Wat mooi zeg! Zat zelf ook te twijfelen of ik de toilet tegels zou verven maar durfde het niet aan! Als ik jouw mooie resultaat eerder had gezien had ik denk ik anders gekozen!
Is dit een leuke combinatie van stoelen (zie spoiler)? We krijgen een ovale tafel met een zwarte spinnenpoot…
Wat een vette vaas! Waar is die van?
@Howth Ik zou een combinatie van verschillende stoelen mooier vinden. Dit is bijna allemaal hetzelfde model. Wellicht kan je zo’n zelfde stoel vinden zonder Armleuning of met ander materiaal. Bijvoorbeeld zoiets qua modellen, niet kleuren (geen idee wat je ervan vindt)
Bij een spinnenpoottafel is de poot vrij opvallend en druk. Ik zou dan kiezen voor stoelen met rustige rechte poten, dus zoals de eerste 2 stoelen die je plaatste. Dan komt de poot van he tafel ook beter tot zn recht.
Ik zou nooit kiezen voor een gedeelte draai en een gedeelte vast. Je beweegt anders, met opstaan van tafel en zo. Dat is een beetje vreemd. Zelf ben ik geen voorstander van een draaistoel aan tafel (misschien 1 als je ook aan de tafel werkt), want dat gedraai… Maar goed, misschien een hele rare eigenschap van mij… haha.
En ook wat @Timeless zegt, hou het rustig met poten, ivm de spinnepoot en zwarte tafel. Ik zou dan eerder voor 1 model poten kiezen en dan een variatie van met leuningen en zonder, en in verschillende kleuren. Dan heb je wel verschil, maar toch eenheid.
Ik zoek dit soort nachtkastjes, maar las dat veel producten van Westwing ook elders voor minder te koop zijn. Heeft iemand ze ergens anders toevallig gezien waar ze minder kosten?
eerste hit bij google search “floating nightstand”
Ledstrips zijn ook te verkrijgen in warm geel! Wij hebben thuis ook indirecte verlichting met Philips ledstrips die je van kleur kunt doen veranderen, en zetten het zelf op warm geel/oranje!
Bij de Ikea heb je de Tradfri serie, ledlampen vergelijkbaar met Philips Hue die ook in verschillende tinten kunnen. Een soort in 3 tinten wit en de ander in alle kleuren.
Heeft hier iemand ervaring met hordeuren?
Wij willen er 1 die de deur volledig kan afsluiten. Nu zie ik dat er een rol variant is, een plissé hor of echt een hordeur, maar die laatste valt voor mij af.
Wat vinden jullie fijn werken? In kom niet echt uit de voor en nadelen tussen beide varianten.
Hoi allemaal, mijn primeur op dit forum maar ik heb een vraag (en jullie lijken er hier verstand van te hebben ) Wij gaan binnenkort binnen onze kozijnen verven en willen deze een witte kleur geven. Maar nu is de vraag: welke kleur wit is het mooist? Er is zo veel keuze
.
Persoonlijk vind ik de plissé horren mooi en praktisch! Moet zeggen dat ik met de andere varianten geen ervaring heb, maar een hordeur zou voor mij ook afvallen idd.
Bedankt voor je reactie! Fijn dat om in ieder geval een goede ervaring te horen!
Wat betreft het schilderen in een wit tint is het denk ik heel persoonlijk. Wij hebben 9016 op de kozijnen. Dat is extra wit. De populaire 9010 vonden wij naar onze smaak wat te warm/geel.
Wij hebben een plissé hordeur van de bouwmarkt, een van de goedkopere maar je merkt echt veel verschil in de wat duurdere deuren. Mijn oma heeft er een van een speciaalzaak en die is echt veel degelijker. Die van ons schiet heel vaak uit de rail en loopt soms vast waardoor je hem met veel beleid weer los moet maken.
Dit is onze slaapkamer en ik wil een nieuw kleed en vind het verder best kaal alhoewel de ruimte ook juist wel fijn is. Wat zouden jullie nog toevoegen hier? We hebben een andere kamer waar de kleding ect ligt dus kastruimte is niet echt nodig. Trapgat moet ook nog geschilderd worden en twijfel over een kleur die erbij past maar toch afsteekt zonder dat het een circus wordt.
Ik zou zo bang zijn met mn slaperige hoofd in het trapgat te vallen.
Misschien de zithoek oomdraaien, naar binnen, zodat het meer een geheel is? En wat planten neer zetten.
Ok ten eerste kudos voor het in leven blijven als dit je trap bij de slaapkamer is XD.
Ik denk dat een groter kleed al wel zou helpen, want deze is icm de ruimte wel wat aan de kleine kant. Verder zou ik denk ik toch iets van een dressoir in de kamer zetten, tegen de muur waar nu die plant staat bijv. Kun je die daar op zetten, beetje leuk met accessoires nog aankleden.
Wel een grappig ruimte overigens! Maar ook wel wat lastig met de muren, je kunt niet heel handig een schilderij ophangen. Misschien nog een paar leuke plantenhangers met wat groen er in? (Dan wel in leuke hangers van bijv. @vuilnisglitter d’r shop)
Misschien met iets meer grotere meubels werken ipv al die kleine losse dingetjes? Dan vul je de ruimte wat meer op zonder dat het dan meteen klein lijkt en volgepropt (vind ik dan). Een dressoir voor de sier zou mooi zijn, en dan gewoon niks in bewaren. Of een chille grote bank ipv de stoeltjes.
En ik weet niet of je sport, maar die hoek zou ook ideaal zijn om een fitnesshoekje van te maken. Yogamat neerleggen, foamroller, gewichtjes, elastieken, etc. Maar dat moet je dan wel doen zeg maar.
Sowieso planten die meer een statement zijn. Het middenstuk waar nu een plantje op de grond staat lijkt meer een hoekje van troepjes die nog opgeruimd moeten worden, dan dat het een samengestelde decoratie is. Wat er nu staat voelt heel onsamenhangend en voor mij is dat stukje muur hetgene dat erg afleidt.
Hangende planten bij het raam in de ‘hoeken’ zou mooi zijn, aan de bed kant van de kamer, maar ook aan de andere kant bij het raam met daar dan ook op de grond een goede grote pot met een grote plant erin. Palmbladeren of monstera ofzo.
Ik heb zoiets destijds gekocht bij de kringloop voor €10! Ik zie dit soort kastjes nu nog wel eens bij kringloop zaken buiten de randstad