Omdat je zegt dat je muren wit en je vloer zwart is zou ik zelf in ieder geval voor een warme kleur gaan, en misschien het hout dus (deels) houden, maar dat is gewoon smaak.
Geen idee wat je verder op je kamer hebt staan maar het is natuurlijk ook leuk om een kleur die dichtbij een kleur uit een poster/schilderij dat je hebt hangen ligt te kiezen of een andere kleur die je al hebt.
Ik dacht al wel dat de mild Plum iets te “oud roze” was. Zit iets meer terra cotta hierin denk ik. Wat leuk dat GTST helpdesk (?) zo snel reageerde
Ik heb een groot vlak van ongeveer 4 bij 2,30 en de rest van de muren wit. Denk wel dat het een hele geschikte kleur is voor alle muren.
Ja de redactie! Krijgen dus kennelijk vaak dit soort vragen haha.
Ik had op Instagram wel eens gezien dat iemand kleding zocht die iemand aan had, maar dit weten ze dus ook.
We willen de muur achter de keuken (die dus ook zwart met wit marmeren blad is), die kleur makend
Of iets meer Ri bruin
Wat een mooie keuken! Denk dat de gtst kleur er mooi bij past.
Wat is nou een foto die voor jullie je perfecte interieur laat zien? Hier was ik ineens benieuwd naar, omdat er hier natuurlijk zoveel verschillende adviezen gegeven worden die voorkomen uit verschillende smaken Dat van mij zou een combi zijn van deze:
Leuke vraag! Ik vind zoiets allemaal heel leuk:
Veel kleur, planten, mid-century meubels, gezellige snuisterijen…
Dit is de nieuwe bank voor onze blauwe muur (kleur = Haags blauw). Ik wil graag nieuwe kussens. Welke kleur(en) zouden jullie kiezen hierbij? In de rest van de kamer hebben we witte muren, verder een aantal groene planten en houten/grijze meubels.
Jaaaa prachtig!
Oudroze of donker okergeel?
Thanks! Dat zijn kleuren die niet gelijk bij mij op kwamen, maar wel heel erg mooi gaan staan denk ik! Ik ga ze aan mn man voorleggen
Ik heb een beetje een luxeprobleem waarvoor ik hoop dat iemand hier inspiratie heeft. In ons nieuwe huis hebben wij een joekel van een woon/eetkamer. Het is een L vorm van 13 meter diep en 8 meter breed, en ik weet niet zo goed hoe ik het in moet richten (eettafel en zithoek staan wel vast ivm locatie keuken en de open haard).
Er staat een enorme op maat gemaakte buffetkast aan de lange muur en die wil ik eigenlijk wel houden, maar wat doe ik dan met de overliggende muur? Dacht eerst om daar een speelplek voor de kinderen te maken, maar dan is de hoek rechts achterin weer zo leeg/nutteloos. Any tips?
Hieronder de plattegrond. De buffetkast staat dus rechts en eindigt een meter of 2 voor het raam daar.
Je bedoelt de wand aan de kant van de hal? Wellicht is dat wel een goede plek voor een speelplek, want als je die rechts achterin doet heb je dat het speelgoed voor de openslaande deuren ligt. Ik zou dat stukje muur bij de openslaande deuren gebruiken voor ‘mooi uitzicht’ vanuit het zitgedeelte (en dat is meestal geen speelhoek hehe). Een gallery wall, mooie grote plant, een kunstwerk…
Muhahaha ja speelgoed is de nagel aan ieders doodskist die van interieur houdt.
Ik ga het nog eens overwegen en bedenken wat ik dan in de hoek bij de deuren zou willen/kunnen doen. Dankjewel!
Ik begrijp geloof ik niet zo goed wat je bedoelt Heb je het over 2 zithoeken, eentje met banken en uitzicht naar buiten en een televisiegedeelte in het stuk tussen eetkamer en openslaande deuren?
Als je nog weet welk seizoen van VT wonen het was hou ik me aanbevolen!
Nou ik sta open voor alles, maar heb ook 2 peuters en een hond dus of het de meest praktische oplossing is weet ik niet. Maar ik ga vanavond even VT wonen kijken. Dankjewel voor de inspiratie in ieder geval
Grappig, (ook voor @Zitzak) ik vind 2 zithoeken ook echt ultieme luxe. Een waar je koffie drinkt met iemand of waar je naar buiten kijkt, naar de vogels/bloemen in de tuin of met een boek wegduikt. En een zithoek waar je tv kijkt, met een grotere groep kan zitten etc.
Ik dacht dus op basis van die plattegrond om een grote hoek met tv te maken en een zithoek met fauteuils bij de openslaande deuren. Daar kan dan achter bij het zijraam een speelhoek en de eettafel bij de keuken. En dan met leuke opbergkasten voor alle speelgoed werken? Geweldige ruimte trouwens, @Zitzak.
Hoe bepaal je de grootte van een salontafel? We hebben er een op het oog in een ronde/ovale vorm, maar het is zo lastig te bepalen of past. We hebben twee banken in een hoek staan die allebei 2 meter zijn.
Ja ik vond dat ook moeilijk. Meestal heb je wel standaard maten en ik heb gewoon met kranten op de grond gekeken welke maat het beste paste bij onze zithoek.
Ik heb een mini huiskamer en wij hebben 65x65.