Zijn er hier meer mensen met oxxio? Mijn prijzen zijn nog niet schrikbarend hoog, heb een “los-vast” contract - wat volgens mij gewoon variabel is… wanneer kan ik nieuwe - hoge - prijzen verwachten?
Ze hebben wel mn termijn bedrag met 40% verhoogd, naar iets van 350 (en betaalde al zo dat ik 400 euro terug kreeg afgelopen termijn). Maar de prijzen per kWh en m3 vind ik nog meevallen met wat ik hier lees? (29 cent & 1.30 zo uit mn hoofd) 
Bij het voorgestelde termijn bedrag zeggen ze wel dat ze rekening houden met toekomstige prijzen, die ze al in de prijs verrekenen. Ik vraag me af wat ik mis, of ik straks nog een veel hoger bedrag moet gaan betalen of ik hier voorlopig wel ff vanuit kan gaan.
Het valt me nu trouwens op dat iedereen (in mijn omgeving) het ineens heeft over de supermarkt prijzen, maar die zijn toch al maanden zo hoog?
Betrapte mezelf overigens dat ik dacht, hey de benzine is weer goedkoop. (Blijkbaar went het snel want 1.89 per liter had ik vorig jaar echt takke duur gevonden)