@JaneWhiskers @Scorpiovibes @Enthusiasm ik heb mijn Ziggo ervaring toen gedeeld in het besparingstopic .
Inmiddels weet ik dat telefonie nog goedkoper kan bij andere providers en zitten we bij Ziggo ook weer op het normale tarief. Mijn contractduur is voorbij dus ik ga nu overstappen naar KPN, maar ben wel blij dat ik destijds gebeld heb voor deze deal.
Anyway, ik heb ook geprobeerd om te onderhandelen bij mān energie aanbieder (BudgetEnergie). Ik heb eerst de Independer vergelijker ingevuld. Daaruit kwam BudgetEnergie als goedkoopste eruit voor mij, maar wat me meteen opviel is dat de tarieven voor nieuwe klanten lager liggen dan de aanbieding die ik kreeg in mijn klantenportaal. Ik heb gebeld om te proberen het tarief voor nieuwe klanten te krijgen (dan had ik willen blijven), maar zoals ik verwacht had is de markt zo competitief / gespannen dat onderhandelen niet mogelijk is. Ik stap nu over naar Vandebron en krijg daar weer een aantrekkelijk tarief (relatief, het blijft duur nu ) voor nieuwe klanten. Het is dus wel de moeite om aanbieders te vergelijken, het scheelt zo een paar tientjes per maand. -verwijderd door moderator-