Ik ben er ook een keer geweest in november en vond dat helemaal prima qua weer! Niet te koud en niet te warm - alleen als je de Etna op gaat heb je wel echt even warmere kleding nodig. Ik had dat niet en liep op m’n Vans door de sneeuw, toen had ik wel koude pootjes haha. Nu is dit natuurlijk geen garantie voor jouw vakantie maar ik zou het echt niet afraden ofzo.
Mijn drie weken vakantie alleen waren heel tof, maar ik denk wel dat ik voor de twee grootste uitdagingen tot nu toe heb gestaan. Telefoon gejat (probeer dan maar weer eens in te loggen ergens met al die tweestaps-verificaties en dus ook niet bij je Google mail met je boekingen kunnen) en heftig ziek geweest. Maar ook dat heb ik overleefd (lokale Engels leraar die me hielp met aangifte doen ed omdat niemand Engels sprak, kamergenoten in hostels die water/eten voor me haalden toen ik alleen maar kon kotsen). Natuurlijk waren beide situaties behoorlijk kut en heb ik daar ook echt wel even gejankt maar iedereen was zó behulpzaam om me heen.