Top! Ik weet al wat ik komend weekend ga doen
Succes!
Mooi, goeie koop! Kun je eindeloos combineren. Neem een kleur uit het kleed, en werk met de kleur familie:
Blauw: allerlei kleuren donkerblauw, vergrijsd blauw, lichtblauw
Groen: Saliegroen staat prachtig
Roze: oud roze, maar ook bordeauxrood.
Bruin/Geel: Donkerbruin, mostergeel, creme.
Staat allemaal.
Volgende week komt de schilder hier om de kleur ‘‘steenbok’’ van Histor aan te brengen! Een vriendin van mij heeft deze ook, vind het erg mooi!
Mooi!
Ik heb zojuist gesplurged en ben nu best excited!!
Als ik het goed heb past deze precies in een onmogelijk hoekje in onze nieuwe slaapkamer.
Mooi zeg, machinaal of handgemaakt?
Kun je echt alle kanten mee op combineren, ook qua locatie, dus of meer bij zit/bank gedeelte met fluwelen kussens, of juist een (“boho”) eethoek met een tegenstelling zoals industriële eetkamerstoelen, of mooie walk in closet effect met bankje en rieten manden.
Pinterest kun je veel inspiratie vinden.
Ik heb deze ook onlangs gekocht!
Heel leuk, ook de donkere uitvoering toch (walnoot)?
Vond eerst de maat (hoogte) wat gek, had meer side-table in gedachten, die wat hoger zijn
Ja, de walnoot uitvoering! Ik ben heel benieuwd.
Mooi behang bij je ook!
Mijn oma vroeg eerst of het een soort gekke piano was (?)
Dank je wel! Hier gekocht, is van de Van Gogh lijn, wist eerst niet eens dat het bestond
(jaja heb een neppe VanGogh op de muur)
Wij hebben Dennengroen van Gamma in de zithoek, is nog iets donkerder denk ik dan wat jij zoekt. Als je foto’s wilt dan laat maar weten.
Ik heb vallei van de gamma op de muren.
Wel 3x moeten verven om hem mooi egaal te krijgen.
Heb gelezen dat een grijze grondlaag beter zou moeten werken maar heb ik niet gedaan.
En deze foto is van pinterest als voorbeeld, dus niet mijn interieur.
Mooie kleur!
Oh is deze lamp van Ikea, dan is deze wel al langer ih assortiment of niet? Ik dacht nav de recente riet/ rotan-trend pas
Ik had farrow and ball duck green, die was ook heel mooi! Kan je ook bij de gamma laten mengen
Kun je zien aan het label. Soms staat er vermeld: “factory” of “manufactured”. Lang niet altijd een label aanwezig meer hoor. Of aan de knopen vd achterkant (wat rommeliger en imperfect want mensenwerk), rafelige randen ivm weven.
Maakt ook niets uit hoor, allebei even goed maar missch leuk om te weten (mijn oma deed dit vroeger).
Goeie vondst!
Vraag over dat mengen van Farrow & Ball. Laat je het dan mengen in huismerk of in ‘a-merk’ verf (histor/flexa/whatever).