Mooi! Welke kleuren heb jij precies?
@Quinn welke kleuren heb jij? Precies die ik liet zien?
Ik heb card room green van Farrow een Ball en Old pink van VT wonen.
Ik vind deze serie van Ikea zo gaaf, met een klein werktafeltje erbij, zoiets zou heel mooi staan rechts waar je nu dat oranje haakje hebt gezet vind ik.
Mijn gedeelte waar de eethoek staat is ongeveer even breed als bij jou en ik zou daar persoonlijk geen kast achter zetten, daar is het net wat te smal voor. (Die linker U bedoel ik)
Je zou daar wel planken kunnen ophangen voor eventueel wat opbergruimte/foto’s/plantjes e.d.
Je zou bij de rechter u zeker een leuke kast neer kunnen zetten waar je een bureautje in maakt, daar is alle ruimte voor. Dan zou ik inderdaad niet ook nog een room divider neerzetten, want dan wordt het wat vol. Je zou de zithoek ook nog om kunnen draaien en de stoelen bij het raam kunnen zetten, dan heb je net wat meer ruimte voor de doorloop naar de zithoek. Eventueel zet je dan een leuk dressoir achter de bank met daar wat planten op.
Wij willen graag onze slaapkamer een kleur geven. En dan 1 muur echt een kleur en de rest + plafond een lichtere kleur die erbij past. Maar we hebben een groen/blauw bed En wij zijn hier niet goed in dus geen idee wat hier mooi bij staat. Wil het liefst niet iets wat op die kleur lijkt want anders is het zo heel erg 1 bepaalde kleur.
Is dit swiss sense vtwonen pepper? Wij hebben de blauwe kleur gekozen (vtwonen ocean) die ook in de showroom stond. Ik vind het heel mooi eruit zien!
Ik vind iets van roestbruin of terracotta supermooi bij dit soort groenblauw!
mooi zeg!
Ik heb een dood hoekje in de woonkamer, tussen de banken. Nu staat er een bijzettafeltje met wat accessoires.
Heeft iemand een idee wat ik daar zou kunnen doen?
Dacht zelf aan een hoekkast.
Zoiets… maar dan niet zwart of wit en dat heb ik nog niet gevonden.
Een mooie grote plant?
Ik zou persoonlijk zo’n hoekkastje te druk vinden, maar hangt natuurlijk ook een beetje van de rest van je interieur af (of het heel basic is).
@Howth Nee is een andere! Wel van vtwonen volgens mij maar weet de kleur naam niet meer haha
@crazyplantlady @Rockabye @clairdelune
Oh ziet er heel mooi uit! Had daar zelf nog niet aan gedacht. Straalt ook warmte uit met elkaar en dat vind ik ook heel fijn
De kleur en model lijkt op die wij hebben, moss groen, vandaar de verwarring haha
Wij hebben deze kleuren gecombineerd.
Ik weet niet hoeveel plek je precies hebt en of het eventueel mogelijk is om de banken wat verder uit elkaar te schuiven, maar ikzelf vind dit wel een heel vette kast (1 stuk dan natuurlijk):
Of misschien een plantenstandaard? Of meerdere van verschillende hoogtes.
@Howth Welke kleuren verf zijn dit? Erg mooi!
Ow ja plant kan idd wel. Niet aan gedacht omdat ik al twee heb staan maar misschien een lange die niet zo veel volume heeft😅.
Het bed is moss green (swiss sense, model vtwonen pepper ( https://www.swisssense.nl/boxspring-lifestyle-pepper?utm_campaign=Boxsprings&utm_content=Boxspring+Lifestyle+by+vtwonen+Pepper&utm_source=stylight&utm_medium=cpc&utm_term=1303&styProdUuid=6fd8fcc4-4406-526b-84a2-e08e73a4212b&styCampaignId=17590&utm_source=google_shopping&utm_medium=cpc&utm_content=google_shopping_nl_h%26l&utm_campaign=17590&stySource=7&gclid=EAIaIQobChMI2-2dg9uE7QIVD6h3Ch1gfguLEAQYCSABEgJXwfD_BwE) ). Kleur op de wand is vtwonen ocean. Kleur van gordijn is okergeel (verder geen kleurnummer)
Een vaas op een bijzettafel? Of een mooie plant?
Dit zijn nog de gordijnen van de vorige eigenaars, maar ik vind de kleur niet in onze living passen en ze zijn te kort. Wat voor raambekleding zouden jullie hier doen? Ik denk dat gordijnen het meest praktische zijn, maar sta open voor andere suggesties. Gordijnen tot aan de grond kunnen helaas niet ivm de verwarming. En welke kleur dan? We hebben een donkergroene muur, donkergrijze hoekbank, oker zeteltje en wat accenten in zeegroen en roest. Zou het graag wat neutraal houden, best gewoon wit dan misschien?
(Houten/kunststof) jaloezieën in het raam, en dan lange gordijnen er over?
Misschien is het alweer uit de mode ( geen verstand van) maar je kan ook vouwgordijnen nemen anders? Kan er heel chique uitzien vind ik. Van linnen ofzo in een kleur die erbij past. Dan heb je wel de ‘warmte’ van textiel maar geen gedoe met de verwarming.
Hebben mensen ervaring met shutters? Wij hebben in ons nieuwbouw openslaande tuindeuren dus ik wil daar shutters zetten omdat het een grote raampartij is. Ik ben alleen bang dat het te hard is en wilde dus voor de akoestiek nog gordijnen zetten puur voor aan de zijkanten, maar mijn man wilt juist geen gordijnen als we ook shutters nemen.