Verschrikkelijk!
Ik heb er in december wat besteld en heb na 2x mailen na 3 weken eindelijk mn bestelling gekregen: een item was kapot, een kussen leek totaal niet op de foto van de website en de 3e item was te groot (mijn eigen schuld).
Toen heb ik alles geretourneerd en gevraagd of de grotere spiegel voor de kleinere kon ruilen en het beschadigde item ook voor een nieuwe. Dat kon: maar uiteindelijk bleek de spiegel niet op voorraad (wel snel mn geld teruggekregen, want heb ook nog na moeten mailen of ik mn geld van het kussen nog terug kreeg). De kapotte onderzetters zouden vorige week verstuurd worden, maar nog geen verzendbevestiging ontvangen.
De items waren wel heel mooi, maar de service is echt verschrikkelijk: ze zeggen dat alles op voorraad is, maar dat blijkt dus nooit het geval te zijn? Weet ff niet hoe ze werken. Ăls je wilt bestellen, doe het dan via Paypal zodat je evt een geschil kunt openen indien nodig Ă©n heb heel veel geduld.
zeker omdat ze adverteren met vandaag besteld, morgen in huis! Het bevestigt mijn gevoel wel dus ga de tafel via een andere webshop bestellen. Hopelijk krijg je snel je onderzetters binnen en zijn ze deze keer niet kapot!!