Haha nice. Niet dat ik er anders van ga worden als mensen allemaal overstappen maar ik moet wel beetje lachen want volgens mij krijgen ze echt genoeg klanten erbij.
Ik heb liever dat het altijd goedkoper is haha.
Wij hebben ook KPN (iets duurder abonnement) maar hebben het in de winkel kunnen wijzigen. Hij deed eerst moeilijk maar toen we zeiden dat onze buurman het ook heeft kunnen laten passen kon het ineens wel.
Ik heb m’n abonnement bij KPN aangepast. Heb een lagere internetsnelheid genomen (100 ipv 200 want dat haalde KPN hier toch niet) en weer een jaarcontract. Ga een tientje minder betalen, nog altijd incl. spotify.
Ik heb nog geen tijd gehad om te bellen, maar ik vraag me af of dit ook nu werkt, nu mensen massaal gaan klagen? Ik heb inderdaad eerdere jaren wel eens gebeld en zo’n verhaal opgehangen en toen kreeg ik vaak wel een paar maanden korting of extra zenders o.i.d.
Ik moet eigenlijk ook echt gaan overstappen van provider. Ik zit echt al mijn hele volwassen leven bij KPN en ben altijd tevreden geweest, maar betaal nu 68,55 voor 100 Mbit internet en KPN compleet televisie pakket. Vind dit echt geen normale prijzen meer en het wordt elk jaar alleen maar duurder… Dat overstappen lijkt me alleen zo’n gedoe en daarom stel ik het al eeuwen uit
Gvd het pleepapier van de AH is weer duurder geworden. Is nu 2!! euro duurder dan in augustus. Zo fucking hatelijk, 2 euro bovenop 5,49. En is al maar 2 laags
Ik haal die altijd van de kruidvat! Misschien is dat wel een handig tip
Zie nu deze daar:
Misschien eens kijken of ze die hier in ‘t dorp hebben. Het is letterlijk geld in de plee smijten
Ik ben ook pas overgestapt van KPN naar T-Mobile en ben heel tevreden met de service en het internet.
Kreeg vandaag de brief van Ziggo met de EUR 5,= prijsstijging. Vind het echt belachelijk. Nu ben ik wel erg tevreden over Ziggo dus wil niet overstappen. Maar ik denk dat ik het tv abonnement eruit gooi.
Dus alleen internet hou. Kijk meestal alleen NPO1, staat vooral aan als achtergrondgeluid. En als ik echt ,tv wil kijken zet ik Netflix op. En NPO1, 2 en 3 kun je ook kijken via internet. En heb een smart tv dus zal via een app ook nog wel kunnen.
In de ochtend kijk ik nog weleens Ontbijtnieuws op RTL4 maar het zij zo.
Ik heb geen televisieabonnement en kom echt niks tekort!
Ben er inderdaad niet bang voor, wat een bagger op tv. Daarom kijk meestal alleen journaal haha. Maar nieuws lees ik ook op internet, dus kan wel zonder.
Ik heb nooit een tv abonnement gehad maar ik kijk (soms) live tv via mijn vaders kpn account. Kan ik dan streamen van mijn telefoon naar de Chromecast. Dat werkt ook met Ziggo.
Ze gooien het idd op de algemene voorwaarden, maar je mag wel opzeggen! Toen ik daar werkte werd er echt gehamerd op klanten behouden dmv een gratis tv pakket ofzo, maar als ze het echt niet eens waren met die prijsstijging dan mochten ze wel opzeggen maar dat moest dan binnen 30 dagen na bekendmaking van de prijsstijging.
Hey, je brengt me op een idee! Mijn vader heeft Ziggo, en beheer al zijn accounts omdat hij zelf geen internet heeft. Kan natuurlijk gewoon Ziggo Go gebruiken op zijn account. Thanx!
Had ik al gedaan, ruim een half jaar terug. Half jaar korting gekregen. Maar moet nu weer wachten tot het hele jaar voorbij is. Maar wie weet als ik bel om tv op te zeggen
Bij mij werkt dit niet meer, ze zien dat je op een andere WiFi zit
huh echt? Ik kijk echt altijd voetbal op m’n vaders ziggogo, en m’n broertje ook. Dat doet het altijd prima (er is alleen een X aantal schermen tegelijk)
Hmm, ik kwam er niet meer op? Zal het nog eens proberen binnenkort. Wellicht hebben ze een goedkoper abonnement afgesloten?