Lijk wel een fangirl, maar vind echt alles wat jij post qua interieur of fashion leuk. Doe je daar toevallig ook iets mee in je dagelijks leven? Je hebt er echt gevoel voor!
Ah zo lief, dankjewel nee doe er eigenlijk niks mee, vind het wel heel leuk om te doen. En vind het wel leuk om vrienden/familie te helpen bijv maar merk dat ik het voor mezelf een stuk makkelijker vind haha.
Mooi! Is jouw trapleuning van staal of hout?
Dankjewel! Van hout. Deze hebben we zelf zwart geschilderd.
Waar hebben jullie een bed en matras gekocht?
Ik moet echt een nieuw bed maar vooral matras en ben geinfluenced door de reclames van Emma matras. Iemand ervaring mee?
Daarnaast ben ik op zoek naar een bed van minimaal 1.60. Op zich zou opbergruimte fijn zijn maar geen must en ik houd van donker hout, rotan, of gewoon neutraal. Zie door de bomen het bos niet meer joh
Wij hebben onlangs een bed gekocht bij BeterBed. Een ombouw + Emma matras van 160cm. Het wordt deze maand geleverd, dus kan er nog vrij weinig over zeggen. Wij hebben uiteindelijk voor het Emma matras gekozen omdat het een van de matrassen was die wij het lekkerst vonden liggen + er zat een goeie korting op in de Black Friday week + bij BeterBed kun je alleen eenpersoonsmatrassen terugbrengen, maar het Emma matras is daar een uitzondering op met hun 100 nachten proefslapen. Ik vond de service van BeterBed erg fijn, we zijn goed geholpen in de winkel.
Wij hebben het Brimnes bed van Ikea, niet super boeiend, maar wel heel handig met 4 grote lades onder het bed!
Ik vind dit bed van dekbeddiscounter een aanrader, mega veel opbergruimte en slaap er fantastisch op!
BeterBed met M-line matrassen. Flinke investering, maar nooit beter geslapen en nu na 2 jaar nog steeds echt top.
BeterBed zelf zou ik dan weer niet aanraden, wat een hondsklotekutbedrijf is dat zeg.
Wij hebben ons matras en bodem van auping en de bedombouw van de wehkamp. We wilden graag zo’n spiraalbodem maar ik vond de bedden bij auping niet zo mooi.
Ik vind Swiss Sense echt een aanrader, zo goed geholpen en goede service.
Zelfde ervaring hier! @August Zelfs een topper mogen ruilen terwijl dat niet gebruikelijk is, beetje extra service gekregen zonder gedoe
Bed kan ik niet mee helpen maar heb matrassen van swiss sense, 2x 80x200. Gekocht bij een 1+1 gratis actie. Liggen echt fijn en werd prettig geholpen in de winkel!
Hier ook hele goede ervaringen met swiss sense! Heel goed geholpen en zeer blij met het bed. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een boxspring van 1,80 breed met van die opbergboxen er onder, echt ideaal. En heel veel kleuren/stoffen mogelijk. Hebben het bed nu een jaar en so far zijn we tevreden, maar een jaar is ook best kort natuurlijk
Wij hebben de welbekende Hemneskast gekocht, namelijk die met 8 lades. Nu willen we de knopjes graag vervangen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand tips?
Jullie zijn fantastisch! Ik ga eerst maar eens bij Swiss Sense kijken
Emma matras had ik al langer en sinds kort een Auping bed. En ik dacht altijd dat de bodem niet zo veel verschil maakte, maar met het Auping bed en bodem ligt het echt hemels in vergelijking met mijn oude bed.
Ah super, aan Etsy had ik zelf nog niet gedacht! Ik ga meteen kijken
Home24 heeft ook veel bedden (kleuren/uitvoeringen)
Ik zoek een fluwelen beige stoel voor bij mijn kledinghoek, dressoir etc
Iemand tips?
Info
Ik kom wel veel van dit soort stoelen tegen in mijn prijsklasse maar helaas niet in de kleur beige
Het mag wel een stoel zijn met een beetje arm-leuning of body, zodat het meer op zo’n kap-tafel stoel lijkt. Ipv een ielig eetkamerstoeltje als je begrijpt wat ik bedoel.
De ruimte is ook weer niet heel groot helaas
Ik vind zelf zoiets mooi - 1e foto. 200 euro vind ik dan iets aan de dure kant, 100 euro max zou fijn zijn
2e foto is ook wel leuk maar wordt niet los verkocht helaas