gewoon.
Mijn zusje geeft haar baby visolie (mss zelfs wel levertraan, ze komt uit Noorwegen). En als dat kind op je kwijlt dan ruik je zelf dus ook naar vis. Zoooo vies!
ik vind davina michelle echt bloedirritant. tokkie ook, ik vind haar echt tokkie ja haha
en deze cover vind ik zo lelijk, zo’n hekserige stem ofzo?
die intro en outro ook
ik kom deze video’s tegen, wat een ander mens joh
Haha dit doet me denken aan dat ik als kind levertraan echt heerlijk vond. Als mijn moeder me niet tegen hield at ik dat hele potje in een dag leeg. Heb het nu al jaren niet meer gehad
Ik vind drankkasten/karren echt te triest voor woorden. Sowieso de obessie die mensen hebben met alcohol in hun leven.
Dan vind je mij heel triest. Ik heb geen drankkast. Maar ik wou wel dat ik er 1 had. Volgens mij kan ik me nog iets herinneren van @Chicago ? Vond ik ook zo mooi haha. Maarja smaken verschillen natuurlijk.
Haha ja zeker! Drankkast present Mn vriend vindt het leuk om bijzondere whiskeys te verzamelen en die flessen zijn mooi dus ja waarom geen speciale drankenkast. Ieder zn smaak idd
Wat betreft uitstraling vind ik haar meer de dochter van een kermisexploitant die achter de kassa en microfoon staat bij de rupsbaan.
Ik zou graag willen dat het verplicht werd om kcal te vermelden op menukaarten in restaurants
Ik schrik er erg van hoeveel mensen niet weten of het negeren hoe erg de wereld vervuild worden, ik had laatst bijna ruzie met een vriendin omdat ik uitlegde waarom ik geen rietjes,plastic flesjes meer gebruik en geen vlees meer eet. Ik word er gewoon zo verdrietig van en wil dat mensen zich er van bewust maken welke gevolgen aan de kleinste keuzes zitten.
Ja sowieso kunnen drank flessen zo mooi zijn! Ik was een aantal weken geleden in een hele grote (volgens mij) Gall en Gall . Daar stonden zulke mooie flessen he wauw, 1 zo’n witte parelmour achtige met steentjes erop en al, ik zei nog dat ik die graag zou willen hebben haha en een supermooie leuke Baileys fles etc. Sommige waren dik over de 100. Net als dat parfumflesjes heel mooi kunnen zijn vind ik dat hetzelfde bij dit.
Ja ik bewaarde mn breezer flesjes altijd en die zette ik dan op mijn kamer
Ik die van babydoekjes ook. Doet me denken aan poep.
Ik haat de uitspraak ‘carpe diem’. Sommige dagen zijn gewoon om meteen weg te flikkeren en nooit meer aan terug te denken.
Op zich vind ik dit wel een goed idee, maar is de uitvoering best moeilijk. Ofja niet echt de uitvoering naar de accuraatheid. Ik heb in verschillende keukens gewerkt en het verschilt best wel hoe mensen de gerechten klaarmaken. Wat meer boter in de pan, een extra schepje saus, of een iets groter stukje vlees/vis kunnen zomaar 100 tot 150 calorieën meer zijn.
Correctie: de obsessie die mensen hebben met goede alcohol in hun leven. Niemand komt tussen mij en m’n Balvenie whisky.
Nee grapje ik drink maar 2 a 3 glaasjes alcohol per week. Maar ben wel trots op m’n drankkast.
Oké foto voor de leuk, liever niet quoten, gaat later weg ivm herkenbaarheid
Foto weg
Oeh weet je nog waar deze winkel zat? Neem vraag een kijkje
Nee helaas niet kan nog wel ff vragen. Mooie kast heb je!