Impopulaire meningen

Ja sowieso kunnen drank flessen zo mooi zijn! Ik was een aantal weken geleden in een hele grote (volgens mij) Gall en Gall . Daar stonden zulke mooie flessen he wauw, 1 zo’n witte parelmour achtige met steentjes erop en al, ik zei nog dat ik die graag zou willen hebben haha en een supermooie leuke Baileys fles etc. Sommige waren dik over de 100. Net als dat parfumflesjes heel mooi kunnen zijn vind ik dat hetzelfde bij dit.

1 like

Ja ik bewaarde mn breezer flesjes altijd en die zette ik dan op mijn kamer :sob:

23 likes

Ik die van babydoekjes ook. Doet me denken aan poep.

1 like

Ik haat de uitspraak ‘carpe diem’. Sommige dagen zijn gewoon om meteen weg te flikkeren en nooit meer aan terug te denken.

25 likes

Op zich vind ik dit wel een goed idee, maar is de uitvoering best moeilijk. Ofja niet echt de uitvoering naar de accuraatheid. Ik heb in verschillende keukens gewerkt en het verschilt best wel hoe mensen de gerechten klaarmaken. Wat meer boter in de pan, een extra schepje saus, of een iets groter stukje vlees/vis kunnen zomaar 100 tot 150 calorieën meer zijn.

3 likes

Correctie: de obsessie die mensen hebben met goede alcohol in hun leven. Niemand komt tussen mij en m’n Balvenie whisky.

Nee grapje ik drink maar 2 a 3 glaasjes alcohol per week. Maar ben wel trots op m’n drankkast.

Oké foto voor de leuk, liever niet quoten, gaat later weg ivm herkenbaarheid

Foto weg

29 likes

Oeh weet je nog waar deze winkel zat? Neem vraag een kijkje

Nee helaas niet :hushed: kan nog wel ff vragen. Mooie kast heb je!

1 like

Thanks, ik ben er ook echt blij mee :blush: Mooiste fles staat helaas niet op de foto, maar dat is deze

bottega-stardust

Edit: sorry ik word enthousiast van het onderwerp drankkasten

9 likes

Omg wauw!! Mooi. Ik weet soms niet eens wat voor alcohol erin zit. Dat is volgens mij wel slecht haha. Is dit champagne?

Gezien de prijs had het champagne moeten zijn, maar het was slechts prosecco :yum:
Echt puur voor de fles gekocht

1 like

Snap ik, staat ie inmiddels wel in je kast? Hoe duur was ie als ik vragen mag?

Ja hij staat precies achter die lichtblauwe box rechtsboven :slight_smile: Ik ga hem eens een betere plek geven.

€80 was ie, had hem voor m’n afstuderen gekocht

1 like

Wat leuk, en hij verdient sowieso een veel betere plek zeg!

Nouja ontopic denk ik maar weer :see_no_evil:.

1 like

Drink je het dan ook op of alleen voor de mooi?

Haha zo heb ik dus van mn zwager een fles gin gekregen van €60. Ook nog eens terwijl ik zwanger was haha… Met bladgoud erin. Staat mooi in de kast :woman_shrugging:

39 likes

Hij is al op!

2 likes

Ik vind die Zweedse gehaktballetjes van de IKEA echt enorm overrated.

15 likes

hahaha ja de rupsbaan

Ik heb er jaren geleden een hard stukje in gevonden en sindsdien niet meer gegeten