Inflatie en energiecrisis

Ze hebben mijn tarief wel recent met 10% omhooggegooid! Maar relatief wel betaalbaar goed internet, zeker waar.

2 likes

Ja bij mij ook maar dat schijnt overal zo te zijn.

Ik ga denk ik ook naar t mobile overstappen. Scheelt me gewoon de eerste 8 maanden meer dan 10 euro per maand (eigenlijk 17, maar m’n korting bij Vodafone vervalt als ik bij ziggo weg ga). Maar dan alsnog goedkoper uit. Ik internet alleen en vind 47 euro voor enkel internet bij ziggo echt bizar :scream:

1 like

Wtf 47 euro?

Ik betaal 58,45 bij KPN (maar dat is wel incl. Spotify premium). Ben benieuwd wat zij gaan doen :upside_down_face: komt jaarlijks ook bij, meestal melden ze dat in juni ofzo.

Ik vind overstappen gewoon kút. Ik kan vanwege werk niet zonder internet en dan moet er in mijn ervaring toch vaak weer een installateur langskomen want tot nu toe nog nooit geen gezeur gehad met een verhuizing/overstap. De drempel is zo hoog 🥹

4 likes

Ik betaalde voor alleen internet (en tv deed ik dan via Ziggo go naar tv casten) €59 en zou dan naar €65 gaan, bij T-Mobile €40

1 like

Ugh, mijn ziggo abonnement voor alleen internet wordt dan €58,- per maand met de aangekondigde inflatieverhoging. Ik heb nu nog 50% korting, omdat ik het een paar maanden geleden heb afgesloten. Maar hallo, €58,- voor alleen internet?! :cry:

Soms zie ik al die idioot hoog geworden prijzen overal en dan wil ik gewoon als een klein kind zeggen ABC ik kap ermee! Helemaal geen zin om overal mijn nier voor te moeten betalen, zoek het maar uit allemaal, ik doe het niet meer! :triumph:

Maarja kan niet :joy:

10 likes

Wat een verschil, het gaat niet eens over een paar euro. :open_mouth:

3 likes

Jup, dus zojuist overgetapt :partying_face:
Even navraag bij de buren gedaan en die zitten allemaal bij t mobile en nooit gezeur met internet, terwijl met ziggo ook nog geregeld gezeik heb…
Goede keuze denk ik dus :v:t2:

1 like

Ik heb ook nooit gezeur of een storing eigenlijk. Vroegâh hadden ze niet zo’n beste naam maar ja we zijn inmiddels jaren verder.

1 like

Ik heb hetzelfde. We moéten goed internet hebben en met KPN weten we nu dat het goed gaat. Nadat we al voor veel te veel geld van die wifi punten oid hebben gekocht bij KPN. Dus die investering ben je dan ook nog eens kwijt.

2 likes

Zo’n wifipunten zijn wel universeel bruikbaar, althans volgens mij bestaat het niet dat ze alleen maar bruikbaar zijn bij één provider. Ik heb ook 2 van die ronde.

3 likes

Ik heb ook WiFi punten van kpn en zit nu bij ziggo, ze werken gewoon!

1 like

Kan dat zomaar? Ziggo gooit de prijsverhoging op de algemene voorwaarden en daardoor mag je niet tussentijds opzeggen, las ik. Echt heel smerig.

2 likes

Ik betaal nu 50 euro bij KPN en als ik exact hetzelfde abonnement nu zou afsluiten, is het 42.50 :smiling_face_with_tear: Vanmiddag maar eens achteraan bellen.

2 likes

Wij betalen 37.50 per maand bij Online & altijd goed internet

1 like

Dat is meer dan ik bij T-Mobile.

3 likes

Ik was al langer dan een jaar lid dus ik had gewoon 1 maand opzegtermijn. Tmobile heeft ook een overstapservice dus ik heb het niet eens zelf hoeven te regelen verder

2 likes

Ik zie het, 36.60 per maand bij t-mobile is het inderdaad. Ik mag in april overstappen dus doe ik dat,

2 likes