Melden aan de receptie!
Je moet je verhaal aan iemand die wil luisteren of hier, maar zeker ook melden.
Het hotel wil zo’n publiek niet.
Melden aan de receptie!
Je moet je verhaal aan iemand die wil luisteren of hier, maar zeker ook melden.
Het hotel wil zo’n publiek niet.
Oh, wat naar! Ik woon in Parijs dus als je wilt mag je voor eender wat contact met me opnemen!
Super bedankt allemaal! Heb het uiteindelijk bij de receptie gemeld, die namen het super serieus op gelukkig, dus dat is fijn. Heb gezegd dat ik niet wil dat er een heel drama omheen word gemaakt maar kreeg de indruk dat ze hem het hotel uit wilden zetten. Maargoed, er was gelukkig ook een gezin met een klein kind in het zwembad dichtbij, anders was het allemaal veel rotter geweest nog. Pff moet zeggen dat het lastig van me af te zetten is, nu nog congres en vanavond laatste avond alleen, morgen komen ook collega’s! Maar was helemaal in euforische alleenreis stemming gisteren maar dat is er nu wel af moet ik zeggen
Wat fijn dat je hebt kunnen vertellen en ze het serieus namen.
Wat je hebt meegemaakt is gewoon een kutsituatie, of dat nou in Tibet of in Tilburg gebeurt, maakt het niet minder iets om van te schrikken! Ik heb ook de hele wereld overgevlogen, maar zou ook enorm schrikken als ik fysiek bijna naakt wordt aangeraakt door een wildvreemde man in een afgeschermde ruimte.
Maakt je echt niet minder stoer dat je er zo van schrikt! Juist heel dapper dat je er melding van gemaakt hebt en ik hoop dat je alsnog kan genieten van je hotelverblijf.
Ik wil in mijn eentje erop uit deze zomer, maar ik weet echt niet wat ik wil! Ik wil eigenlijk niet vliegen, dus het wordt een treinreis of met eigen auto (maar dat vind ik eigenlijk wel wat spannend in mijn eentje).
Gaan jullie nog wat doen? Ik zoek inspiratie:).
Je kunt met de trein een hoop bereiken vanuit Nederland. Ik heb eerder Scandinavië, een paar keer Engeland/Schotland/Ierland gedaan en dit jaar naar Bretagne. Als je een van de opties interessant vindt, heb ik nog wel tips voor treinreizen.
Ik ga dit jaar in mijn eentje tien dagen naar Noorwegen. Ik ga wel vliegen, want met de trein erheen was qua tijd en kosten helaas echt niet te doen. Ik vlieg naar Oslo, blijf daar een paar dagen, ga dan met de trein naar Bergen, blijf daar nog een paar dagen en vlieg dan vanaf Bergen weer terug. Ik wil vanuit Bergen ook naar de fjorden
Ik ga interrailen! Eerste deel met m’n zusje (Berlijn en Praag) en daarna alleen verder richting Krakau, Boedapest en dan via een paar steden terug richting Rotterdam.
Ik heb ook besloten te gaan interrailen in mijn eentje. Ik zou met een vriendin gaan, mat die hakt maar geen knopen door. Weet alleen nog niet waarheen. Zwitserland en de Bernina express lijkt me heel mooi, maar Ierland of Scandinavië ook.
De trein van Oslo naar Bergen is echt top, bizar mooi!
Ik kan interrailen ook aanbevelen! Sinds corona niet meer gedaan maar daarvoor 3 jaar achter elkaar. Oostenrijk is heel fijn qua ov. Tsjechië weet ik van vroeger dat dat qua ov ook goed is maar wat lastiger qua taal, maar ook erg mooi!
Zwitserland is ook geweldig maar heel duur.
Heb je een chille treinreis naar Bretagne gevonden? Ik ben ook nog heel erg zoekend wat ik wil haha
Ik ga dit in augustus ook doen, maar dan toevallig precies omgekeerd! Een aantal dagen Bergen, dan die trein naar Oslo, en dan een aantal dagen Oslo. Wat toevallig, haha!
Ja, duurde wel even voor ik een goede route had gevonden die ook goed genoeg bereikbaar was. Ik doe Saint Malo > Paimpol > Morlaix > Lorient > Quiberon > Vannes en dan nog een paar dagen Parijs.
Wat zoek je precies qua natuur? Ik vond Noord-Ierland heel mooi en Killarney ook, maar vond de rest van Ierland wat tegenvallen, ook omdat veel mooie stukken moeilijk bereikbaar zijn met ov. Scandinavië is wat dat betreft beter te bereizen vond ik. Schotland is ook een grote aanrader, vond ik in z’n totaliteit veel mooier dan Ierland.
Mocht je naar Scandinavie gaan en tijd hebben moet je eigenlijk de Inlandsbanan nemen. Is een super schattig treintje dat helemaal naar het noorden gaat, tot over de poolcirkel. Onderweg vertelt de conducteur ook af en toe iets over het landschap en de bevolking, heel schattig. En hij stopt een paar keer zodat je er even uit kan en wat kan eten en dan blijft hij ook echt staan wachten tot iedereen er weer in zit. Hij gaat niet snel maar het is zoooo leuk. Sowieso kom je door de meest prachtige landschappen (ik geloof dat er normaal ook geen treinen rijden op dat traject, dat doen ze alleen met dit treintje in de zomer). Je doet er wel een dag over, ik ben vanuit Östersund gegaan en ik geloof dat het iets van 9 uur duurde. En daarna ben ik via Noorwegen weer omlaag gegaan. Dus als je de tijd hebt is het wel een hele leuke en unieke treinreis om te maken.
Edit: en ik geloof dat het normaal teringduur is, dus extra chill dat je dat met je interrail ticket kan doen.
Ah wat leuk, heel toevallig haha! Ik ga in september, dus mocht je tips hebben nadat je bent geweest hoor ik ze graag
Ik vind het zo naar dat je dit hebt moeten meemaken, en dan ook nog eens de eerste keer dat je alleen weg bent. Zo’n man maakt zoveel meer kapot dan wat zijn speldenknopbrein de capaciteit heeft te overzien, ik word hier zo boos van
Ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten en het niet je plezier en vertrouwen in het alleen reizen compleet verpest.
Jaaa ik vond de Inlandsbanan ook fantastisch!