Interieurtopic #2 (Deel 1)

Heeft iemand Urban Taupe van Flexa in een ander merk laten mengen? En hier een foto van? Ik vind Flexa zelf te duur :speak_no_evil:

En, @monkeyslut, hoe bevallen je nieuwe stoelen? :smiley:

Heeft iemand hier ervaring met verticale strings als raambekleding?

Is het misschien dit account?
Die komt bij mij bijna dagelijks gesponsord voorbij.

1 like

Ik ben me nogmaals door alle pagina’s en poster gaan worstelen en eindelijk, op pagina 15 of 16 van de 20 vond ik hem

https://www.pstrstudio.com/products/ogawa-kazumasa-iris-ii?_pos=2&_sid=415125539&_ss=r

Tenminste, volgens mij is dit hem. In m’n hoofd was is wel ietsjes anders (dit is volgens mij ook photo-art), maar vind hem wel tof!! :smiley:

Thnx voor alle hulp iedereen!!

13 likes

Hahahaha ik ik heb die pagina bekeken en over de bovenste alinia heen gelezen :crazy_face: :crazy_face: :crazy_face:

1 like

Yesss supertip, dankje! Ik heb de verf in een oud kleurnummer van Karwei kunnen bestellen! :slight_smile:

1 like

Ik heb wel eens een kleur van Flexa laten mengen en die was heel snel verkleurd. Enige muur in mijn huis zonder Flexa en ook de enige verkleurde muur na 5 jaar.
Flexa is wel heel vaak in de aanbieding, dat scheelt iig iets.

1 like

@DelilahBard ben weer aan het rondkijken

Ook wat minder grof, maar ik vind juist die groffe fauteuils er zo comfortabel uitzien haha

Blijft moeilijk dit…

1 like

Hmm dilemma hier, wij wonen sinds een aantal maanden in ons huis en zijn nu bezig met de grotere klusjes. In het kort: zou je wanneer je voor één kamer nieuwe vloer koopt dit doortrekken op de rest van het verdiep, ook al ben je er nog niet over uit hoe je deze gaat inrichten/renoveren.

lang verhaal

De vorige eigenaar had het huis wat opgedeeld om een stuk te verhuren. Beneden is de woonkamer, een nieuwe keuken en kleine badkamer. Op de eerste verdieping is onze slaapkamer en er naast een oude kleine keuken en badkamer. 2e verdieping zijn extra slaapkamers. Die oude keuken en badkamer zouden we op termijn willen verbouwen naar een grote badkamer met ruimte voor wasmachine etc.
Nu willen we in de slaapkamer een andere vloer, heb al iets uitgekozen (rigid visgraat). Ik twijfel dus of het dan niet het mooiste zou zijn om deze op het hele verdiep te laten lopen aangezien de kamers op elkaar aansluiten (gang is enkel aan de trapkant). Het is een vloer die ook geschikt is voor badkamers.
Maar we hebben dus nog totaal geen idee hoe we die oude keuken badkamer zouden vernieuwen, met welke materialen etc, dus dan is het mss weer dom om die nu alvast te kopen? Ik heb al bevraagd of deze vloeren lang in het assortiment waren, maar dat kan na 1 a 2 jaar helemaal anders zijn.

Weten jullie waar ik zulke bordjes kan kopen?

Ik vind het wel mooier als één hele verdieping dezelfde vloer heeft en dat het ook allemaal gelijkmatig doorloopt als je geen deurdorpels hebt.

Badkamer en toilet kunnen wel een andere vloer hebben of dezelfde. Is allebei niet lelijk.

Wij hadden vorig jaar laminaat bij de Gamma gekocht, en dit jaar hadden we watershcade. En onze laminaat was zo snel uit het asortiment. :scream: En toen hebben we gelukkig in een filiaal 50 km verder kunnen halen.

Volgens mij is deze van de foto van dit merk:

Kwam elke keer die advertentie tegen op Instagram.
Maar deze zijn wel erg duur en geen idee of ze naar nl verzenden.

Woah 45 euro per bordje! Wel heeeeeeel moooi!!

1 like

Ik ben op zoek naar de kleur van de muur die in GTST achter de keuken van Bing&Nina zit :joy:
Sta op het punt de redactie te mailen :see_no_evil:

Iemand hier ene (bij benadering) idee

Zie foto 2:
https://www.instagram.com/p/CJWBGEwKk0X/?igshid=14xxa8wuhy5rx

Edit; op deze video ook duidelijk
https://www.instagram.com/p/CJMUyTZKG1H/?igshid=1ee3cc0ssh6q

Ik denk dat het in de buurt zit van IG PS 1065

2 likes

Super open vraag maar ik krijg deze kast. Al mijn muren zijn wit en vloerbedekking zwart. En verder geen extreme accentkleuren. Ik wil deze misschien wel in een leuke kleur, wat is hip? En welke verf is oke? Het is normaal hout zonder lak ofzo. Ik dacht zelf lila misschien?
Sorry voor de jas hahaha

Lila of koraal zou wel leuk zijn!

Als je meer van neutraal houdt zou een mooie lichte groen wel mooi zijn.

Ik vind zulke kasten dan wél leuk in een knalkleur als de rest van je huis niet zo is. Knalgeel of donkergroen misschien! Zou zelf ook neon kunnen doen, maar dat is misschien niet je smaak.

2 likes

Zou je evt ook de muur erachter willen verven, dat je 2 kleine potjes verf haalt? Qua licht/donker of juist contrasterend? Zoiets:

10 likes