naast spiced money heeft flexa ook sunkissed en warm shell, in de categorie warme kleuren. Ik ga zelf denk ik mijn kamer een van deze kleuren geven. Ik heb een dekbedovertrek in dezelfde kleur als je bed en volgens mij is dat wel een mooie combinatie.
Sorry, geen tips… ik heb een zelfde soort probleem op mijn slaapkamer. Gelukkig hebben we buiten een rolluik, maar voor sfeervolle raambekleding ben ik nog niet geslaagd.
Lastig he! Ik denk dat we het in eerste instantie maar even houden bij een rolgordijn zodat in beide ramen hetzelfde hangt. Als het dan toch heel kaal is ga ik wel experimenteren met gordijnen denk ik.
Ik heb zoveel interieur stress :’)
Bang dat we verkeerde kleur/vloer/behang hebben gekozen. Dat het licht plan kut is en we dan donkere hoeken hebben of de spots ruk staan. Dat het niet staat, dat het sfeerloos is blehwwww.
Geef me die sleutel en een kwast en laat het voorbij zijn
Komt vast goed! En je kunt dingen ook altijd weer veranderen als je er woont toch? Spotjes misschien niet maar desnoods los je dat op met een ander soort lamp.
Ik heb gisteren heel kneuterig interieurmagazines gekocht bij de kringloop waar ik een moodboard van ga maken net als in kopen zonder kijken. Ik ben bang dat het geld na de echt nodige maar saaie isolatie wel op is maar ik blijf dromen van een nieuwe keuken en/of badkamer
Jaa je bent al ZO lang bezig met kiezen… ik weet dat m’n vloer licht eiken is maar… toch zijn daar weer duizend soorten in blablabla … en nu weet ik niet meer welke exact etc
Over 1.5wk de sleutel, en dan nog 5-6wkn voor t vaderland ‘verbouwen’ (keuken badkamer, verlaagd plafond, muren, vloer, etc).
En omdat het onverwacht uitliep gaan we nog 6wkn in een vakantiehuisje
@SpeedOfSound
Ja het geduld is op
Het is de tweede keer nieuwbouw nu, dus we weten het wel een beetje. Maar toch!
Ik heb alleen een zwarte kraan en geen waterontharder, maar heb nog geen kalkaanslag gehad! Was niet eens een dure kraan, dus of dat dan aan de waterhardheid hier ligt…
Wij hebben een huis gekocht en ik ben druk bezig met het opdoen van ideeën voor de inrichting, verf etc. We krijgen de sleutel pas aan het eind van het voorjaar, dus we hebben nog even.
We hebben een (half)open keuken met woonkamer (keuken is boven het korte muurtje op de tekening). Ik denk momenteel aan drie kleuren verf voor de woonkamer en keuken: 1 donkere kleur, 1 neutrale kleur en een kleur die er tussenin zit. Welke muren zouden jullie in de donkerste kleur verven? Ik dacht zelf aan de muur achter de bank en aan de zijkant van de bank (korte muur). De muur in de keuken aan de linkerkant zou ik dan in de tussenkleur willen verven + het korte muurtje aan de kant van de keuken. De rest zou dan de neutrale, lichte kleur krijgen.
De kleuren van de meubels op de plattegrond zijn fictief.
Ik woon nu bij m’n vriend en erger me dood aan de kleuren in keuken. Ik wil dus graag de muren verven, in een kleur die bij de (ook lelijke, maar ja) kastjes past
Ik houd van aardse kleuren; groen, oker, terra,… maar welke kleur kan nu met dat geel van de kastjes?
De vloer is zo’n soort lichtgroen gelige kleur, moeilijk op de foto te krijgen.
Alvast bedankt voor de tips meiden
Ik heb hem ook hier op 1 muur
Het is een bijzondere kleur
afhankelijk van hoe ik het combineer qua gordijnen, kastjes, licht-inval neigt het soms meer naar grijs-groen en soms gewoon groen
Ja,’groen spreekt mij meer aan dan roest, toch ben ik onzeker over de keuze nog steeds.
Nog altijd op zoek naar een leuke en betaalbare leesstoel.
Alles beter dan die blauwe kleur, zou ik zeggen!
Amen !
Hier komt weer zo’n standaard vraagje.
Maar wij hebben een olijfgroenige bank gekocht, en een lichthouten vloer (beetje warm eiken).
Maar nu willen we 1 muur een kleurtje geven en we komen er gewoon niet uit welke kleur icm de bank.
Jullie hebben altijd van die goede ideeën. Iemand tips?
Zachtroze vind ik in combinatie met olijfgroen prachtig.
Anders een warme beige/gele tint? Of juist een donkere tint, beetje dit idee:
Heb je een voorbeeldje van de kleur? Vind de ene olijfgroen altijd heel anders dan de ander