Ja 1x met Shoe.string en 1x met E.stivant. Beide hele goede ervaringen, maar shoestring vond ik organisatorisch wel wat beter. Leuke, lokale gids, heel enthousiast. Reisleidster van de E.stivant reis was nog nooit op de betreffende bestemming geweest en voelde een beetje als zo’n Sunweb reisleidster die je excursies probeert aan te smeren. Dus dat was wel minder want je betaalt je scheel natuurlijk.
Bij beide wel een hele leuke groep en dat is uiteindelijk echt wat zo’n reis maakt. Voelde beide keren meteen al heel vertrouwt omdat iedereen er natuurlijk wel met dezelfde mindset heen komt. Ik vond een eenpersoonskamer wel echt het extra geld waard.
Ik ga volgende week toch weer wel met E.stivant een weekje weg. Had een reis gezien bij S.hoestring die me meer aansprak, had ze even gemaild omdat ik wat dieetwensen heb waarvan ik even wilde checken of dat haalbaar was. Krijg ik terug: sorry, de reis is vol, terwijl de avond daarvoor er stond dat maar 7 van de 24 plekken gevuld waren en vlak voordat ik mailde was ie ook nog boekbaar
het was vrij last minute dus snap helemaal dat je op een gegeven moment de aanmeldingen sluit en dingen gaat regelen voor een kleinere groep, maar zet dat dan ook even op je website…echt jammer zo.