Interieurtopic #2 (Deel 1)

de Kyle kast van Kave toevallig?
8202811-01

2 likes

Ah nee dat is hem niet

Hij lijkt hier op, maar dan blauw.

Jaa deze laatste vind ik echt prachtig

1 like

https://www.laredoute.nl/ppdp/prod-350152199.aspx#searchkeyword=luxore&shoppingtool=search

Of

1 like

Ja die van Maison du Monde is hem!! Dankjewel!

2 likes

Gisteravond zagen we tijdens een wandeling bij een woning in de vensterbank een heel leuk lampje staan. Sindsdien aan het googelen geslagen maar nog zonder succes. Iemand enig idee? Het gaat om een zwart plaatje met zwarte staafjes. De staafjes zijn ongelijk qua hoogte. Aan de bovenkant zit een klein lampje. Het oogde als een soort kandelaar maar de staafjes waren wel dun.

Is dit herkenbaar voor iemand? Of een idee van een webshop waar ik zou kunnen kijken?

1 like

zoiets?

1 like

Ja zoiets maar dan strakker en zwart. En de staafjes waren ongelijk qua hoogte en door elkaar verdeeld, niet trapsgewijs zoals op deze foto.

Ik ben bezig met het uitzoeken van een vloer in onze nieuwe bovenwoning. Ik wil een houten vloer, maar denk geen echt hout. Neigde nu naar laminaat maar kreeg de tip om ook in verband met geluid naar pvc te kijken. Alleen vind ik pvc vaak zo nep ogen, net alsof er zeil met houtprint ligt zeg maar… heeft iemand een goede tip om mooi pvc te vinden? Ter illustratie, ik vind dit een hele mooie vloer (qua kleur, brede planken, v-groef aan alle zijden dus meer hout-gevoel): https://nl.pinterest.com/pin/415175659403896545/

2 likes

Toen ik zocht naar een vloer heb ik heel veel mooi PVC gezien! Omdat je dat ook in stroken plakt is het niet zo als bij vinyl dat je echt 1 zeil hebt. Bij alle laminaat/vloerenwinkels hebben ze dat wel. Is alleen veel duurder dan laminaat (kan zo 40 euro per m2 zijn) dus vond dat het niet waard voor een huurhuis haha.

Klinkt wel tof. Je kan altijd aanbellen! Is ook een mooi compliment voor ze haha

Ik heb hetzelfde als jij (vond alles lelijk en nep) en de enige pvc-vloer die ik mooi vind is die van Coretec Naturals.

Ik heb het hier al vaker gepost, maar wij hebben tegels met houtlook in plaats van PVC. Beste keus ooit!

2 likes

Wil je eens een foto maken van je tegels?

Yes! Hierbij:

Close up

8 likes

Oh wow, had een heel ander beeld maar dit ziet er mooi uit ja! Ga het onthouden.

2 likes

Volgens mij zit dat in de flexa app!

1 like

Volgens mij heeft flexa zo’n app

1 like

Weet iemand waar deze lamp van is? Heb een schermafbeelding gemaakt van de lamp die best vaak in beeld komt in de serie Meisje van Plezier. Heb al wat gegoogled maar ik kom hem maar niet tegen. Wel een lamp van House Doctor die er erg op lijkt, maar die is taupe in plaats van groen.

Is er dan ook in deze kleur geweest denk ik. Helaas is het een verlopen vinted ad. Maar er staat ook House Doctor bij