Interieurtopic #2 (Deel 1)

Heb je de zoekfunctie in dit topic al eens geprobeerd? Volgens mij was iemand een paar weken/maanden naar hetzelfde op zoek!

1 like

Klopt, dat was ik onder andere! Staan hele leuke tips bij van houten kastjes.
@Aile Ik ben uiteindelijk voor deze gegaan en heel tevreden over. Ze hebben hem ook in het wit zie ik.

Edit: oh zie nu dat je een lade te weinig vindt haha, dan is dit wellicht niet echt een goede optie. Maar bij die tips die ik toen kreeg stonden ook wat leuke met meer opbergruimte oa bij Maison du Monde

1 like

Deze modulaire banken vind ik super gaaf, maar weet iemand of die wel echt aan elkaar geklikt kunnen worden? Of staan ze los tegen elkaar aan? Ik ben er een beetje bang voor dat ze uit elkaar schuiven.

Deze hebben wij ook en zijn we erg tevreden mee!

1 like
5 likes

Ik heb er zelf niet besteld, maar ik heb meermaals verhalen gehoord van mensen waarbij ze weken hebben moeten wachten zonder updates, of waarbij er ineens een meubel werd bezorgd zonder dat ze er vanaf wisten en de klantenservice schijnt volgens mij ook onbereikbaar te zijn. Dus ik zou het persoonlijk al niet meer aandurven om daar te bestellen.

1 like

Ik heb één item bestel daar en dat ging goed, maar lees inderdaad wisselende verhalen.

1 like

Onlangs iets besteld (ondanks de verschillende verhalen): uiteindelijk bestelling geannuleerd want vond de spullen toch niet zó, geld teruggekregen maar bestelling was toch bezorgd… nu wacht ik op telefoon van de bezorgdienst om het weer terug op te halen. Klantenservice reageerde niet super snel maar wel efficiënt? Samengevat: weet niet of ik het aanraad :laughing:

1 like

Zoiets? Nog 1 op voorraad

1 like

Deze vind ik ook zo mooi! Jammer dat ie alleen in de winkel beschikbaar is. Ben ook op zoek

1 like

Ik heb deze van ikea en bij de Kwantum een houten mand erbij gekocht die precies op de onderste plank past en daar een leren handgreepje op geplaatst.

1 like

Ik heb er zelf een tafel besteld en dat verliep heel netjes. Levertijd en daadwerkelijke bezorging waren helder en we kregen zonder problemen een nieuwe tafel toen bij de levering bleek dat er schade op zat. Vind het vooral fijn dat ze veel keuze hebben en dat voor een fijne prijs

1 like

Zijn er hier mensen die kunnen helpen met de verf naam of een kleur tint oid vinden die lijkt op deze muur?

Dit is uit de perfecte verbouwing en ik vind het super mooi, lijkt mij bijna soort kruising tussen geel en karamel en goud ofzo. Iemand een tip??

Is het die honey van flexa? Spiced honey oid

Of sun kissed? Die is lichter trouwens, denk ik.

Die ga ik beiden ff checken dank je wel!!!

Hij lijkt ook een beetje vlekkerig ofzo wat ik wel tof vind maar het is volgens mij niet zo een ingewikkelde krijtverf

Ik zie dat het al opgelost is maar kwam deze tegen en moest er gelijk aan denken:

1 like

Ik vond dit zó’n goede en fijne tip dus heb het direct geprobeerd. Maar bij werkt het helaas niet!

Ik heb een oud flesje met geurstokjes van HEMA gepakt, daar voor de helft babyolie ingedaan en ruimschootse hoeveelheid geurolie van Jacob Hooy. Heb jij nog enig idee waar het aan kan liggen, of iemand anders?

Ik doe zo’n 30 druppels erin. Je kan in de eerste dagen de stokjes regelmatig omdraaien, dan geven ze intenser geur af omdat ze dan meer van de olie opnemen. Wel gek dat het bij jou niet goed werkt, does the trick hier :thinking:

Ik had inderdaad 30 druppels gedaan omdat jij dat schreef. Ik ga de stokjes komende dagen regelmatig draaien en anders gewoon eens andere stokjes proberen. Heel blij met je tip, komt vast goed! :star:

Mag ik nog weten welke babyolie jij gebruikt? Wellicht dat ik dat dan ook nog kan proberen…

1 like

Nog nooit van dit programma gehoord maar ik ga het meteen kijken! Nu we kopen zonder kijken moeten missen haha