Interieurtopic #2 (Deel 1)

Gaaf! En waar is je houten kastje van, erg tof ook!

1 like

Die is van zuiver.

1 like

Wij zijn aan het kijken naar markiezen. Iemand hier die die heeft thuis? Helpt het echt goed tegen de zon/warmte? Vorig jaar zomer was het bij ons zo warm in huis (nieuwbouw). Ze voorspellen weer een warme zomer vandaar dat wij er aan zitten te denken.

Wij willen graag een nieuwe bank maar we moeten eerst een nieuw bed kopen want dat is al duur zat.
Dus de bank laat nog een jaar op zich wachten en daarom had ik bedacht dat ik dan de bank wat op ga leuken.
Dus ik heb een vloerkleed besteld en bankkussens via het forum gekocht @Annie
En ik ben best tevreden.

Voor de salontafel wil ik nog nieuwe knoppen kopen, daarom zitten die er nu niet op.

4 likes

Op de donkere muur na is onze woonkamer echt bijna hetzelfde haha! Ook die salon tafel, de indeling, de salon tafel en de lampen lijken er ook mega op. Zo grappig!

1 like

Wat goed, perfecte match de kussens en het kleed!

1 like

Ik ben opzoek naar een budget wandrek/wandkast. Nu zie ik wel bij xenos dit soort dingen, maar ik wil net iets anders dan standaard rond of vierkant.

Iemand tips?

Baking soda overheen strooien, nacht (of 24u) laten intrekken en dan stofzuigen. Werkt super goed!

Edit: sorry, was al genoemd zie ik! Combinatie baking soda & azijn werkt ook, doe ik met hardnekkige vlekken in kleding. Het gaat bruisen en bijt alles eruit. Wel even checken op een onopvallende plek, en daar moet je de ruimte (buiten bijv) voor hebben natuurlijk.

Misschien buiten leggen?

Super mooi! Waar heb je dit kleed gekocht?

Het is van seletti maar heb het gekocht in de woonwinkel kaky.

1 like

ik heb dit behang:

super blij mee echt prachtig, en voor de rest witte muren, veel hout en 1 muur deze kleur.

ook een prima kleur, maar het past niet echt ofzo.
Nu heb ik in m’n hoofd gehaald om alle muren vergrijsd olijf te doen

image
voor de rest hebben witte kuipstoelen als eetstoelen, veel planten en een cognackleurige leren bank en een jaren30 huis, beetje sleets. geen gladgestuukte glimmende nieuwbouwwoning met een lekker glad pvc vloertje en op maat gemaakte raambekleding zegmaar.
zou het leuk zijn of zou ik het ook weer snel zat worden?

7 likes

Ik denk dat die vergrijsde olijfkleur sĂșpermooi is bij de rest van wat je beschrijft en bij het behang

Ik denk dat olijf wat warmer wordt icm geel dan die blauwe kleur

1 like

Die boekenmuur :heart_eyes:

1 like

Heb je die deuren zelf geverfd of was het al zo? Ik wil eigenlijk ook soortgelijke deuren verven, maar ik zie er echt tegenop.

1 like

Iemand tips?

Ik wil dit bankje (Wehk), maarrrr ik heb geen zin om 5 dagen te moeten wachten. Weten jullie een soortgelijk bankje te koop <€200? in een fysieke winkel? Hij moet minstens 180 breed zijn.

1 like

Bij de gamma zag ik vandaag een soortgelijke met 30% korting. Weet alleen de lengte niet. Misschien de website even bekijken?

1 like

Het is de kleur Caribisch blauw. Hebben hem laten mengen, volgens mij wen kleur van Flexa? Zal nog even vanavond aan m’n vriend vragen wat voor soort verf het was, want het moest wel speciaal voor de kozijnen zijn. Het was best simpel te doen met rollertje en kleine kwast!

Wij zijn de inrichting van onze nieuwe huis aan het plannen, maar we lopen een beetje vast me de bovenverdieping.

We willen één van de kamers gebruiken als onze slaapkamer, en in de andere komt een ieder geval een werkplek voor mijn vriend. Het is echt mijn droom om een Pax kast te kopen, maar we hebben hier schuine daken. Alles onder de dakpannen op de tekening is <1.50m, dus de kast zou alleen tegen de hoge muren kunnen. Maar als je daar een kast zet, zou ik in beide kamers niet meer weten waar het bed dan moet komen.

Heeft iemand een idee hoe je dit handig kan indelen?

De kast kan op zich wel in de werkkamer, maar ik vond dat toch ergens minder logisch. In mijn hoofd “hoort” dat in de slaapkamer te staan. In beide kamers past de kast wel prima met een werkplek erbij. Is het dan niet gek dat je in de andere kamer alleen een bed hebt, en verder veel ruimte over?

@En_17_Anderen Lastig! Kan je misschien de eettafel meer naar links verschuiven, zodat die tegen de muur komt, of wordt dat te krap? Dan heb je rechtsonder ruimte over om een chillplekje te maken met een mooie stoel of iets.

2 likes