Impopulaire meningen

Bij mij ook volgend jaar, stond ook op onze bucketlist maar het valt dus erg tegen. Zit nu pas aan m’n hoofdgerecht en toen ik het vorige bericht schreef zat ik al een half uur te wachten

Voorgerecht was Thaise kippensoep, weinig Thais weinig kip. Smaakte naar water met een vleugje curry, zaten spaghettislierten, 3 stukjes boon en 3 reepjes gortdroge kip in. Was niet warm. Geen enkel voorgerecht trouwens. De pulled pork is geen pork, de tomatensoep is zuur.

Hoofdgerecht duurde lang, verschillende gerechten omgewisseld, verpest of niet koken brengen en morgen word ik wakker met 20 puisten zo ranzig vet is het. Ook lauw, gelukkig is de smaak wel lekker.

Of het drinken duurt lang of ze zetten heel de tijd je drinken verkeerd neer en soms luisteren ze niet eens naar je. Ben benieuwd hoe het gaat met het nagerecht.

Dan is nu je kans, ik moest nog 1 jaar tot ik mijn diploma had als verpleegkundige, maar ik was zó klaar met de manier van zorg verlenen toen ik de vacature tegen kwam en de stap zette. Mensen om mee heen riepen alleen maar dit moet je niet doen, hier ga je spijt van krijgen. Zet op je hoeft nog maar 1 jaar.

Nou ik kan je vertellen, tot op de dag van vandaag heb ik nog geen 1 moment spijt gehad dat ik mijn hart heb gevolgd en deze keuze heb gemaakt.

19 likes

Ik heb helemaal niets met katten. Vind het maar stomme beesten

13 likes

Eens!

Wij aten jaren terug voor t laatst bij een Beren restaurant en zaten een paar uur later te knokken om de wc. Geen succes dus.

2 likes

Ben blij dat ik een wc voor m’n eigen heb :smirk:

@Portugal Wat vind je er dan niet leuk aan? En wat voor dieren vind je wel leuk? Snap niet waarom het een impopulaire mening is eigenlijk, ben zelf een crazy cat lady maar ken een hoop mensen die een hekel hebben aan katten.

(en kende, die heb ik bekeerd en die zijn nu ook gek van katten. Moet eigenlijk in het biechttopic)

Ik vind dat eeuwige ‘Prayfor (insert ramp/persoon)’ gruwelijk vervelend. Misschien heb ik een andere associatie met bidden dan de gebruikers van die hashtag maar ik denk dan altijd: huh? Het hele jaar leef je zonder God of gebed en dan nu met een ramp zit je te bidden? Ik kan me nooit zo voorstellen dat ze echt zotten te bidden ofzo?
Of zie ik die hashtag verkeerd?

En ik haat zeezout/karamel. Blijf met je zoutpot uit de buurt van mn zoete karamel!:rage:

8 likes

Ik vond/vind dit dus eigenlijk ook, totdat ik een keer zelf tompoucen ging maken (omdat ik gebak moest regelen in het buitenland op koningsdag). En toen waren ze wel lekker! Dus het is mogelijk. Maar meestal is het megavies inderdaad. Ik vind het ook geen gebak eigenlijk, die naam verdient het niet.

1 like

Huh het is toch meer gewoon een gezegde? Van “ik denk aan x en ik uit mijn sympathie”. Net zoals je zegt: ‘ik ga voor je duimen’ en dat je dan ook niet altijd letterlijk duimen zit te draaien.

Ryanair :put_litter_in_its_place:

4 likes

Ik vind jezelf beschrijven wel heel anders (wel grappig) dan iemand anders beschrijven (vaak niet leuk)

(Algemeen. Want heb dit topic niet gelezen)

Ja ik vind het echt grappig, maar ik vind het nóg grappig om dat live te doen, lekker mensenkijken in het wild en dan bedenken hoe ze zullen heten of wat voorn types het zijn. Daar zijn terrassen voor uitgevonden.

Mogen mensen gerust ook bij mij doen :thumbsup:

29 likes

Hehehe of hun gesprek afmaken. Heerlak

2 likes

Niet naar bedoeld, ik kan een type Gerda omschrijven en dan mijn moeder bedoelen waar ik veel van houd. Zit, wat mij betreft, geen waardeoordeel aan vast.

3 likes

Ik snap echt niet waarom mensen voor tijdloze kleding zouden gaan. Staat voor mij gelijk aan saai en grijs.

2 likes

@anon94840299 ik vind het ook grappig (althans de meeste), juist omdat het zo herkenbaar is. Ik heb er zelf ook een type omschreven en dat is een combinatie tussen mijzelf en 2 andere vrouwen die ik ken. Dus zelfspot (en nee die is niet zo heel positief haha).

Van die Facebookpagina’s over vrouwen met kort pittig kapsel incl echte screenshots vind ik dan weer helemaal niet grappig.

2 likes

Ik vind ze alleen tof als je iemand perfect een 80s / the cure / new wave stijltje neerzet.

Dan vind ik bovenstaande schoenen wel tof bij sommige mensen staan.

Wat betreft omschrijvingen heb ik ook grotendeels mijzelf beschreven dus daar lig ik echt niet wakker van.

5 likes

ik vind nienke plas echt totaal niet grappig

41 likes

Agreed.

Ik vind Deadpool niet leuk. Ik snap ook niet dat iedereen het zo grappig vindt want ik vind het zo geforceerd.

18 likes

Ryan Reynolds ook :nauseated_face: vind 'm echt een poor man’s Ryan Gosling.

13 likes