De echte Italiaanse recepten
Maar dit is toch hoe we het in nl ook maken, of doen we iets verkeerd met het bereiden?
Ik denk dat al die hele simpele gerechten vallen of staan met goede ingredienten, als je Lassie risottorijst en euroshopper geraspte kaas koopt kun je nog zo goed roeren als een Italiaanse mama, maar dan wordt het niks.
Ik vind de geur van babies juist smerig
Ik weet niet of iedereen het zo maakt, denk dat knorr wereldgerechten risotto bestaat met een reden haha.
En dit inderdaad. Ik zag bij de keuringsdienst van waarde (waren? Ben vergeten welke vd 2 die show is) dat risotto bij de ah niet eens echte risotto is etc. En goede kaas is belangrijk!
Goede kaas is altijd belangrijk
Ik mis de tijd dat films nog 90 minuten duurden en series nooit langer dan 40 minuten per aflevering waren.
Dan worstel ik me door een aflevering van een uur heen (wat echt lang is voor mn concentratie) en eigk weet ik daarna nog niks en moet ik nog wat is het 100 x een uur?
Ohja en komedies horen ook maar 20 min. Per aflevering, 30 minuten is echt te lang.
Hear hear!
Sorry, late to the party. Ik eet thuis zo veel mogelijk veganistisch maar in mijn omgeving is het vrij lastig om buiten de deur vegan te eten. Dan eet ik vaker vegetarisch. Heel sporadisch zin in kaas, en dat eet ik dan ook gewoon.
Mijn zusje geeft haar baby visolie (mss zelfs wel levertraan, ze komt uit Noorwegen). En als dat kind op je kwijlt dan ruik je zelf dus ook naar vis. Zoooo vies!
ik vind davina michelle echt bloedirritant. tokkie ook, ik vind haar echt tokkie ja haha
en deze cover vind ik zo lelijk, zo’n hekserige stem ofzo?
die intro en outro ook
ik kom deze video’s tegen, wat een ander mens joh
Haha dit doet me denken aan dat ik als kind levertraan echt heerlijk vond. Als mijn moeder me niet tegen hield at ik dat hele potje in een dag leeg. Heb het nu al jaren niet meer gehad
Ik vind drankkasten/karren echt te triest voor woorden. Sowieso de obessie die mensen hebben met alcohol in hun leven.
Dan vind je mij heel triest. Ik heb geen drankkast. Maar ik wou wel dat ik er 1 had. Volgens mij kan ik me nog iets herinneren van @Chicago ? Vond ik ook zo mooi haha. Maarja smaken verschillen natuurlijk.
Haha ja zeker! Drankkast present Mn vriend vindt het leuk om bijzondere whiskeys te verzamelen en die flessen zijn mooi dus ja waarom geen speciale drankenkast. Ieder zn smaak idd
Wat betreft uitstraling vind ik haar meer de dochter van een kermisexploitant die achter de kassa en microfoon staat bij de rupsbaan.
Ik zou graag willen dat het verplicht werd om kcal te vermelden op menukaarten in restaurants
Ik schrik er erg van hoeveel mensen niet weten of het negeren hoe erg de wereld vervuild worden, ik had laatst bijna ruzie met een vriendin omdat ik uitlegde waarom ik geen rietjes,plastic flesjes meer gebruik en geen vlees meer eet. Ik word er gewoon zo verdrietig van en wil dat mensen zich er van bewust maken welke gevolgen aan de kleinste keuzes zitten.