Oh dit vind ik een leuke tip, maar wat voor stokjes gebruik je dan?
Volgens mij kun je die sowieso bij Rituals kopen, maar als ik google op losse stokjes voor geurstokjes kom je ook op een hoop sites uit die het verkopen. @MENDOWN Echt een leuke tip! Dit ga ik binnenkort ook eens proberen.
Je kan gewoon saté stokjes gebruiken ! Ik hergebruik die van oude gekochte flesjes nog.
@George yesss “fresh cotton” was m’n fav hema-geur en dat hebben ze ook bij Holland & Barrett
Vervliegt de olie dan ook na verloop van tijd zoals bij ‘normale’ geurstokjes?
Ja helaas wel, anders zou het nog goedkoper zijn idd. Heb wel de indruk dat het trager gaat, maar dit kan ook aan mij liggen.
Wat hebben jullie als raambekleding in de slaapkamers? Ik heb echt geen idee wat ik wil. Wij willen ook rolluiken nemen ivm verduistering en tegen de warmte. Dus heb niet per se iets nodig wat verduisterd werkt, maar alleen overgordijnen vind ik niet zo chill omdat je dan wel inkijk hebt als je de gordijnen open hebt, vitrage, vouwgordijn en rolgordijn vind ik dan weer niet mooi. Rolgordijn vind ik niet zo sfeervol ofzo.
Wij hebben een verduisterend rolgordijn, inbetweens en een “normaal” gordijn. Dit hing er nog van de vorige bewoners en het ziet er wel mooi uit, dus ik ben er wel tevreden over.
Met essentiële oliën wel opletten als je huisdieren hebt! Sommige oliën kunnen je kat/hond/slang/… ziek maken.
Wij hebben bottom up, top downs op bijna alle ramen. ideaal vind ik dat.
Ooh echt? Ik heb een diffuser (geurwolkje) en gebruik sinds kort net olie. Goede tip dus!
En die van @MENDOWN. Ik heb nu de geurstokjes van rituals op de wc staan. Heel mooi en lekker, maar wel prijzig haha
Een week geleden kreeg ik op insta de hele tijd een postershop aangeprezen waar ze een poster verkopen waarop een olijfgroene/oker kleurige achtergrond te zien is met een lila kleurige Iris. Onderaan staat volgens mij een lichte balk met een naam van artiest. Iemand enig idee welke ik bedoel? Ik wil hem misschien kopen, maar ik kan hem niet terug vinden… (al flink het algoritme proberen te beïnvloeden, maar het lukt niet )
Is Matisse de naam van de artiest? Helpt je misschien zoeken
De poster afbeelding zelf zegt me zo snel niet iets, maar missh Matisse (zie je vaak nu) of Van Gogh, neem aan dat je wellicht al hebt proberen te googlen hierop
Nee, het is geen Matisse. Het meer realistisch, niet zo figuratief. Misschien is f ook geen Iris hoor, maar dat dacht ik.
Aha snap ik. Ja zo irri als je het niet meer kan terugvinden
dus wel maar 1 bloem; niet zoiets? (Is een poster shop die vaker voorbij komt op insta)
Haha, ja ongelofelijk toch? Eerst word je ermee doodgegooid en dan is het ineens weg.
Helaas, dit zijn ze niet. De achtergrond is meer olijfgroen dan okergeel en het is is een (1) bloem die half uit is gekomen.
Volgens mij kun je op insta je advertenties terug zien! Bij instellingen & dan advertenties.
En als je een linkje gevolgd hebt, zie je zie terug bij je activiteit.
ik kan hier echt niet tegen haha
Zoiets?
Ook al die ogen van @Vaiana
Edit: ik weet niet of je deze al gevonden had maar dit zijn vijf (!) pagina’s aan posters met irissen. https://fineartamerica.com/shop/posters/iris
edit2: grapje hij blijft gewoon doortellen als je doorklikt, ik zie nu al 9 pagina’s
??? Heh?