Interieurtopic #2 (Deel 1)

Ja dit is de reden waarom ik ze bij h&m koop,maar m’n laatste dekbed heeft het dus niet!!! En het is echt de perfecte kleur. :sob:
HEMA en IKEA doen dat sowieso niet.

Neee, H&M was in ieder geval nog mn vaste hoop. Googelen levert ook niet veel op :frowning_face:
@wompie als jij dit hebt in je overtrekken, zou je misschien willen kijken welk overtrek het precies is?

Ik ben op zoek naar een wandrek/kapstok om in de badkamer tegen de muur te monteren. Ik zou graag een combinatie hebben van kapstokken om badjassen en handdoeken op te hangen, en ook de shampoo flesjes, een hangplantje, etc. op te zetten. Maar ik zoek een specifieke stijl, strak mat zwart metaal en het liefst met mesh metaal. Een beetje zoals onderstaande foto, maar liefst zonder hout. Ik heb me vandaag al rot gezocht, maar kan niets vinden dat me aanstaat.

Ik zou even bij de wandrekken van stoermetaal kijken! wellicht kun je nog 2 combineren; een rek en haken eronder oid. ze hebben daar in ieder geval veel in de stijl die je zoekt :slight_smile:
https://www.stoermetaal.nl/nl/accessoires/wandrekken/

1 like

IKEA heeft dit soms, maar niet altijd.

1 like

Heeft hier iemand in de lockdown nog ergens mengverf besteld en thuis laten bezorgen?
Afhalen bij de bouwmarkt gaat helaas niet op voor mengverf…

Bij verf.nl heb ik tijdens de eerste lockdown veel besteld. Ook mengverf. Was helemaal prima.

2 likes

Haha, je zou zeggen dat ik die website met het meest simpele Google-werk wel had kunnen vinden. Thanks!!

1 like

Hier was ik inderdaad ook terecht gekomen, maar had nog niet gedacht om te combineren! Thanks voor de tip!!!

1 like

Ik heb de bekende hemnes lade kast geverfd. We gebruiken hem als commode, nu 1.5 jaar later intensief gebruik nog niks beschadigd. Hebben hem eerst opgeschuurd, een laag speciale primer en toen 2 lagen verf. Super mooi dekkend geworden en dus niet beschadigd, ook niet waar de lades dus open en dicht gaan langs elkaar

1 like

Ik heb een heel basic keukenblok samengesteld op de Ikea site, dus onderkasten met werkblad (zelf om maat gezaagd). En dan ook wat bovenkastjes opgehangen.

Wij hebben een kastenwand gemaakt met de Platsa serie van Ikea. Deze serie is ook heel handig in elkaar te zetten.

Iemand nog een leuke website voor kussentjes voor op de bank? Beetje neutrale kleren, gaat bij een terracotta achtige bank!

Volgens mij hebben wij ook zoiets betaald. Wij hebben een wand van 2,80 en nog extra boven kastjes. Genoeg opbergruimte.

Samenvatting

11 likes

Ah snap ik. Hopelijk komen de deuren ook snel weer op voorraad. Ook ideaal dat je geen schroeven nodig hebt voor dit systeem.

1 like

Wij hebben een best fors raam. We hebben inbetween gordijnen hangen. Heeft iemand leuke ideeen hoe ik de vensterbank kan aankleden? Het voelt nu zo saai en kil ofzo haha

Ik huur een appartement met vloerverwarming en daar bovenop ligt een pvc vloer. Nu is het nooit echt koud in huis dus als ik de thermostaat aanzet is het vaak maar 2 graden hoger. Op de thermostaat zie ik dan een vlammetje en na een tijdje staat er dan ook dat het warmer is/de temperatuur die ik wilde. Maar aan de vloer voel ik eigenlijk nooit wat, dat die warmer is. Is dat normaal? Voel je dat pas als je hem echt hoog zeg?

Onze vloer voelt wel warm als je er op loopt, niet dat er mega veel warmte vanaf straalt, maar wel als je met sokken loopt dat het lekker aanvoelt

1 like

We zijn onze badkamer aan het verbouwen, ze beginnen volgende week met tegelen en we moeten nog de kleur voegen kiezen. Zou het heel raar zijn als we op verschillende muren verschillende kleuren voegen hebben? Tegels zijn ook anders.

Nee hoor, onze witte tegels hebben witte voegen en de grijze donkere voegen.