Sorry, ik neem het terug. Er bestaat wel een betere combinatie: nazi’s en Harrison Ford in Indiana Jones.
Wow door dit gifje zie ik opeens best wel het sex appeal van Harrison Ford in😮
Ik had deze dus totaal niet ingeschat als horror comedy. Naar mijn idee was het gewoon een romcom. Maar dat er zombies in zitten maakt het dan dus automatisch horror? Of is dat ergens anders op gebaseerd?
Vond hem trouwens wel leuk, beetje voorspelbaar en cheesy hier en daar, maar lekkere wegkijker voor een zondagavond bijvoorbeeld.
Hij doet mij denken aan Gordon Ramsay
Tbh vind ik het met dat soort films ook lastig hoor, maar Netflix noemde m zo Haha. Ik weet ook niet per se wat de definitie van een horror is. Maar wat ik zelf leuke horrorcomedies vind:
The Final Girls
Drag me to Hell
An American Werewolf in London
Housebound
Jennifers body
Zombieland
Shaun Of The Dead
Beetlejuice
The Gremlin films
Evil Dead 2 en Army of Darkness
Tucker And Dale vs Evil
The visit
Hatchet
Return of The killer tomatoes
Rubber
Scary or die? Die heb ik heeeel lang geleden gezien, maar daar is Wel een korte film in over een gast die in een clown veranderd, alleen die zwangerschap weet ik niet meer.
kun je dit nader toelichten?
Per ongeluk geliket… al vind ik het wel grappig dat je je werk horror noemt… je werkt in de zorg toch? Genoeg horrormomenten daar ja😅
Ik werk in een crematorium haha
En de film Rec? Dacht dat dat ook wel een goede was, maar was alweer lang geleden.
O oepsie even verward met iemand anders… nou ja dan werk je in de ‘laatste zorg’ toch?
Welke bb creme heb je? Ik ben nog altijd opzoek naar een goed exemplaar
Ik vind Zwitsal (en co) echt smerig en je baby daar mee insmeren of wassen snap ik al helemaal niet. Waarom is het lekker als je kind een super pentrante lucht om zich heen heeft en je alleen maar parfumlucht ruikt. Het is een baby. Die heeft een prima eigen lichaamsgeur, niks hoeft verbloemd te worden.
Ik vind risotto een stom gerecht. Het is smaakloos en saai en iedere keer dat iemand risotto maakt raak ik geïrriteerd. Het is gewoon saaie rijst met gore pompoen of kaas erdoorheen
Ik heb het niet op mensen die houden van “actieve vakanties”
Ok misschien is dit al gezegd want ik ben aan het bijlezen haha maar ik heb ooit geleerd dat als iemand niest je effectief moet zeggen ‘U niest’ en dan moet de ander ‘bedankt voor de attentie!’ zeggen. Slaat nergens op haha
Heb je het wel eens gegeten in Italië? Heel anders dan de studentjes hier maken met allerhande recepten etc
Er was vroeger niks ergens als mn studentenhuis risotto ging maken brrr
Zeker nooit goede risotto gegeten? En er zijn heel veel verschillende varianten.
Een vriend van mij maakte risotto met soepgroenten en met water in plaats van bouillon.
Dat was echt niet te eten haha. Hoop dat er nog een mooie risotto-ervaring op je pad komt @perenboom.
Ik heb nog nooit zelf risotto gemaakt maar wil dat binnenkort wel eens gaan doen. Heb jij een goed recept toevallig?