Ik vraag van tevoren aan mensen wat ze drinken. Want ja sorry hoor, hoe vaak ik al niet van alles in huis heb gehaald en dat ze zeggen: doe maar water of thee. En dan zit ik met shit die ik zelf niet drink. Dus dit is handiger.
Wooow mooi ding. Waar heb je die gekocht?
Dit kan wel in het super populaire meningen-topic. Hoop ik. Wat een verzameling afzichtelijke dingen. Ze hadden het niet erger kunnen doen als ze hun best hadden gedaan.
Dat duet
Wat een ramp, ik kijk hier veel liever naar dan die talentenjachten waarbij iedereen al goed kan zingen.
Ohh ja zo is het voor mij ook, echt een soort beleving haha. Maar echt een soort ontspanning om rustig een kop koffie te drinken, zeker als het samen met iemand is en je ondertussen een beetje kletst, gewoon een gezellig en fijn moment met iets warms, en “vollers” dan thee (waar ik overigens ook heel erg van houd en wat ik hele dag door drink), het voelt toch meer verwennend dan thee.
Maar ik kan ook makkelijk een maand zonder koffie als het zo loopt.
Ik weet dat er verschillende varianten zijn. Alle varianten die ik geprobeerd heb vond ik echter een teleurstelling.
En @Gelatelli inderdaad, ik heb het nooit in Italië gegeten. Ik geloof wel dat ik het daar waarschijnlijk wel lekker ga vinden! Love Italiaans eten in Italië zelf.
Voor mij werkt dat echt precies hetzelfde! Zo leuk om te lezen dat meer mensen dit dus hebben.
Ik vind het wel altijd kut als je dan bij iemand op bezoek bent en ze vragen dan zo ‘wat wil je drinken?’ Zeg gewoon wil je … drinken of … ?n Nu zei ik doe maar iets fris. Had ze niet, alleen water. Oke dan maar iets van fruit thee. Had ze ook niet, alleen rooibos. Vraag dan meteen wil je rooibos thee!!’
Kwantum!
Dutchbone!
Ik vind red velvet echt een ongelooflijk saaie smaak en ik vind het dom dat het nu zo erg een trend is dat alles red velvet is. Want het ziet er leuk uit hoor dat rode maar een red velvet kerststol smaakt toch gewoon naar kerststol. Geef mij maar gezouten caramel.
ik vreet dat alleen omdat iets dat red velvet heeft meestal zon dikke laag icing heeft, maar als ik die zonder de red velvet kon eten dan mag red velvet idd oprotten.
Ik had deze week red velvet koeken gekocht bij de AH. Superveel zin in en 's avonds kon ik het eindelijk proeven! Maar wat viel dat tegen zeg. Ik denk inderdaad dat ik ook alleen die laag icing lekker vind. Koeken waren droog en smaakloos (en ook nog eens 180 kcal per koek).
De cakjes waren ietsje beter maar nog niet geweldig.
Ik heb in New York bij Magnolia Bakery de red velvet cupcakes gegeten en die waren ook gewoon echt niet lekker… zo jammer.
Red velvet van de drie graafjes vind ik wel lekker, maar die heeft idd een heerlijke laag er omheen.
Ik roep ook altijd al dat ik red velvet helemaal niet bijzonder vind, dus dat eet ik ook niet. Cream cheese frosting is veel lekkerder met worteltaart of bananencake of hummingbird cake (en vast nog met meer dingen). Lekker laten staan die red velvet cake.
Haha nee? Gewoon naar niks…
Was dat jouw ervaring?
Hahaaha yes ik wilde dit ook vragen
Haha, vandaar. Ik volg Mascha niet, dus géén idee