Helaas geen tips maar wilde even zeggen dat ik het een héle mooie knusse ruimte vind
Thanks! Ik viel ook op de ruimtes van het huis maar praktisch gezien is het wel wat lastiger dan gewoon rechte muren met normale ramen. We hebben gelukkig nog even om erover na te denken voordat we gaan verhuizen.
Ik zag deze van de week op Instagram, misschien is dat iets?
Heeft er iemand een zwarte kraan een spoelbak? Hoe is dat in onderhoud mbt kalk enzo?
Wat mooi! Echt een kleur die ik op her blote oog niet zou kiezen maar dit ziet er echt heel goed uit!
Weet iemand leuke interieurwinkels over de grens in Duitsland (max 1,5 uur vanaf de grens)? Ik heb het idee dat ik alles op internet in NL al afgespeurd heb
Moiie vloer ook! Wij denken ook aan om een visgraat te leggen! Waar is deze van? En zelf gelegd of niet?
Wij hebben een zwarte kraan en spoelbak. Maar ook een waterontharder dus over kalk kan ik niet zeggen. Maar wel over de zwarte spoelbak… doe het niet. Ik ben 478363 keer per dag bezig om viezigheid allemaal netjes weg te halen. Je ziet álles erin. Schuif je broodkruimels van het aanrecht erin… je moet weer even alles wegspoelen omdat het anders er vies uit ziet.
Als hij schoon is dan is het prachtig en zou ik het zo weer doen. Maar dankzij al het extra werk heb ik er wel spijt van.
Ja. zwarte kraan en zwarte spoelbak. Geen waterontharder. Je moet er dus goed tegenkunnen dat je er kalk op ziet. En die spoelbak ziet er al snel viezig uit. Zelf kan ik er prima mee leven maar als je een enorme cleanfreak bent zou ik het niet doen.
@itakepictures thanks! Dit bevestigt idd onze vermoedens, denk dat we dan toch voor een rvs gaan. We zijn te lui om het elke dag bij te gaan houden en ik hou van snel schoon zonder teveel gedoe haha.
Volgende week komt er een architect kijken voor onze uitbouw plannen. We willen graag de keuken uitbouwen naar een woonkeuken (walg van het woord haha maar dat is wel wat het moet worden) en boven ook graag meer ruimte. Ik vind het superleuk maar ook heel spannend. Ben bang dat we zaken vergeten. Dus wie heeft er nog tips over dingen die we moeten vragen/voorbereiden?
Heb je vloerverwarming? Hoe gaat dat als ze uitbouwen?
Ik vind het idee heel mooi, maar de witte doek net wat te wit icm het gele. Met een beige (of desnoods een hele andere, maar ook warme kleur) had ik het mooier gevonden. Dat past wat beter in het geheel.
Wij hebben sinds mei ons nieuwbouwhuis en de waterontharder is tijdens de bouw geïnstalleerd.
Na 386482 bezoekjes van de installateur en het bedrijf van de waterontharder doet hij het eindelijk sinds een week of 3/4. Die van de buren deed het wel gelijk dus of het nu aan de waterontharder lag of aan de installatie, dat weet ik niet.
Maar het is een Northstar. We zijn nu tevreden over hoe hij werkt. Het water smaakt niet overdreven ‘waterontharderig’. Dat heb je wel bij sommige mensen, dat het water ineens zo vies is.
Wij hebben er 1 van waterluxe, die voor 3-4 personen, ik wil nooit meer een huis zonder.
Ik vind dat het een beetje zoals Spa blauw smaakt, maar ik vind dat lekker. Ons kraanwater was voorheen ook wel knetterhard, knarste bijna tussen je tanden, dat vind ik echt niet lekker.
Ik had het in mn vorige woning en ik vond het prachtig (nog steeds)! M’n ouders hebben de hele slaapkamer in Spiced Honey en het is mooi.
Wij hebben in de keuken een zwarte kraan en spoelbak (Franke Composiet 1.5 onderbouwspoelbak), en daar is nergens kalk op te bespeuren. In de badkamer daarentegen zit er wel kalk op de kraan als op de douchekraan.
Mijn vriend en ik gaan verhuizen naar een appartement met plafonds van 3,5 meter hoog. Super mooi natuurlijk, maar de ramen zijn ook enorm hoog en dat maakt raambekleding duur. We willen graag verduisterende gordijnen in de slaapkamer. Heeft iemand tips voor betaalbare opties om gordijnen op maat te laten maken?