Interieurtopic #2 (Deel 1)

Deze! Zijn in verschillende kleurstellingen.

https://www.made.com/nl/globe-kroonluchter-zwart-antiek-marmer-en-rookglas

MADE heeft sowieso veel in deze stijl, dus denk dat je hier wel zult slagen :slight_smile:

1 like

Neee het is echt perfect zo! Waar is de eettafel van?

1 like

Table du Sud!

2 likes

Waar is je tafel van?! Wij zijn op zoek naar een nieuwe tafel en dit is wel ongeveer wat we willen!

Edit. Ik had nog niet verder gescrold

Waar is je tvmeubel van?:blush:

Niet mijn eigen ervaring, maar mijn beste vriendin had dit vroeger thuis. Die hadden van de keuken een leefruimte gemaakt met een lange grote tafel, lekkerzittende eetbanken en eigenlijk zaten we daardoor altijd daar als je niet bijvoorbeeld film wilde kijken. Heb zulke fijne herinneringen aan die setting dat ik later ook wel zo’n woonkeuken zou willen.

Oh, ik vind juist de draaistoelen zo fijn. Ik hoop er namelijk ook lang te kunnen natafelen met vriendinnen of een wijntje te doen.

Vriend is het ermee eens dat er lampen kunnen komen, wil twee van deze!

Dressoir ga ik rustig aan zoeken op marktplaats en zelf opknappen denk ik. Planten wordt ook aan gewerkt en kunnen dan ook mooi op het dressoir :star_struck:.

En dit kleed gaat er komen

13 likes

Prachtig kleed

1 like

zuiver

1 like

Mijn tante had vroeger zo’n huis. Was alleen wat minder praktisch bij veel bezoek in de winter omdat je dan veel
Haar vader was vrij handig en heeft er een soort restaurantlift in gebouwd met een katrol.

Mooie woonkamer! Wij hebben een vloerkleed van Dutchbone, na 3 jaar nog geen schade door de katten gelukkig. Geen idee of het je smaak is. Wij mochten trouwens bij een interieurwinkel een paar vloerkleden meenemen om bij ons interieur te kijken of het past, weet alleen niet of dat in de Corona tijd ook nog kan.

5 likes

Het oude Perzische kleed gekregen van m’n opa. Het mocht bij hem niet meer ivm zijn rollator. Kleed is schoongemaakt maar m’n opa rookt flink sigaren maar ik ruik het nog steeds een beetje… ook al paar dagen buiten gelegd. Echt balen

30 likes

Wat jammer van de geur :frowning: maar wat een fantastische boekenplanken!!

2 likes

Ja echt balen. Het is net alsof hij hier in de woonkamer zit😭

Dankjewel!! Het zijn gewoon een stelling (te koop bij praxis ect) en we hebben ze zelfde kleur als de muur geschilderd.

1 like

Oh dat is echt slim om mee te schilderen! Eigenlijk heel eenvoudig maar ik vind het zo’n mooie constructie, mooier dan menig dure boekenkast!

1 like

Stoomreiniger huren en daarmee eens proberen?

1 like

Hij is dus al gereinigd… misschien heeft hij nog een keertje nodig.

Ik lees met m’n reet. Uhmmmm soda erop strooien en nacht laten zitten? Dat zou ook geurtjes moeten opnemen volgens mij. Ik zou nog even heel oma weet raad proberen denk ik haha, sigarengeur is echt goor.

Ik heb ooit een oude bank helemaal ingesprayed met azijn. Buiten laten staan tot de azijngeur eruit is. Dat werkte best lang.
Maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat je het er helemaal uit krijgt. Die geur kwam bij mij altijd weer terug.

1 like