Impopulaire meningen

Thanks, ik ben er ook echt blij mee :blush: Mooiste fles staat helaas niet op de foto, maar dat is deze

bottega-stardust

Edit: sorry ik word enthousiast van het onderwerp drankkasten

9 likes

Omg wauw!! Mooi. Ik weet soms niet eens wat voor alcohol erin zit. Dat is volgens mij wel slecht haha. Is dit champagne?

Gezien de prijs had het champagne moeten zijn, maar het was slechts prosecco :yum:
Echt puur voor de fles gekocht

1 like

Snap ik, staat ie inmiddels wel in je kast? Hoe duur was ie als ik vragen mag?

Ja hij staat precies achter die lichtblauwe box rechtsboven :slight_smile: Ik ga hem eens een betere plek geven.

€80 was ie, had hem voor m’n afstuderen gekocht

1 like

Wat leuk, en hij verdient sowieso een veel betere plek zeg!

Nouja ontopic denk ik maar weer :see_no_evil:.

1 like

Drink je het dan ook op of alleen voor de mooi?

Haha zo heb ik dus van mn zwager een fles gin gekregen van €60. Ook nog eens terwijl ik zwanger was haha… Met bladgoud erin. Staat mooi in de kast :woman_shrugging:

39 likes

Hij is al op!

2 likes

Ik vind die Zweedse gehaktballetjes van de IKEA echt enorm overrated.

15 likes

hahaha ja de rupsbaan

Ik heb er jaren geleden een hard stukje in gevonden en sindsdien niet meer gegeten

hahah ik heb precies het tegenovergestelde: Als ik ergens binnenkom en die mensen hebben een bar of een vol drankkabinet, met duidelijk open flessen, dan weet ik meteen dat het gastvrije mensen zijn, toch super chill om je gasten gewoon ff een cocktailtje te kunnen geven of een gintonic of aperitief, das nog eens binnenkomen ergens. Dan ben ik meteen helemaal thuis.

Ik vind het altijd heel naar als ik ergens binnen kom en mensen vragen of ik iets wil drinken en enkel water, thee, limonade (dat vind ik echt om te janken haha), of ijsthee hebben en misschien 1 fles cola (voor het weekend!!!), das toch vet ongezellig. En dan zeggen DOE OF JE THUIS BENT HOOR!!! nou in mi casa drink ik niet alsof ik een 5jarige op de buitenschoolse opvang ben.

45 likes

shotjes ftw

rollend naar huis neem ruim neem ruim

8 likes

0-379066-karvan-cvitam-limonade-siroop-ice-tea-perzik

als je dit in huis hebt, zullen we nooit vrienden kunnen worden.

9 likes

Bij ons kun je terecht voor speciaal biertjes! Inclusief bijpassende glazen en speciale edities. Ook een deel van de bijzondere of exclusieve glazen en flessen zijn uitgestald in en op een kast. Zelfs op zolder en in de kelder liggen flessen bier die daar nog een aantal jaar moeten liggen voordat we ze gaan drinken. Al is dit wel vooral mijn vriend zijn hobby.

7 likes

Omfg waar koop ik dat?! De ginger ale limonade dus. Sorry @Zemraluani

1 like

Wow die moet ik ook. Bij de jumbo?

Lovee drankenkasten heb er zelfs 2. Eentje in zo’n oude bier ton, geërfd van opa en oma

2 likes

Mijn drankkast is mn favo meubelstuk en heb niet eens kunnen drinken sinds ik ‘m heb gekocht haha, zelfs zwanger geniet ik ervan

63 likes