Ik heb een okergele muur en een bank die ongeveer die kleur groen is. Mijn vloer is wel iets donkerder denk ik.
Ik hou van zachte lichte kleuren. Mijn vriend keurt echt alles af haha!
Ik zou gewoon eens naar de gamma en een hele berg aan kleurstalen meenemen en dat in je huis op de muur houden. Kijken hoe het licht valt en welke kleuren je vriend aanspreken.
Bij deze kleur bank kan denk ik echt het hele kleurassortiment.
Foto’s weg ivm herkenbaarheid
Ik ben verhuisd!
Mooi! Welke kleur is dat op je muur? Ik zit zelf middenin een verhuizing en zat er toevallig ook aan te denken om een wand roze te schilderen, maar ben nog op zoek naar de juiste kleur (zodat het niet te prinsesserig wordt )
Dat vond ik zelf ook heeel lastig! Ik vond deze zelf vrij prinsessen toen ie op de muur zat, ik schrok best wel, maar toen de vloer lag en mn meubels erin stonden viel het echt goed uit gelukkig vond ik!
Dit is sikkens b6.10.70 gemengd in flexa strak op de muur…
Ah dankje! Ik vind het heel mooi geworden hoor. Echt een lastige zoektocht naar de perfecte kleur verf haha
Heeft iemand tips voor een leuke, stevige boekenkast van circa 2,5 meter breed en waar lekker veel boeken in kunnen?
Wat kan ik met deze witte muur in m’n slaapkamer doen? Omdat we er vrij vlak langs af moeten lopen mag het niet uitsteken (tv moeten we al helemaal ninja achtig omheen) en de muur aan het hoofdeinde van het bed heeft al een kleurtje (olijfgroen). Maar we kijken er wel altijd op uit dus zo saai!
(De lekkage moeten we nog even over-witten)
Komt ie:
Bed is grijs maar bedovertrek is groen met planten (of zachtblauw) en de gordijnen zijn ook groen met een soort planten print! We hebben net een nieuwe lamp (van een soort riet) en de bamboe nachtkastjes van de Action. We houden veel van warmte maar ik sta overal voor open
Misschien rechts naast de tv een grote IXXI?
Wat vinden jullie van deze kleuren in 1 woonkamer? Op muren tegenover elkaar, bank is grijs, vloer lichtbruin.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Leuk, heerlijk bij elkaar!
(en mocht het nou uiteindelijk niks zijn he, kan het altijd zó weer over. go for it!)
Wij hebben dit behang in de gang, staat er misschien ook leuk bij? Ik zou de link ff op moeten zoeken straks, als het je leuk lijkt
Oooh LOVE IT!! Ik ga zo lekker met mn vriend een goed behangetje uitkiezen thanks voor de moeite!
Ik vind de kleuren leuk, maar ik zou persoonlijk voor de iets vergrijsde varianten gaan. Ik denk dat het op een grote vlak redelijk kleurig is zeg maar. Maargoed, het is maar net wat je wil bereiken.
Ik heb nog veeeel meer kleur staaltjes meegenomen. Nu, met dit slechte licht, sprongen deze er het meeste uit. Maar ik wil sowieso woensdag (als de zon hopelijk schijnt, zoals nu voorspeld) nog even alle kleuren goed bekijken, aangezien onze kamer vaak erg licht is. Dus wellicht dat er dan andere staaltjes erg mooi zijn