O haha, da’s waar!
Lastige discussie dit. Ik wil niet iemand voor ‘t hoofd stoten, maar vind ‘t zo zielig en gaat me aan ‘t hart.
Make love not war. 
O haha, da’s waar!
Lastige discussie dit. Ik wil niet iemand voor ‘t hoofd stoten, maar vind ‘t zo zielig en gaat me aan ‘t hart.
Make love not war. 
Ik vergeef je, dankje voor je toevoeging aan dit debat 
Ok
EDIT: ho, fat fingers, per ongeluk al verzonden. Ik merk dat ik het lastig vind met je te discussiëren hierover. Heb moeite met je tone of voice, maar prima!
In tijden van oorlog, komen ook juist vaak geboortegolven voor.
Mensen komen minder vaak buiten, en zoeken troost en genegenheid bij elkaar
Ik ging t googelen en zag t ja! Heftig hoor…
Ik vind de Satisfyer niet zo heel geweldig… 
Misschien wil iemand op het forum hem wel van je overkopen 
Ik had gekeken bij Bol punt com, je kunt hem blijkbaar gewoon retourneren !?? 

Misschien dat topic op negeer zetten? Ik vind het niet zo netjes om in een ander topic over andere forummers te hebben zonder direct er iemand op aan te spreken.
Neuhh serieus?
stel je voor dat iedereen in allerlei topics dingen gaat zetten over hoe het niet tof is hoe er in andere topics wordt gepraat. leuk forum krijg je dan. of had ik hierover in een random ander topic moeten klagen? 
Jaloezie heet dat
Lekker boeiend hoe het heet
Dit is wel echt vals zeg.
Beter overdreven plannen en in jouw ogen dan maar “maakbaar” geluk, dan ongelukkig met een kind opgescheept en geen diploma en geen geld hebben 
Nou ik kan daar persoonlijk ook wel eens jaloers op worden dat het bij mij nog niet kan op dit moment en dat het over een paar jaar misschien wel te laat is… Dus ik kan me daar zeker in verplaatsen maar zou dan nooit zo’n reactie plaatsen en het anderen misgunnen. Want zo komt dat op mij over.
En over dat laatste. Dat had ik Sabr zelf gevraagd nadat ze me lastig bleef vallen in dm’s nadat ze een aantal lullige reacties heeft geplaatst over een psychische stoornis die ik heb.
Tuurlijk, maar als je dat als de uitersten ziet, zit daar nog wel heel veel tussen.
Sowieso is het hele concept kinderen in mijn ogen maakbaar geluk. Je neemt de beslissing om kinderen te krijgen enkel en alleen voor jezelf?
Bovendien ging het mij erom dat het gewoon not done is om in een ander topic te bitchen op forummers die in een bepaald topic hun hart luchten/ ei kwijt willen. Niet de algemene discussie over maakbaar geluk, dat lijkt een andere discussie.