en @Sia
Ik begon eerst met eentje van Geurwolkje, en had daar toenveel verschillende olieen bij besteld. Heel persoonlijk natuurlijk wat voor geuren je lekker vindt! Maar ik vond lavendel wel heerlijk voor het slapen gaan, bijvoorbeeld.
Nu heb ik eentje van The Spirit Junkies, deze: https://www.thespiritjunkies.nl/shop/diffusers/
Die vind ik sowieso een stuk mooier (en luxer) eruitzien dan die van Geurwolkje, maar lijkt de geur ook beter te verspreiden. Maar dat kan ook de olie zijn! Die geuren zijn wel een stuk kruidiger wat ik heerlijk vind, maar je smaak moet zijn. Fijne aan die vind ik de lange stand, gewoon 's ochtends aanzetten en lekker zolang aan laten staan als je wil. Ik vind het een aanrader, dus!
Voor mijn kind heb ik bijvoorbeeld ook wel eens sinaasappel in de Geurwolkje geprobeerd tegen muggen, ik kan me daar niet echt een effect van herinneren maar geloof dat dat wel helpt. Online is er in ieder geval heel veel over te vinden en uiteindelijk is het toch een zoektocht welke geur jij het fijnst vindt. Net zoals met geurkaarsen: de een houdt van zoeterdanzoet, en de ander fruitig, houtig, noem maar op.

)