Ah worteltaart dat vind ik echt niet te haggelen, net of ik op een droge spons kauw. En ja, ik heb ook “goeie” worteltaart gegeten.
Haha gadverdamme. Dat van die droge spons vind ik van bijna alle taarten van de Drie Graefjes, alleen de hummingbird cake vind ik soms wel oké (hoewel ik daar ook wel eens een goor droog stuk van heb gekregen).
Onpopulaire mening 2 ik hou ook niet van de frosting.
Om in de gebakssfeer te blijven:
Tompoucen zijn hartstikke smerig.
Ik kan me niet voorstellen dat dit een onpopulaire mening is Wat een slap excuus voor gebak
WAT
DE
TYFUS
FAK
Ik ken echt niemand irl die een tompouce gewoon laat staan en mijn familie is er gek op. :’)
Haha shit! Kun jij wel mooi het andere gebak opeten
Ziet er gewoon niet zo lekker uit. Vooral als t al heel de dag in een vitrine staat en het zo’n beetje een korst wordt
Ik proef ook gewoon niks boeiends?
Vraag me wel af wat die naked velvet van Koekela is trouwens.
Ik val op mannen maar vind een mannenlichaam echt zo oninteressant. Het doet me helemaal niks, en al helemaal niet als ze gespierd zijn. Als ik een halfnaakte man (met zogezegd een sexy lichaam) op tv of op het strand zie word ik er niet warm of koud van.
Snap ook nooit dat mensen over een man zeggen dat ie een lekkere kont heeft haha. Alleen onderarmen kan ik wel aantrekkelijk vinden soms.
JA! Onderarmen en sterke maar verzorgde handen. Ik ga daar zo hard op. Dan kan de rest met vrij weinig schelen…
Ik heb juist niets met de voorkant van zo’n ‘sexy man’. De rug vind ik dan wel vaak weer sexy
@Diamonds dit had ik ook echt kunnen schrijven. Vind het vet fijn om door een man vastgehouden te worden, dan ben ik wel fan maar vind het weinig om naar te kijken. Behalve dus armen, mijn huidige vriend werd ook pas een optie voor me toen ik hem voor het eerst na de winter een T-shirt zag dragen.
Vrouwen zijn gewoon mooier.
Nav alle cake/tompouce biechten: ik houd sws niet van cake/taart/gebakjes. Het is 9 van de 10 keer super machtig, het is altijd veel te zoet, en vaak dondert het tijdens het eten half uit elkaar en heb je overal (slag)room omdat dat al helemaal niet blijft zitten. Het enige waar ik een uitzondering voor maak is rijstevlaai en appeltaart van dudok.
Same. Ik snapte vroeger ook niet dat vriendinnetjes helemaal konden geilen op posters van halfnaakte mannen, het mannelijk lichaam doet weinig voor me.
Wat fijn om te lezen dat er nog een vrouw is die niet echt wat met baby’s heeft.
Ik heb zelf geen kinderen maar vriendinnen en collega’s wel en die vinden het raar dat ik hun baby niet wil vasthouden. Het is niet dat ik het echt niet wil maar heb er gewoon geen behoefte aan. Ik zie ze en denk ik: ja… dat is een baby… Dat is m’n hele gedachte, daar stopt het gewoon. Ik probeer altijd wel iets te verzinnen van "goh wat een leuke baby"of “nou hij/zij ziet er tevreden uit.” maar dat komt er altijd geforceerd uit.
Dit is echt een issue geweest bij goede vriendinnen omdat ze dachten dat ik jaloers was op ze.
Nu er wat kinderen ouder zijn en ik wat interactie met ze heb vind ik het echt leuk om op bezoek te gaan en begrijpen mn vriendinnen dat ik geen gevoelloos persoon ben.
Ja mensen vinden het bij mij vreemd, omdat ik dus wel een kind heb (bijna 2) maar echt die hele babyperiode mag geskipt worden, vind er geen reet aan. Ook 2 vriendinnen zijn nu zwanger, die weten nu al dat ik de baby niet vast hoef te houden.
Nou ik vind het niet vreemd haha… En tof dat je in een crematorium werkt. Heb ik ook altijd willen doen.