Ik begrijp wat je bedoelt maar iedereen hecht emotionele waarde aan zijn of haar huis. Het is vaak de plek waar je je veiligst voelt.
Niet alleen die wijk staat in brand er zijn nog meer wijken.
Dus kan me best voorstellen dat je van slag bent .
Ik begrijp wat je bedoelt maar iedereen hecht emotionele waarde aan zijn of haar huis. Het is vaak de plek waar je je veiligst voelt.
Niet alleen die wijk staat in brand er zijn nog meer wijken.
Dus kan me best voorstellen dat je van slag bent .
Haha kan kloppen, had het eerst in opbiechttopic gezet maar vond het eigenlijk geen biecht dus heb het verwijderd en hier geplaatst.
Maar je hebt gelijk dat het veel groter is dan Malibu, daar wonen idd ook mensen met normaal inkomen dus ik doelde met mân post specifiek op dat gedeelte waar Bella Hadid het steeds over heeft (zie haar Insta) en dat haar jeugd nu verwoest is etc. Zoals @ontherun zegt snap ik idd best dat het voor iedereen (ook de elite) emotioneel is maar iedere keer dat ik een post erover voorbij zie komen van een beroemdheid of dat de Kardashians dus hebben moeten evacueren kan ik alleen maar denken: âok maar over twee weken wonen ze toch weer ergens anders in een kast van een huisâ
idk zal best harteloos van mij zijn
Ja, ik vind Amerikaanse beroemdheden soms nogal gierig ofzo.
Lees ik een artikel ; ⊠doneert 50.000 dollar aan ziekenhuis.
Dan denk ik weleens had nog wel even een nulletje bij gemogen.
Dus snap je gedachten gang wel
Haha , wil ook nog opleiding voor uitvaartbegeleider gaan doen.
Zeg ik al vanaf Mn 12de maar nooit de stap durven zetten
Ik vind de Beren heel overrated. Na 3 kwartier is pas onze bestelling opgenomen en personeel doet vet onvriendelijk.
Oh jee dat klinkt waardeloos. Heb er op het forum voor het eerst van gehoord en nou komt er vlakbij ons volgend jaar een Beren restaurant⊠zal er weinig komen voel ik aan.
Hopelijk heb je wel een gezellige avond verder!
Bij mij ook volgend jaar, stond ook op onze bucketlist maar het valt dus erg tegen. Zit nu pas aan mân hoofdgerecht en toen ik het vorige bericht schreef zat ik al een half uur te wachten
Voorgerecht was Thaise kippensoep, weinig Thais weinig kip. Smaakte naar water met een vleugje curry, zaten spaghettislierten, 3 stukjes boon en 3 reepjes gortdroge kip in. Was niet warm. Geen enkel voorgerecht trouwens. De pulled pork is geen pork, de tomatensoep is zuur.
Hoofdgerecht duurde lang, verschillende gerechten omgewisseld, verpest of niet koken brengen en morgen word ik wakker met 20 puisten zo ranzig vet is het. Ook lauw, gelukkig is de smaak wel lekker.
Of het drinken duurt lang of ze zetten heel de tijd je drinken verkeerd neer en soms luisteren ze niet eens naar je. Ben benieuwd hoe het gaat met het nagerecht.
Dan is nu je kans, ik moest nog 1 jaar tot ik mijn diploma had als verpleegkundige, maar ik was zĂł klaar met de manier van zorg verlenen toen ik de vacature tegen kwam en de stap zette. Mensen om mee heen riepen alleen maar dit moet je niet doen, hier ga je spijt van krijgen. Zet op je hoeft nog maar 1 jaar.
Nou ik kan je vertellen, tot op de dag van vandaag heb ik nog geen 1 moment spijt gehad dat ik mijn hart heb gevolgd en deze keuze heb gemaakt.
Ik heb helemaal niets met katten. Vind het maar stomme beesten
Eens!
Wij aten jaren terug voor t laatst bij een Beren restaurant en zaten een paar uur later te knokken om de wc. Geen succes dus.
Ben blij dat ik een wc voor mân eigen heb 
@Portugal Wat vind je er dan niet leuk aan? En wat voor dieren vind je wel leuk? Snap niet waarom het een impopulaire mening is eigenlijk, ben zelf een crazy cat lady maar ken een hoop mensen die een hekel hebben aan katten.
(en kende, die heb ik bekeerd en die zijn nu ook gek van katten. Moet eigenlijk in het biechttopic)
Ik vond/vind dit dus eigenlijk ook, totdat ik een keer zelf tompoucen ging maken (omdat ik gebak moest regelen in het buitenland op koningsdag). En toen waren ze wel lekker! Dus het is mogelijk. Maar meestal is het megavies inderdaad. Ik vind het ook geen gebak eigenlijk, die naam verdient het niet.
Huh het is toch meer gewoon een gezegde? Van âik denk aan x en ik uit mijn sympathieâ. Net zoals je zegt: âik ga voor je duimenâ en dat je dan ook niet altijd letterlijk duimen zit te draaien.
Ryanair 
Ik vind jezelf beschrijven wel heel anders (wel grappig) dan iemand anders beschrijven (vaak niet leuk)
(Algemeen. Want heb dit topic niet gelezen)
Ja ik vind het echt grappig, maar ik vind het nĂłg grappig om dat live te doen, lekker mensenkijken in het wild en dan bedenken hoe ze zullen heten of wat voorn types het zijn. Daar zijn terrassen voor uitgevonden.
Mogen mensen gerust ook bij mij doen 
Hehehe of hun gesprek afmaken. Heerlak
Niet naar bedoeld, ik kan een type Gerda omschrijven en dan mijn moeder bedoelen waar ik veel van houd. Zit, wat mij betreft, geen waardeoordeel aan vast.
Ik snap echt niet waarom mensen voor tijdloze kleding zouden gaan. Staat voor mij gelijk aan saai en grijs.
@anon94840299 ik vind het ook grappig (althans de meeste), juist omdat het zo herkenbaar is. Ik heb er zelf ook een type omschreven en dat is een combinatie tussen mijzelf en 2 andere vrouwen die ik ken. Dus zelfspot (en nee die is niet zo heel positief haha).
Van die Facebookpaginaâs over vrouwen met kort pittig kapsel incl echte screenshots vind ik dan weer helemaal niet grappig.