Ik ga deze plafonnière kopen voor in de gang:
Kan het Ikea-spotje niet meer aan. Ik ga nu maar een project maken van de gang. Hebben jullie nog ideeën voor een mooie kleur die matcht bij een vreselijke gele voordeur?
Ik ga deze plafonnière kopen voor in de gang:
Kan het Ikea-spotje niet meer aan. Ik ga nu maar een project maken van de gang. Hebben jullie nog ideeën voor een mooie kleur die matcht bij een vreselijke gele voordeur?
Wij hebben de balken bij ons in het rommelhok op zolder met latex gedaan. Wilde er eerst niks doen, maar ze waren echt super lelijk en allemaal vlekken etc. Nadat we de muren hadden geschilderd hadden we nog latex over en het is toch maar opbergruimte, dus dachten lelijker kan het er niet op worden. Het pakte en dekte prima, ziet er ook niet gek uit, maar het voelt nu heel gek qua structuur vind ik. En als je iets opbergt en er langs af gaat met je kleding heb je meteen een wittige waas erop zitten (veeg je wel weer zo af).
Zou het in je slaapkamer dus niet zo snel doen maar dan idd voor het kleinste potje matte lak gaan.
@C3PO @Krabsalade en @Suikerklontje thanks voor het delen van jullie ervaringen, dat klinkt inderdaad zonde. Dus dan ga ik even een klein potje lak halen!
Heb je een huurhuis? Anders zou ik de voordeur verven hoor! Niks zo storend als een gele deur
Ja, het is een huurhuis. Anders had ik er meteen een andere deur ingezet Het is nieuwbouw en zie dat tegenwoordig wel vaker dat ze alle voordeuren in een zo’n afgrijselijke kleur doen. Denk dat verven niet zo mooi wordt bij die deur, dus ik waag me daar maar niet aan.
Waar is deze van?
Ahh balen
Joe, groetjes van een kobalt blauwe deur in ons nieuwbouwhuis.
Waar gaat het dan mis denk je hè, wie bedenkt dit? Ik bedenk me nu dat ik in mijn vorige studio, ook nieuwbouw, een knalrode deur had
Per rijtje hebben de huizen verschillende kleuren. Wij hebben blauw, de buren grijs en wit. Een stukje verder ook nog knalrood.
Als je op No.39 plafonnière Ovals by Alex Groot Jebbink zoekt, kun je hem vinden. Wel 300 euro , maar ik heb bonnen van werk en zit er al een half jaar op te azen. Hij staat op een webshop (lichtlab) en zij hebben sowieso veel, dus wel wat duurdere, mooie lampen.
Is er eigenlijk ook een soort show je interieur-topic? Als ik jullie verhalen allemaal lees ben ik steeds zo benieuwd hoe jullie inrichting er verder uitziet.
Ja! Niet heel actief:
Ik post wel eens een foto maar ik haal die meestal ook snel weer weg, voelt niet goed om m’n hele huis zo online te hebben staan
Ah dankjewel! Natuurlijk. Dat is 1,2 cm.
Ik denk dat ik het wel zou proberen. Wat ik op Youtube vaak zie: het oppervlak grondig schoonmaken en wat opschuren, een shellac primer erop en dan je verf.
Dankje! Jammer dat hij niet zo actief meer is. Maar ik snap ook wel dat het iets is wat je minder snel online zet of laat staan.
Haha wij willen juist een blauwe voordeur, ik vind al die standaard kleuren echt heel saai. Maar voor nieuwbouw woningen wel aparte keuze omdat het best wel smaak gevoelig is
We hadden geen keus, maar schilderen zien we ook niet zitten. Soms is het wel makkelijk als mensen je huis zoeken “ja die ene met die blauwe voordeur”
Nee snap ik, maar iemand heeft het bedacht haha. Achja verder zie je je eigen voordeur ook weinig