Zit er iemand bij Oxxio met zonnepanelen? Wij wonen hier nog niet zo heel lang en ik krijg nu de melding dat ze geen inschatting van het termijnbedrag kunnen maken ivm de zonnepanelen…
Niet bij Oxxio, wel hetzelfde gehad bij Greenchoice. We hebben toen op basis van verwachte opbrengst zelf een termijnbedrag gekozen.
Wat ergens heel raar is want waar moet je dan wonen?
Ik heb vorige week de pomp van de vloerverwarming laten vervangen maar ik vind het resultaat in minder verbruik nog wat tegenvallen. Wel iets, maar niet heel veel. Ik moet sowieso nog even naar de instellingen van de pomp kijken.
Maar nu heb ik ook een pompschakelaar aangesloten, dat was supermakkelijk en ik merk nu al verschil in verbruik. Ik kan live zien hoeveel er verbruik wordt en ook hoe vaak de pomp eigenlijk daadwerkelijk aan staat. Nu staat ie dus alleen aan als de vloerverwarming ook daadwerkelijk warmte krijgt. En dat is op een zonnige dag als deze eigenlijk alleen in de ochtend.
Dus wel een tip voor mensen met vloerverwarming, want het scheelt veel of je pomp nou 24/7 draait of alleen wanneer nodig. Ik heb bijna spijt dat we de hele pomp hebben vervangen maar dat ding was wel al 30+ jaar oud dus het was sowieso tijd.
Maakt het hiervoor uit welk soort pomp je hebt?
Heb hier nog niets over gehoord maar ben zeker geïnteresseerd. Onze pomp verbruikt ook echt heel veel door de vloerverwarming en niets lijkt te helpen.
Ik heb geen idee, het gaat wel echt om de verwarmingspomp en niet om een warmtepomp. Ik denk dat het niet echt uitmaakt welk type verwarmingspomp maar je kunt voor de zekerheid in de handleiding kijken.
Een pompschakelaar zorgt ervoor dat de pomp wel elke 24 uur een aantal minuten draait, anders kan het vastlopen. Ik denk dat het bij de meeste pompen wel kan, maar anders kan je nog een foto sturen naar een vloerverwarmingexpert.
De AH is echt helemaal gestoord.
3 rode uien in de ‘bonus’ voor 99 cent.
De dirk; een netje met 10 (iets kleinere) rode uien 80 cent.
Fuck Albert, ga voor Dirk!!
Boni is ook nog niet zo slecht, ik ga zelf echt niet meer naar de Albert Heijn
Heeft iemand ervaring met Bunq als bank? Ik zie dat zij bij hun easy savings nu de hoogste rente hebben en overweeg dat als spaarrekening te openen, maar ben benieuwd naar ervaringen van anderen
Ik zit bij Bunq en ben echt heel tevreden. Alles is goed geregeld en de klantenservice is top
AH Nederlandse aardbeien = 3.99 (en dat is nog een dure supermarkt ook)
Ja het scheelt echt zó veel. Ik kocht vroeger letterlijk alles bij de AH (ja dom ik weet het) en mix nu Dirk en markt, incidenteel eens bestellen via Picnic of Crisp. Boodschappenbudget is nu een stuk lager dan vóór de inflatie, scheelt honderden euro’s per maand. Vind het zelf jammer dat ik jarenlang teveel heb betaald voor m’n boodschappen en dat er zoveel inflatie voor nodig was om m’n gedrag aan te passen.
Meeeh hier hebben we geen dirk! Alles word gedomineerd door de AH hier helaas. Ik dacht juist datAH bij middensegment hoorde (schijnt net zo duur te zijn als Aldi en Lidl?)… weet alleen even niet waar ik dat vandaan heb, misschien van hier zelfs?
AH is altijd in mijn ogen het hoger segment geweest haha. Ik ben ook erg blij dat er een Dirk is in mijn stad, is een van de weinige supermarkten waar ik echt lager uit kom, zelfde geld ook voor Nettorama!
Albert Heijn is wel duurder dan de Lidl, ik doe eigenlijk altijd mijn weekboodschappen bij de Lidl en als ik een keer bij de AH kom valt het me toch weer tegen. De meeste dingen schelen iets van 10 cent, dus dat valt wel mee. Maar een bakje hummus is bij de AH bijvoorbeeld 2,25 en bij de Lidl 1,39. Dus zo zijn er altijd wel wat producten waarbij het veel scheelt.
Ik ging eerst altijd naar de AH en sinds een jaar naar de Lidl, scheelt me ongeveer een kleine 10€ per week. “Onze” Lidl is een hele fijne winkel met leuk personeel, ik ben ook wel eens in winkels geweest die echt een bende zijn.
Ligt er ook net aan welke humus je koopt, die van de versafdeling is duurder maar AH heeft ook humus van 1.39.