Oh goed dat je het zegt! Bij welke aanbieder zie je dit? Ik kan allen 150 euro vinden.
Ik ben zelf naar energie direct gegaan en krijg 200 cashback voor een jaar contract maar wel anderhalve maand geleden afgesloten voor een schatting van 750 gas en 850 stroom per jaar.
@George misschien ben je ondertussen al overgestapt maar ik ben zelf naar Essent gewisseld. Die hebben een cashback actie van €300 bij een 1 of 3 jarig vast contract
Oh nee ik ben nog niet overgestapt! Waar zie je die cashback staan? Ik kan hem op hun eigen site niet vinden, maar misschien geldt dit ook niet voor iedereen.
Het staat een beetje verstopt. Je moet via de link je gegevens invullen en dan krijg je €300 korting te zien. Als je dan vervolgens klikt op “bekijk tarieven” zie je bijgevoegde tekst.
Mijn gegevens heb ik ingevuld maar ik zie die cashback nergens staan?
Als het goed is krijg je dan je gegevens te zien en staat er in het groen korting eerste jaar -€300,-. Onderaan dat vak staat “bekijk onze tarieven”. Als je daarop klikt krijg je de tekst te zien die ik hierboven heb geplakt waarin letterlijk staat dat je die €300 uitgekeerd krijgt. Ik hoop dat het zo duidelijk is want beter dan dit krijg ik het niet uitgelegd.
Volgens mij is de hoogte van zo’n cashback niet voor elk huishouden hetzelfde en misschien zelfs niet eens van toepassing.
Als je verbruik hoger is zal je cashback ook hoger uitvallen en als je zonnepanelen hebt, is de kans best aanwezig dat je niks krijgt.
Misschien is dat op jullie van toepassing @George @Cookiess ?
Hij geldt voor alle nieuwe klanten met een verbruik binnen de marges (Max 50.000 kWh 25.000 m3 gas) en is ook voor iedereen €300 maar wat misschien wel van toepassing is op veel mensen hier is dat hij niet geldt als je zonnepanelen hebt. Ik denk dat veel van jullie dat hier wel hebben en het daar dan mis gaat. @Cookiess
Edit; mochten mensen nog op zoek zijn naar aanbiedingen dan is deze link wel handig
Ik denk dat ik maandag even ga bellen. Nu zit ik bij Vattenfall. Misschien dat mijn verbruik te laag is want ik heb geen dubbele meter en ook geen zonnepanelen.
Ah ja ik heb zonnepanelen! Dat zal het zijn
Het is gelukt! Vandaag even gebeld naar Essent en volgens de klantenservicemedewerker geldt de actie dus alleen als je belt. Toch lekker 300 cashback
Wat een naaistreek?
En ook niet waar want ik heb hem gewoon online afgesloten. Vreemd dat het jou online niet lukte @Cookiess maar fijn dat het nu toch gelukt is!
Dat klopt want bij jou lukte het wel online. Maar wel een tip voor anderen om te bellen als het niet lukt online.
ben je tevreden met je overstap?
essent biedt mij nu 38 euro per maand (met de cashback) en vattenfall 68… ik vertrouw dat gewoon bijna niet.
Heeft iemand al eens geprobeerd om te onderhandelen met een energieleverancier voor prijsverlaging (bv bij overstap van variabel naar vast)?
Ik ga het morgen proberen denk ik. Een uur aan de telefoon hangen met Ziggo heeft me een paar honderd euro opgeleverd. Ik verwacht dat een energieleverancier er wat anders instaat, maar wie niet waagt …
Een uur aan de telefoon? Respect! Ik hou het nog niet eens vijf minuten uit…
Heb je tips? Ik wil het ook gaan proberen. Het eerste jaar met 50% korting is voorbij en het kost nu 70 euro…
Wat heb jij er af kunnen krijgen?
Op internet/tv? Wow, wat heb je precies gezegd