Huismerk kruidvat
Bedankt!
Ik vond de eerste 10 minuten niet om door te komen. Wordt het beter @Bambam ? Ik ergerde me meteen dood aan dat gezin en hun non-problemen haha
Ik heb alle 4 de afleveringen achter elkaar gekeken, vond het wel leuk! Wel echt bizar dat het gaat om bedragen waar sommige mensen een huis van zouden willen kopen, en deze gezinnen steken het in een verbouwing om hun huis in oppervlakte te verdubbelen. Maar ik vind het wel interessant om de verschillende keuzes van de architecten te zien.
Ja het zijn non-problemen maar als je een ton te besteden hebt voor een verbouwing dan erger je je er misschien ook meer aan dan en dan kan het dus ook gewoon.
Wat ik wel vervelend vond is dat de voorstel-stukjes van de architecten me net iets te lang duurde. Na 1x heb je dat wel gezien maar het komt dus iedere aflevering terug.
Ja ik vind het eigenlijk ook best wel een vervelend programma. Ik vind alleen wel tof om de ontwerpen te zien en het uiteindelijke resultaat, dus ik neem het op en spoel er een beetje doorheen.
Dank dat zou m idd wel eens kunnen zijn!! Grappig ik had nog niet bedacht dat het metallic zou kunnen zijn dat zag ik niet op beeld, en dat wil ik dan weer helemaal niet. Haha. Vind die kleurtint vooral heel mooi.
Ik zoek deze (van bonprix) maar dan in het groot voor een dekbed 240x220
Het liefst in stralend wit maar eventueel is lichtroze of babyblauw bijvoorbeeld ook goed
Heeft iemand zoiets gezien? De bekende adresjes heb ik al bekeken.
Materiaal katoen of het liefst katoensatijn.
Budget: €€€
Ik heb heel veel boeken en hou van plaatjes van prachtig gevulde boekenkasten, maar in mijn eigen interieur hou ik van clean, licht, minimalistisch en rustig. Ik weet nog niet zo goed hoe ik deze twee kan combineren en heb nog steeds geen boekenkast gevonden die hierbij past + manier om de boeken dan te plaatsen. Iemand van jullie die tips of ideetjes heeft?
Misschien bij Zara Home?
Ik zou dan gewoon voor simpele witte Billy boekenkasten gaan en dan misschien sorteren op kleur, staat heel mooi en wat rustiger (maar series staan dan niet altijd bij elkaar en daar moet je tegen kunnen haha).
Al gekeken, hebben ze niet.
@Pandava of een Billy met deurtjes. Je kan ook half/half dichte deuren en deuren met glas erin. Mijn schoonouders hebben dat en dat ziet er wel rustig uit en de mooiste boeken kun je dan evt op display achter de glazen deuren zetten.
Ik word ook heel onrustig van een rommelige boekenkast, ik denk dat ik een low budget gordijn ervoor ga maken (want geen Billy en zelf deuren maken is te veel effort voor die kasten hahaha)
Het lijkt mij niet zo fijn maar op pinterest zie ik soms ook de boeken omgedraaid in de kast staan.
Ik heb een boekenkast van muur tot muur en van vloer tot plafond, die staat helemaal vol zonder prulletjes ertussen en dan vind ik het eigenlijk niet zo onrustig ogen. Ik vind vaak de rommeltjes in de kast en de ruimtes rondom de kast maken dat het er druk uitziet.
vs
Ik vind dit niet helemaal een eerlijke vergelijking
Die bovenste kast en eigenlijk de hele ruimte is echt een droom!
Qua boeken plaatsen vind ik het altijd heel rustig staan als je de boeken sorteert op hoogte, dus elke plank eenzelfde hoogte boeken. Werkt vooral goed als je veel series hebt, of boeken van dezelfde uitgever
Zoiets:
Hahaha, ziet er zo leuk uit, maar zo frustrerend als je een boek zoekt.
@Pandava ja, ik heb twee witte Billy’s met zwarte deuren van glas naast elkaar staan (met zelfgekozen greepjes) en ik vind dat heel rustig ogen! Iedereen vraagt ook telkens waar die kasten van zijn terwijl het gewoon heel ordinair Billy’s zijn, haha.
Paar voorbeelden van half dichte deur/half glas:
En bij mij ziet het er meer zo uit (maar dan met boeken):
Vond dat wel een fijne, maar relatief goedkope oplossing!
Een aantal maanden terug kreeg ik steeds een advertentie voor een blauw kastje met een soort van gouden schubben erop. Maar nu weet ik niet meer welk merk dat was. Herkent iemand welke ik bedoel?