Interieurtopic #2 (Deel 1)

Ik wil graag mijn slaapkamer gaan verven en dan gebruik maken van grafische patronen/patroon op de muur geverfd zoals (zie voorbeeld) maar ik twijfel nog heel erg over welke vorm ik wil, vind ze allemaal zo vet!

Voorbeelden

Ik ga dit kleurenpalet gebruiken (met op alle muren ‘Brave ground’

Kleur

Maar nu is de grote vraag; welke vorm??
Negeer de kleuren volledig want dat ging ff fout haha, die driehoek links is van de dakkapel
#paintgoals

• Optie 1 (toelopend naar een punt)
  • Optie 2 (rondje)
  • Optie 3 (beide)
  • Anders namelijk…

0 stemmers

Slaapkamer

Zo ziet het er nu uit (nog zonder trapje of planten )

3 likes

Het is Midden Veen geworden en hooooopelijk binnen nu en 2 weken komt het vlak erop. Heb mijn pap nodig voor het meet werk en die heeft engelen geduld. Spannend! (Ik leef in de nachtmerrie van vele: alles muren zijn wit dus dit is een hele stap)

1 like

Wij krijgen binnenkort budget van werk om een thuiskantoor in te richten. Ik wil een bureau en een bureaustoel aanschaffen die er mooi uit zien en natuurlijk ook voldoet aan de ergonomische eisen.

Heeft iemand hier zoiets al gedaan? Hebben jullie tips of foto’s van jullie werkkamer/werkplek die jullie willen delen?

2 likes

Wij hebben ook zo’n zwarte metalen kast. Bovenop hebben we een zwarte Hue Play liggen, geeft mooi licht op het plafond en je ziet hem niet liggen. Wel met snoer, maar omdat die zwart is kan je hem wel mooi wegwerken.

Samenvatting

Zoiets hebben we ergens anders staan:

Heeft iemand heel toevallig hier een bank + hocker van woood? De bank is 80 cm hoog en de hocker 45cm. Ik snap het niet zo goed… want het is toch logischer als dat op elkaar aansluit. Heeft iemand misschien een foto?

Is die 80cm niet de hoogte van je rugleuning? Je moet even kijken naar hoe hoog de zitting is, zitting van 80cm lijkt me heel sterk namelijk

5 likes

misschien commentaar waar he niet op zit te wachten maar ik vind je kleurenpallet wel heel divers? ik denk dat het gauw onrustig word met zoveel verschillende kleuren.

Wat vind je van een nis schilderen? Dat vind ik echt zo geslaagd altijd

13 likes

Yes wij hebben de Robin driezits in warmgroen met hocker. Het licht is kut hier, zoals je kunt zien, maar in de regel merken we dus niks van dit hoogteverschil. Het is werkelijk minimaal en doet niks af aan zitcomfort. Maar ik begrijp niet goed waarom er 2/3 cm tussen moet zitten haha

IMG_20210104_195243|375x500

1 like

Oh ja, misschien is dat het wel idd! Ik snapte er al heeeelemaal niks van.

1 like

Aah fijn deze foto! Dat is precies de bank en kleur die wij ook willen. Wat gek die paar cm verschil haha. Maar wel heel fijn dat het niet opvalt. Jammer dat die hocker in die kleur alleen echt nergens meer te krijgen is… moet nog even op jacht dus!

1 like

Nee had ik inderdaad ook al naar gekeken. Houd het inmiddels al een tijdje in de gaten, maar daar vind ik ze leuk of niet lekker zitten of minder leuk maar zit wel lekker :sweat_smile: .
Probeer gewoon mn zoekgebied wat te vergroten dus budget tips zijn ook zeker welkom!

1 like

Ja ik blijf het enorm raar vinden! Maar gelukkig merk je het niet. Oh, joh, wist niet dat die zo lastig te verkrijgen was! Wij hebben hem nu ook al zo’n 3 jaar alweer. Zit nog steeds erg prettig.! Hopelijk vind je hem :slight_smile:

1 like

Jaa snap ik! Ik ga ook niet alle kleuren gebruiken :grinning_face_with_smiling_eyes: maar 1 of 2 van het pallet haha heb alleen de basis kleur nog bepaald en de rest is nog variabel :grin:

@Yzile oh ook vet! Ga eens kijken of dat mooi kan zijn in de vorm van onze kamer

1 like

Ik heb twee interieur vragen waar ik heul erg graag advies over wil.

Ik heb een nieuwe salontafel en wil een dienblad voor kaarsen, wat is nou een mooi dienblad? Zat zelf te kijken naar een marmeren dienblad bij Westwing maar wil graag een langer en smal dienblad. De marmeren dienbladen daar zijn 30x30 of 30x15 en dat laatste vind ik best wel klein.

Foto salontafel

En ik heb een tijdje geleden twee prachtige velvet kussenslopen gekocht maar ik zoek nog 2-3 kussens die daar bij passen.

Foto doet trouwens geen eer aan de kleur, het is mosgroen. Op de foto lijkt het geel maar dat is het niet.

Foto kussen en bank

Heel epistel maar misschien is er iemand hier die het leuk vindt om mij te helpen haha.

Ik vind de kussens van HM home fijn om sierkussenhoezen mee te vullen. Het zijn niet van die zielige platte kussentjes maar lekker vol. Zit zelfs dons en en volgens mij nog geen 10 euro per stuk

1 like

Ik vind het dienblad dat je nu hebt mooi! Als je hout mooi vindt, bij Ikea hebben ze een snijplank die dienst zou kunnen doen:

Fascinera, hebben ze in twee formaten. Lijkt me vooral leuk als je een hoop kaarsen zonder potje erop laat druppen.

1 like

Ah was misschien niet helemaal duidelijk maar bedoelde sierkussens die erbij passen! Gebruik zelf de vullingen van Ikea, die zijn ook aan te raden.

@VickyViolence vind hem leuk maar zoek iets met opstaande randjes die je ook makkelijk met de hele inhoud kan optillen. Vind dit dienblad ook leuk maar het is allemaal zo goud. En weet ook niet of rond erbij past. Wil zelf een langwerpig dienblad voor mijn kaarsen en een pot met plant maar vind een leuk dienblad vinden echt moeilijk haha.

1 like

De schilder is klaar :blush: dit maakt al een heel verschil. Wel een hele lastige kleur om op de foto te krijgen. Nu over een paar weken de tredes nog laten bekleden.

Samenvatting

37 likes

Ik heb deze kussens van wehkamp:

Geen idee of het je smaak is maar past er qua kleur in ieder geval goed bij.

En dienblad:
Misschien deze?