Interieurtopic #2 (Deel 1)

Jij vroeg toch gisteren (of in ieder geval recent) van wie de ogen op een foto in een puzzel konden zijn?
Was jij dat niet?
Ik vraag me nog steeds af wie die man is

1 like

Hahaha ik dacht al: Wat is er mis met mijn ogen? :stuck_out_tongue:

1 like

Ik denk dat ik weet welke poster je bedoelt, kreeg die ad ook en had die volgens mij opgeslagen maar vind het nergens meer :thinking:

1 like

Is het meer deze stijl of echt de schilder stijl?

Weten jullie of je bij Karwei verf kunt laten mengen nu? Ze hebben wel click&collect maar over mengverf kan ik niet vinden. Moet wel specifiek Karwei hebben ivm kleur uit hun eigen collectie

Haha, wat lief dat je zo hard mee zoekt!

Nee dit is het ook niet, dit is Van Gogh volgens mij.

Het is een vrij simpel beeld. Olijfgroenige achtergrond, helemaal effen en dan in het midden een half uitgekomen lila bloem. Ik dacht dat het een iris was, maar zou ook iets van een sneeuwklokje kunnen zijn. En dan aan de onderzijde een witte balk met daarin iets geschreven. Ik dacht de naam van de artiest.

Ik heb gekeken in z’n Instagram activiteit, maar ik kan het hiertussen niet vinden…

Minder botanische stijl, meer schilderachtig

Kan ook via verf.NL oid. Ze hebben daar ook de verfwaaiers van bouwmarkten.

Hier staat dat het niet kan nu de winkels dicht zijn.

Je kan altijd proberen natuurlijk bij jouw Karwei, misschien verschilt het per vestiging.

1 like

Site van de karwei is toch echt je beste vriend :joy::

1 like

Heeft iemand Urban Taupe van Flexa in een ander merk laten mengen? En hier een foto van? Ik vind Flexa zelf te duur :speak_no_evil:

En, @monkeyslut, hoe bevallen je nieuwe stoelen? :smiley:

Heeft iemand hier ervaring met verticale strings als raambekleding?

Is het misschien dit account?
Die komt bij mij bijna dagelijks gesponsord voorbij.

1 like

Ik ben me nogmaals door alle pagina’s en poster gaan worstelen en eindelijk, op pagina 15 of 16 van de 20 vond ik hem

https://www.pstrstudio.com/products/ogawa-kazumasa-iris-ii?_pos=2&_sid=415125539&_ss=r

Tenminste, volgens mij is dit hem. In m’n hoofd was is wel ietsjes anders (dit is volgens mij ook photo-art), maar vind hem wel tof!! :smiley:

Thnx voor alle hulp iedereen!!

13 likes

Hahahaha ik ik heb die pagina bekeken en over de bovenste alinia heen gelezen :crazy_face: :crazy_face: :crazy_face:

1 like

Yesss supertip, dankje! Ik heb de verf in een oud kleurnummer van Karwei kunnen bestellen! :slight_smile:

1 like

Ik heb wel eens een kleur van Flexa laten mengen en die was heel snel verkleurd. Enige muur in mijn huis zonder Flexa en ook de enige verkleurde muur na 5 jaar.
Flexa is wel heel vaak in de aanbieding, dat scheelt iig iets.

1 like

@DelilahBard ben weer aan het rondkijken

Ook wat minder grof, maar ik vind juist die groffe fauteuils er zo comfortabel uitzien haha

Blijft moeilijk dit…

1 like

Hmm dilemma hier, wij wonen sinds een aantal maanden in ons huis en zijn nu bezig met de grotere klusjes. In het kort: zou je wanneer je voor één kamer nieuwe vloer koopt dit doortrekken op de rest van het verdiep, ook al ben je er nog niet over uit hoe je deze gaat inrichten/renoveren.

lang verhaal

De vorige eigenaar had het huis wat opgedeeld om een stuk te verhuren. Beneden is de woonkamer, een nieuwe keuken en kleine badkamer. Op de eerste verdieping is onze slaapkamer en er naast een oude kleine keuken en badkamer. 2e verdieping zijn extra slaapkamers. Die oude keuken en badkamer zouden we op termijn willen verbouwen naar een grote badkamer met ruimte voor wasmachine etc.
Nu willen we in de slaapkamer een andere vloer, heb al iets uitgekozen (rigid visgraat). Ik twijfel dus of het dan niet het mooiste zou zijn om deze op het hele verdiep te laten lopen aangezien de kamers op elkaar aansluiten (gang is enkel aan de trapkant). Het is een vloer die ook geschikt is voor badkamers.
Maar we hebben dus nog totaal geen idee hoe we die oude keuken badkamer zouden vernieuwen, met welke materialen etc, dus dan is het mss weer dom om die nu alvast te kopen? Ik heb al bevraagd of deze vloeren lang in het assortiment waren, maar dat kan na 1 a 2 jaar helemaal anders zijn.