Inspiratie accountnaam en avatar

Whats not to love about madam Min!
(Madam mikmak dus)

Ik zat de Donald duck te lezen.

2 likes

Andreya vind ik een mooie naam, en gebruik ik altijd wanneer ik anoniem wil zijn, en Loesje is gewoon liefde :heart:

1 like

Dit is gewoon altijd al m’n internetnaam. Het is de voornaam lizy maar dan omgekeerd met een e erachter en je spreekt het uit als iezille of iezil als korte versie maar vrienden noemen me yz uitgesproken als iez.
Mijn plaatje is een cherubijntje want die vind ik gewoon mooi en lief. Had eerst een andere met roze erbij maar nu heb ik deze. Misschien binnenkort weer een ander cherubijntje

2 likes

Ik ben een huismus en mijn avatar is een schilderij van een van mijn favoriete kunstenaars, Gerhard Richter.

1 like

Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe ik op Electric kwam, het is verder nergens van afgeleid. Avatar is de zanger van m’n favoriete band (Being as an Ocean).

Ik wilde een andere naam dan op egf en had de avond ervoor oude fotoboeken doorgebladerd. Daarin stond bij een foto dat ik onze oppas vroeger zo noemde en dat niemand snapte waarom omdat haar naam Merel is en Lijnewiets daar totaal niet op lijkt :joy:
En de avatar omdat ik het een goede tekst vindt en fan ben van de illustrator (Adamjk).

4 likes

Ik vind Frankie een leuke meisjesnaam maar ik denk niet dat ik m’n dochter zo zou noemen. Dan maar mezelf op een forum. Ik wil nog een nieuwe avatar want ik had (en heb) geen inspiratie.

2 likes

Een beetje late to the party, maar Jan Hagel is het beste koekje op aarde en ze worden bijna nergens meer verkocht. Alleen bij sommige bakkers maar in de supermarkt volgens mij niet. En dat houdt me (bijna) dagelijks bezig.

7 likes

Rednails had ik in 2006 (denk ik?) op EGF gekozen toen ik inspiratieloos was en rode nagellak op had.
Nu onlangs eindelijk FF gevonden en blij als een kind dat ik bekende namen/avatars voorbij zie komen maar blijkbaar hebben ook veel EGF-ers een andere naam gekozen.

Avatar is Picasso met een van zijn light paintings.

2 likes

Zelfde naam als op EGF voor mij. Favo Noorse godin + een plaatje van mijn favo actrice/meme :dancing_women:

2 likes

Raad is wat ik wilde eten

3 likes

Lievelingsboek als kind en Mn 30e naam op egf dus was het een beetje zat moeilijk te doen.

En Mn pf was n grap, maar die heb ik inmiddels zo lang dat ik m niet meer wil veranderen. Heb m wel een nieuwe outfit gegeven ter ere van het nieuwe forum. Misschien ga ik m per seizoen veranderen ofzo. Maar wss niet omdat ik lui ben.

5 likes

Ik dacht dat het merkloze hagelslag was. Nu wil ik t een keer proberen.

3 likes

Naam is een nickname die ik had op de middelbare toen we van elkaars namen de meest ridic verbasteringen maakten en m’n ava is held Hans Teeuwen, love it

2 likes

Ik ken dat hele koekje niet, maar het ziet er echt fantastisch uit en ik wil proberen het na te maken! Heb je dat wel eens geprobeerd en ken je een goed recept?

Mijn naam vind ik een mooie kleur (eigenlijk niet mijn favo, maar mijns inzien wel een leukere accountnaam dan “kobaltblauw”) en mijn avatar was het enige plaatje dat geen persoonlijke foto is die ik op mijn mobiel had staan. Het is De roze perzikboom van van Gogh!

1 like

Eten is leven. Falafel is leven. Wilde een toepasselijke avatar en toen vond ik deze. Zo lief die lachende balletjes

10 likes

Deze heb ik 1 x geprobeerd, maar in een combimagnetron als oven toch best lastig.

https://heelhollandbakt.omroepmax.nl/recepten/details/jan-hagel-square/

1 like

Ik dacht even dat het herman van veen was. Maar picasso maakt net wat meer sense :+1:t3:

1 like

en waarom heten wij Mari?

2 likes

https://www.marivandeven.nl/

2 likes