Interieurtopic #2 (Deel 1)

Weten jullie waar ik zulke bordjes kan kopen?

Ik vind het wel mooier als één hele verdieping dezelfde vloer heeft en dat het ook allemaal gelijkmatig doorloopt als je geen deurdorpels hebt.

Badkamer en toilet kunnen wel een andere vloer hebben of dezelfde. Is allebei niet lelijk.

Wij hadden vorig jaar laminaat bij de Gamma gekocht, en dit jaar hadden we watershcade. En onze laminaat was zo snel uit het asortiment. :scream: En toen hebben we gelukkig in een filiaal 50 km verder kunnen halen.

Volgens mij is deze van de foto van dit merk:

Kwam elke keer die advertentie tegen op Instagram.
Maar deze zijn wel erg duur en geen idee of ze naar nl verzenden.

Woah 45 euro per bordje! Wel heeeeeeel moooi!!

1 like

Ik ben op zoek naar de kleur van de muur die in GTST achter de keuken van Bing&Nina zit :joy:
Sta op het punt de redactie te mailen :see_no_evil:

Iemand hier ene (bij benadering) idee

Zie foto 2:
https://www.instagram.com/p/CJWBGEwKk0X/?igshid=14xxa8wuhy5rx

Edit; op deze video ook duidelijk
https://www.instagram.com/p/CJMUyTZKG1H/?igshid=1ee3cc0ssh6q

Ik denk dat het in de buurt zit van IG PS 1065

2 likes

Super open vraag maar ik krijg deze kast. Al mijn muren zijn wit en vloerbedekking zwart. En verder geen extreme accentkleuren. Ik wil deze misschien wel in een leuke kleur, wat is hip? En welke verf is oke? Het is normaal hout zonder lak ofzo. Ik dacht zelf lila misschien?
Sorry voor de jas hahaha

Lila of koraal zou wel leuk zijn!

Als je meer van neutraal houdt zou een mooie lichte groen wel mooi zijn.

Ik vind zulke kasten dan wél leuk in een knalkleur als de rest van je huis niet zo is. Knalgeel of donkergroen misschien! Zou zelf ook neon kunnen doen, maar dat is misschien niet je smaak.

2 likes

Zou je evt ook de muur erachter willen verven, dat je 2 kleine potjes verf haalt? Qua licht/donker of juist contrasterend? Zoiets:

10 likes

Ik denk dat het ook leuk kan zijn als je de planken hout laat, maar de zijkanten bv donkergroen of zwart schildert.
Ligt er ook een beetje aan wat je in de kast gaat zetten, waar ga je hem voor gebruiken?

2 likes

Dit is inderdaad precies zoals ig ps 1065 er bij mij thuis uit ziet tegen de avond.

1 like

Mild Plum missch? Heb je ook lichtere/donkere tinten van

1 like

Ik heb het antwoord gewoon gekregen hahaha

“Geloof het of niet, maar deze vraag krijgen wij heel vaak! Het RAL nummer van de kleur is 040-60-20.“

19 likes

Mooie kast! Denk dat donker beitsen ook mooi kan zijn en makkelijk :slight_smile: dan zie je de houtstructuur nog.

2 likes

Oh deze is inderdaad ook leuk, maar ik denk dat ik je vorige stoel van Made toch mijn favoriet is tot nu toe! De nieuwe bank staat sinds vandaag :partying_face: dus nu even kijken als alle troep is opgeruimd hoeveel plaats we effectief voor zo’n stoeltje hebben…

1 like

Wat wil je er in zetten? Dan kan je eventueel de kleur daarop aanpassen. Lila klinkt wel heel cool!

Ik heb mijn oude secretaire opgeknapt! Hij was heel erg beschadigd en zo '90s gelig gelakt met houten knopjes. Moet alleen nog een knop op de klep zetten, maar daarvoor moet ik eerst met de haakse slijper aan de slag :sweat_smile:

Staat nu nog tussen de rommel op zolder - hopelijk is dat ook snel netjes!

35 likes

Plantjes en snuisterijtjes gewoon

@Scorpiovibes ja enig, maar ik wil mn muren niet verven want ze moeten weer wit als ik hier wegga en dat vind ik altijd zoveel moeite

1 like

Bij plantjes vind ik roze, terra, roestbruin, okergeel e.d. heel mooi, want dan steekt het lekker af.

1 like

Maar jullie hebben wel talent!!!
Kijk haha

37 likes