Misschien een boxspring?
Die voelen vaak wel stevig aan (en liggen vaak lekker)
Haha dat is waar, en dan ook meteen de openhaard en het glas in lood
Toevallig was er in VT wonen afgelopen week ook een open haard naast de eettafel.
Ik zou die muur ook weghalen, ik vind het fijn als je keuken in contact staat met de eettafel. Ik zou misschien wel een soort afscheiding maken richting het zitgedeelte, bijvoorbeeld door 2 grote open kasten neer te zetten aan beide kanten. Dan krijg je een beetje dat en suite idee
Als jullie budget het toelaat ga dan voor een auping bed. (Niet de boxspring). Die leken ons erg erg stevig. Ik denk dat een boxspring altijd wat zal doorzakken.
Wij hebben in de keuken en toilet antracietkleurig vinyl liggen. Ook in een oude bovenwoning met houten ondervloeren. Bevalt prima en is goed schoon te houden.
Als ik ergens ben gefatshamed, dan is het in de Auping winkel. Ik wist niet hoe snel ik daar weg wilde.
Ik kwam kijken voor een bed en werd meegenomen naar 1 bed. Dit, zei de mevrouw, is het enige bed dat geschikt is voor u. Ik stelde nog vragen, en toen keek ze naar me, met een vies gezicht. En zei ze dat ik met mijn postuur geen keuze had. Dat bent u vast wel gewend, zei ze er nog achter aan. Dus Auping vond ik persoonlijk niet echt een succes.
Ik heb een boxspring met een foammatras. Stevig, maar toch heel zacht. Kan het iedereen aanraden. Matras komt uit Den Haag van Royal Health Foam.
What. The. Fack. Hoe durft zo iemand???
Prachtig! als je er van houdt misschien ook goudkleurig of gewoon zo’n terracotta pot?
Ik zou cosmic blue best leuk of goud vinden staan.
Prachtig die kleuren op de muur!
Made
Loods 5 voor accessoires
En verder vooral de kringloop etc.
Ik ben eigenlijk op zoek naar leuke webshops/instagrams met designer meubelen of vintage designer meubelen. Iemand tips?
Ikstroop op fb/insta en spullenvoorinjehuis op insta (met een laag streepje tussen alle woorden).
Iemand hier ervaring met die zelfklevende spijkers van Tesa?
Of andere tips/ervaringen om lijsten op te hangen zonder boren?
Ik vind van die command plakstrips heel goed werken als je lijst niet enorm zwaar is!
Op wat voor ondergrond? En wat voor lijsten (vooral qua gewicht)
Ja, ik vind ze goed werken (op glad geverfd stucwerk). Komt ook echt supernetjes van de muur af. Alle lijstjes tot 20x30 blijven heel goed hangen. 1 wat grotere lijst van 30x45 valt wel steeds van de muur af. Gek genoeg blijft een grotere lijst wel weer goed hangen
Onze thermostaat blijft er niet mee hangen, de afstandsbediening van de hue wel
Plakt goed maar heb al twee keer bij verwijderen mijn muur beschadigd. Achteraf liever geboord omdat die gaatjes makkelijker te vullen zijn dan het stukje “muur” wat los kwam na het eraf trekken van die strips
Kleine lijsten van plastic, dus zonder glas.
En de ondergrond is behang wat niet geheel glad is