Impopulaire meningen

Ik vind ze alleen tof als je iemand perfect een 80s / the cure / new wave stijltje neerzet.

Dan vind ik bovenstaande schoenen wel tof bij sommige mensen staan.

Wat betreft omschrijvingen heb ik ook grotendeels mijzelf beschreven dus daar lig ik echt niet wakker van.

5 likes

ik vind nienke plas echt totaal niet grappig

41 likes

Agreed.

Ik vind Deadpool niet leuk. Ik snap ook niet dat iedereen het zo grappig vindt want ik vind het zo geforceerd.

18 likes

Ryan Reynolds ook :nauseated_face: vind 'm echt een poor man’s Ryan Gosling.

13 likes

Heel lang gedacht dat het dezelfde persoon was ook

Moet gelijk hier aan denken

16 likes

Zijn tweets zijn ook zo ‘grappig’.

2 likes

Ik vind het ook echt heel jammer dat hij de stem van Pikachu doet in Detective Pikachu. Sorry maar NEE.

1 like

Dat had Danny DeVito moeten zijn!

Ik zeg Aubrey Plaza, zij deed het GEWELDIG als Grumpy Cat.

Ik heb helemaal niks tegen de XD-smiley, maar voel daarentegen een diepe haat voor deze knakker: :stuck_out_tongue: en al zijn vriendjes (:stuck_out_tongue_closed_eyes: , :stuck_out_tongue_winking_eye: , :yum: en :tongue: )

Soms steek ik op dezelfde manier mijn tong uit naar zo’n ding.

6 likes

Haha ik probeer dit nu en lig helemaal dubbel om mezelf. Ik gebruik ze zelf ook wel graag eigenlijk :yum::yum::yum:

1 like

Ik vind Anouk zoooo geen leuk mens. En totaal niet grappig ook.

10 likes

Ik vind honden niet leuk (behalve mopshondjes en jaaaa ik weet het die zijn zielig :pensive:)

3 likes

Tsja, dan is het gewoon xantippe dirk

1 like

Film ja

1 like

Ik vind chocolade totaal niet bijzonder en je hoeft me er al helemaal niet voor wakker te maken.

4 likes

O nee, dit is echt mijn ergste nachtmerrie (:stuck_out_tongue: ). Ik denk dat ik gewoon een overdosis van dit ding heb gehad, omdat een vriendin van mij er nogal kwistig mee was vroeger. Dan stuurde ze echt berichtjes van het type ‘Maakt mij niet uit wat we gaan doen :P. Kies jij maar :p. Tot straks :P!’, maar de echte ergernis begon pas toen ik me begon voor te stellen hoe dom het eruit zou zien als je irl (<–nog een fossiel uit het msn-tijdperk) na elke zin je tong uit zou steken. Jaja, de frustratie zit diep!

7 likes

Haha doe ik ook! En ben altijd nog even verbaasd dat (L) geen hartje maakt, zit nog in m’n systeem.

7 likes

Oeps dubbelpost. Ik ben wel actief gebruiker van die smileys maar in zo’n context zoals jij beschrijft krijg ik er ook schurft van. Ook vaak hier: ik zit ergens mee en vertel uitgebreid van mijn verdriet, vriendin reageert met “haha :stuck_out_tongue_winking_eye:”

Rot op!!! :rage: