Ja daar leek me ook veel keuze enz te zijn maar de maximum lengte zou daar net wat tekort zijn :s
Ga nog wel eens opnieuw meten om te zien of ik het niet te veel had afgerond…
Je kunt altijd eerst bellen om te informeren, kun je later alsnog een afspraak maken.
Heb het topic hier al vaker gespamd met positieve ervaringen van Veneta haha!
Ik vond Veneta voor andere raambekleding beter/goedkoper dan voor gordijnen. Daarvoor slaagde ik goed bij Kwantum en Leenbakker. Ook voor hele lange bij die laatste.
Kent iemand meer webshops of winkels met zulke deuren? Dus echt van hout, niet van staal. Mag wel ander soort hout zijn of juist gelakt hout oid. Maar dus wel zo strak!
Geen idee of het wat is maar kwam dit tegen?
Ohhh ik ben helemaal moe van zwarte stalen deuren. Deze zijn echt mooi!
Hoe breed is het raam? Je kan ook heel makkelijk zoiets ophangen, 2 kleine spijkertjes in de deur of twee haakjes ophangen en klaar.
Edit: hmm weet niet of dat helemaal werkt met de drieklink alleen
Edit2: ik ben om de een of andere reden altijd fan van mooie vouwgordijnen
Wat gebruiken jullie naast geurkaarsen om je huis langdurig lekker te laten ruiken? Ik dacht zelf misschien een Lampe Berger aan te schaffen maar hoor graag of jullie andere / betere ideeën hebben
Niks eigenlijk lekker ruikend schoonmaakmiddel en wasverzachter. Ik vind zo’n brander er heel mooi uit zien, maar meestal vind ik de geuren niet prettig genoeg om langer te ruiken. Geurkaarsen wissel ik dan makkelijk even af.
Ik heb een Lampe Berger, maar heb 'm al lang niet meer aan gehad, zal hem weer eens aansteken! In ons vorige huis (klein, keuken met slechte afzuiging) had ik hem heel vaak aan, omdat het daar vaak naar etenslucht rook. Maar nu wonen we groot en hebben we mega goede afzuiging en “stinkt” ons huis nooit meer, haha, dus minder behoefte geurkaarsen en Lampe Berger aan te steken.
Ik vind deze geurstokjes heel erg lekker! Ze zijn ook regelmatig in de aanbieding met 1+1 gratis.
Nu het over lampe Berger gaat, wat is jullie favoriete geur?
Ik heb zowel boven als beneden een diffuser staan, vind dat echt een aanrader!
Je kunt helemaal losgaan qua essentiele oliën die zelfs kanker kunnen genezen (lol), maar ik geniet gewoon van de lekkere geur(en), haha.
Ook benieuwd naar aanraders qua olie
Ook even een vraagje aan jullie… Hebben jullie tips en aan-/afraders wat betreft leesstoel / fauteuil?
Op dit moment hebben we een grote hoekbank in de woonkamer staan, maar die is hoognodig aan vervaging toe. We hebben een andere bank op het oog, een 4 zitter zonder lounge/hoek gedeelte. We hebben daardoor ruimte voor een leuk stoeltje bij het raam. Nu alle winkels dicht zijn, is het sowieso lastig zoeken. Probeer me dus maar vast een beetje te oriënteren voor als het wel weer kan. We zoeken iets voor 1 persoon, niet te groot/massief en redelijk kindproof. Het bekende Ikea stoeltje vinden we wel leuk, maar meerdere vrienden hebben die al staan, dus die wordt het sowieso niet.
Ik ben zelf ook nog altijd op zoek, door Corona nog niet geslaagd (wil het liefst in de winkels kijken), maar ik heb deze stoel wel opgeslagen maar ben er nog niet over uit:
In een aantal kleuren verkrijgbaar. Zou zelf niet voor de roze stoel gaan waar de url naar linkt, maar die regenboogknopen zijn wel heel gezellig hahaha.
Oh, ik vind dit wel een hele mooie! Roze zou ik ook niet doen, maar de diep-blauwe kleur vind ik echt prachtig. Hij ziet er erg comfortabel uit. Twijfel alleen of ik hem niet te groot/aanwezig vind. Misschien dat ik iets subtielers mooier zou vinden staan… al hangt dat ook nog even af van hoe het staat als de bank er is.
Edit typefout
Haha ja dat is precies de reden dat ik nog twijfel! Bij ons zou het dan ook de blauwe worden haha.
Deze is trouwens ook een paar keer genoemd hier in dit topic! Ik ga er van uit dat je met de Ikea stoel de Strandmon bedoelde haha, maar misschien bedoel je juist deze. Mijn vriend vindt dit niks dus deze valt hier af, maar misschien vind jij hem wel iets door het wat minder groffe ontwerp haha.
Hahah, ik laat die van Ikea zien en krijg ook een heel vies gezicht. Man keurt hem ook af dus. (En ik bedoelde inderdaad de Strandmon ja.) Jouw eerste suggestie valt hier trouwens wel erg in de smaak!