Heel lang gedacht dat het dezelfde persoon was ook
Moet gelijk hier aan denken
Zijn tweets zijn ook zo âgrappigâ.
Ik vind het ook echt heel jammer dat hij de stem van Pikachu doet in Detective Pikachu. Sorry maar NEE.
Dat had Danny DeVito moeten zijn!
Ik zeg Aubrey Plaza, zij deed het GEWELDIG als Grumpy Cat.
Ik heb helemaal niks tegen de XD-smiley, maar voel daarentegen een diepe haat voor deze knakker: en al zijn vriendjes (
,
,
en
)
Soms steek ik op dezelfde manier mijn tong uit naar zoân ding.
Haha ik probeer dit nu en lig helemaal dubbel om mezelf. Ik gebruik ze zelf ook wel graag eigenlijk
Ik vind Anouk zoooo geen leuk mens. En totaal niet grappig ook.
Ik vind honden niet leuk (behalve mopshondjes en jaaaa ik weet het die zijn zielig )
Tsja, dan is het gewoon xantippe dirk
Film ja
Ik vind chocolade totaal niet bijzonder en je hoeft me er al helemaal niet voor wakker te maken.
O nee, dit is echt mijn ergste nachtmerrie ( ). Ik denk dat ik gewoon een overdosis van dit ding heb gehad, omdat een vriendin van mij er nogal kwistig mee was vroeger. Dan stuurde ze echt berichtjes van het type âMaakt mij niet uit wat we gaan doen :P. Kies jij maar :p. Tot straks :P!â, maar de echte ergernis begon pas toen ik me begon voor te stellen hoe dom het eruit zou zien als je irl (<ânog een fossiel uit het msn-tijdperk) na elke zin je tong uit zou steken. Jaja, de frustratie zit diep!
Haha doe ik ook! En ben altijd nog even verbaasd dat (L) geen hartje maakt, zit nog in mân systeem.
Oeps dubbelpost. Ik ben wel actief gebruiker van die smileys maar in zoân context zoals jij beschrijft krijg ik er ook schurft van. Ook vaak hier: ik zit ergens mee en vertel uitgebreid van mijn verdriet, vriendin reageert met âhaha â
Rot op!!!
Ik heb mensen op ontvolgen gezet, of ze nou voor of tegen zijn. Maar de mensen die deze discussie blijven spammen.
Het is niet zo dat niemand naar elkaar luistert hè. De anti zwarte piet kant heeft altijd open gestaan voor een gesprek, zonder voorbehoud. Jerry, Sylvana etc, allemaal mensen die waanzinnig goed zijn in het kalm blijven (onder vreselijke omstandigheden) en met goede argumenten komen. Die Jenny Douwes durfde niet eens aan tafel met Jerry omdat ze hem intellectueel niet aan kan. Het zijn de pro-piet tokkies die niet in staat zijn tot een fatsoenlijk, geciviliseerd gesprek en zo hard skreeuwen dat er niet eens een dialoog mogelijk is.
Pff de discussie is zo lastig hè. Ik ben er zelf een beetje moe van en zoek de discussie ook niet meer op moet ik zeggen. Inderdaad sommige âsimpeleâ mensen waarmee je geen zinnige discussie kan voeren.
Natuurlijk zijn veel gemeenten goed bezig, nu op tv ook met meer roetpieten. Dus ik denk dat er nooit echt een knoop doorgehakt gaat worden, maar het meer een natuurlijke verandering wordt? Langzaamaan steeds meer roetpieten.
Ik zal zelf mijn kind ook gaan opvoeden met roetpieten, en dingen boycotten als ze vasthouden aan de zwarte piet. Ik heb de hoop dat meer van onze generatie dit zo gaat oppakken.
Ja dat strookt niet met elkaar. Dan kun je het niet eens zijn met mij.
Iemand kan in je zogenaamde âirritatie-zoneâ zitten maar om dan principieel tegen alles te zijn wat diegene zegt, vind ik wel een beetje raar. Dan ben je het inderdaad dus niet eens met @Banananana