Interieurtopic #2 (Deel 1)

Een week geleden kreeg ik op insta de hele tijd een postershop aangeprezen waar ze een poster verkopen waarop een olijfgroene/oker kleurige achtergrond te zien is met een lila kleurige Iris. Onderaan staat volgens mij een lichte balk met een naam van artiest. Iemand enig idee welke ik bedoel? Ik wil hem misschien kopen, maar ik kan hem niet terug vinden… (al flink het algoritme proberen te beïnvloeden, maar het lukt niet :grimacing:)

Is Matisse de naam van de artiest? Helpt je misschien zoeken

De poster afbeelding zelf zegt me zo snel niet iets, maar missh Matisse (zie je vaak nu) of Van Gogh, neem aan dat je wellicht al hebt proberen te googlen hierop

Nee, het is geen Matisse. Het meer realistisch, niet zo figuratief. Misschien is f ook geen Iris hoor, maar dat dacht ik.

Aha snap ik. Ja zo irri als je het niet meer kan terugvinden
dus wel maar 1 bloem; niet zoiets? (Is een poster shop die vaker voorbij komt op insta)

2 likes

Oker en iris doet meteen denken aan van Gogh, maar dit zal hem niet zijn?

Haha, ja ongelofelijk toch? Eerst word je ermee doodgegooid en dan is het ineens weg.

Helaas, dit zijn ze niet. De achtergrond is meer olijfgroen dan okergeel en het is is een (1) bloem die half uit is gekomen.

1 like

Volgens mij kun je op insta je advertenties terug zien! Bij instellingen & dan advertenties.
En als je een linkje gevolgd hebt, zie je zie terug bij je activiteit.

ik kan hier echt niet tegen haha
Zoiets?
image

Ook al die ogen van @Vaiana :sweat_smile:

Edit: ik weet niet of je deze al gevonden had maar dit zijn vijf (!) pagina’s aan posters met irissen. https://fineartamerica.com/shop/posters/iris
edit2: grapje hij blijft gewoon doortellen als je doorklikt, ik zie nu al 9 pagina’s

??? Heh?

Jij vroeg toch gisteren (of in ieder geval recent) van wie de ogen op een foto in een puzzel konden zijn?
Was jij dat niet?
Ik vraag me nog steeds af wie die man is

1 like

Hahaha ik dacht al: Wat is er mis met mijn ogen? :stuck_out_tongue:

1 like

Ik denk dat ik weet welke poster je bedoelt, kreeg die ad ook en had die volgens mij opgeslagen maar vind het nergens meer :thinking:

1 like

Is het meer deze stijl of echt de schilder stijl?

Weten jullie of je bij Karwei verf kunt laten mengen nu? Ze hebben wel click&collect maar over mengverf kan ik niet vinden. Moet wel specifiek Karwei hebben ivm kleur uit hun eigen collectie

Haha, wat lief dat je zo hard mee zoekt!

Nee dit is het ook niet, dit is Van Gogh volgens mij.

Het is een vrij simpel beeld. Olijfgroenige achtergrond, helemaal effen en dan in het midden een half uitgekomen lila bloem. Ik dacht dat het een iris was, maar zou ook iets van een sneeuwklokje kunnen zijn. En dan aan de onderzijde een witte balk met daarin iets geschreven. Ik dacht de naam van de artiest.

Ik heb gekeken in z’n Instagram activiteit, maar ik kan het hiertussen niet vinden…

Minder botanische stijl, meer schilderachtig

Kan ook via verf.NL oid. Ze hebben daar ook de verfwaaiers van bouwmarkten.

Hier staat dat het niet kan nu de winkels dicht zijn.

Je kan altijd proberen natuurlijk bij jouw Karwei, misschien verschilt het per vestiging.

1 like

Site van de karwei is toch echt je beste vriend :joy::

1 like