Mooi!! Waar heb je die vandaan?
Ik heb een felix matras, dat zijn geretourneerde Emma matrassen die helemaal gereinigd zijn. Scheelt echt heel veel geld en ligt superlekker.
We hebben ons bed via marktplaats met auping springbodems.
Maar dat matras is dus echt een aanrader!
Oh goede tip!! Dankje
Oh fijne tip! Gelijk opgeslagen voor als wij volgend jaar een nieuw bed en matras gaan kopen
Hoe weet je trouwens dat het Emma matrassen zijn? Ik kon het niet vinden op de website
Ik had 't via een vriendin maar na bestelling kreeg ik ook een mail van Emma matras om een recensie achter te laten!
Iemand had getipt dat H&M van die gaten in de hoeken van dekbedovertrekken heeft, zodat je makkelijker je dekbed in je dekbedovertrek kan krijgen. Weet iemand of andere merken dit ook hebben?
Ja, ik heb dat volgens mij altijd? Bij ikea en hema volgens mij
Ja dit is de reden waarom ik ze bij h&m koop,maar mân laatste dekbed heeft het dus niet!!! En het is echt de perfecte kleur.
HEMA en IKEA doen dat sowieso niet.
Neee, H&M was in ieder geval nog mn vaste hoop. Googelen levert ook niet veel op
@wompie als jij dit hebt in je overtrekken, zou je misschien willen kijken welk overtrek het precies is?
Volgens mij is dit iets scandinavisch, want een finse vriend was een keer verbaast dat in NL ze dat niet hebben. En H&M is natuurlijk zweeds. Misschien bij iets van Lindex kijken?
Edit: ikea is ook zweeds natuurlijk haha, dus weet niet of het scandinavisch-zijn iets zegt
Ik ben op zoek naar een wandrek/kapstok om in de badkamer tegen de muur te monteren. Ik zou graag een combinatie hebben van kapstokken om badjassen en handdoeken op te hangen, en ook de shampoo flesjes, een hangplantje, etc. op te zetten. Maar ik zoek een specifieke stijl, strak mat zwart metaal en het liefst met mesh metaal. Een beetje zoals onderstaande foto, maar liefst zonder hout. Ik heb me vandaag al rot gezocht, maar kan niets vinden dat me aanstaat.
Ik zou even bij de wandrekken van stoermetaal kijken! wellicht kun je nog 2 combineren; een rek en haken eronder oid. ze hebben daar in ieder geval veel in de stijl die je zoekt
https://www.stoermetaal.nl/nl/accessoires/wandrekken/
IKEA heeft dit soms, maar niet altijd.
Heeft hier iemand in de lockdown nog ergens mengverf besteld en thuis laten bezorgen?
Afhalen bij de bouwmarkt gaat helaas niet op voor mengverfâŠ
Bij verf.nl heb ik tijdens de eerste lockdown veel besteld. Ook mengverf. Was helemaal prima.
Haha, je zou zeggen dat ik die website met het meest simpele Google-werk wel had kunnen vinden. Thanks!!
Hier was ik inderdaad ook terecht gekomen, maar had nog niet gedacht om te combineren! Thanks voor de tip!!!
Ik heb de bekende hemnes lade kast geverfd. We gebruiken hem als commode, nu 1.5 jaar later intensief gebruik nog niks beschadigd. Hebben hem eerst opgeschuurd, een laag speciale primer en toen 2 lagen verf. Super mooi dekkend geworden en dus niet beschadigd, ook niet waar de lades dus open en dicht gaan langs elkaar
Ik heb een heel basic keukenblok samengesteld op de Ikea site, dus onderkasten met werkblad (zelf om maat gezaagd). En dan ook wat bovenkastjes opgehangen.
Wij hebben een kastenwand gemaakt met de Platsa serie van Ikea. Deze serie is ook heel handig in elkaar te zetten.