Mijn verhuurder was een schrijnwerker en hij heeft alle meubels zelf gemaakt, dus ik denk wel echt hout idd!
Heeft iemand ervaring met de webshop Sven.la.rs (zonder punten)? Ik wil er misschien een tafel bestellen maar heb er nog nooit van gehoord, de reviews op trustpilot zijn (grotendeels) goed maar zijn allemaal van mensen die nog maar 1 review hebben achtergelaten dus ik denk dan meteen dat dat de mensen van die winkel zijn maar dan onder een pseudoniem haha.
Of andere suggesties voor een betaalbare, simpele ronde houten tafel zijn ook welkom!
Verschrikkelijk!
Ik heb er in december wat besteld en heb na 2x mailen na 3 weken eindelijk mn bestelling gekregen: een item was kapot, een kussen leek totaal niet op de foto van de website en de 3e item was te groot (mijn eigen schuld).
Toen heb ik alles geretourneerd en gevraagd of de grotere spiegel voor de kleinere kon ruilen en het beschadigde item ook voor een nieuwe. Dat kon: maar uiteindelijk bleek de spiegel niet op voorraad (wel snel mn geld teruggekregen, want heb ook nog na moeten mailen of ik mn geld van het kussen nog terug kreeg). De kapotte onderzetters zouden vorige week verstuurd worden, maar nog geen verzendbevestiging ontvangen.
De items waren wel heel mooi, maar de service is echt verschrikkelijk: ze zeggen dat alles op voorraad is, maar dat blijkt dus nooit het geval te zijn? Weet ff niet hoe ze werken. Ăls je wilt bestellen, doe het dan via Paypal zodat je evt een geschil kunt openen indien nodig Ă©n heb heel veel geduld.
Heeft iemand hier ervaring met nieuwe keukendeurtjes op een keuken laten zetten? Wij wilden onze keukenkastjes eigenlijk laten wrappen, maar omdat de oude deurtjes gebobbeld zijn door ouderdom kan dit niet. Nu willen we graag nieuwe deurtjes erop laten zetten in een andere kleur, maar de basis van de keuken (zeg maar de planken waar de deurtjes tegenaan zitten) blijven dan beige. Dat lijkt me niet mooi worden? Heeft iemand dit wel eens laten doen die er iets meer over kan vertellen?
Dat klinkt niet al te best zeker omdat ze adverteren met vandaag besteld, morgen in huis! Het bevestigt mijn gevoel wel dus ga de tafel via een andere webshop bestellen. Hopelijk krijg je snel je onderzetters binnen en zijn ze deze keer niet kapot!!
Haha ja nee dus echt niet! En toen ik vroeg wanneer ik de spullen kon verwachten, kreeg ik nog een grote bek toe ook.
Kun je ze niet gewoon schilderen? Zowel de planken als de deurtjes.
Wij hebben dat thuis nu zoân 5 jaar en je ziet nooit iets. Echt nooit, ook geen vetvlekken ofzo. Maar dat kan ook door de soort hout komen? Mijn oom is meubelmaker en heeft hem op maat gemaakt.
Daar heb ik zelf niet zoân zin in, want ik wil graag dat het echt goed wordt (nieuw huis). Maar zal eens kijken of dat gedaan kan wordenâŠ
Kun je niet zo een wrap bedrijf vragen of ze alleen de basis kunnen wrapped matchend met nieuwe deurtjes?
Dat kan vast wel!
Dat klinkt goed! Hebben jullie greeplijsten of zoân systeem dat je op het kastje drukt om te openen? En weet je toevallig welke houtsoort?
Bij de lades greeplijsten en alle andere kastjes een druksysteem. Ik zal dat eens navragen van de houtsoort
Oh, dat is een goed idee! Dat ga ik even checken, slim
Zijn er FFers uit BE (oost-vlaanderen) die een kast hebben laten maken op maat? Wij willen graag een wall-to-wall kast maar zijn er liever geen 6k aan kwijt. Alle tips welkom !
Wij hebben er voor gekeken maar bleef gewoon duur uitvallen helaas. De goedkoopste offerte hadden wij van maatkastenonline.be
Camber en dergelijke waren erg duur. Wat ook nog kan helpen, een plaatselijke schrijnwerker contacteren. Hier in de buurt zaten ze helaas allemaal voor minstens een jaar volboekt maar heb al gehoord dat dat bij sommigen goedkoper uitvalt.
Heb je dan ook echt via maatkastenonline je kast laten maken? Zo ja, ben je er content van?
Bedoel je dingen zoals dit?
Waar halen jullie je inspiratie vandaan? Ik ga verhuizen en ik zie door de bomen het bos niet meer.
Pinterest en de Instagrampagina van Farrow & Ball
Mijn oom is meubelmaker en woont zoân 80 km van Gent (net nog in NL), ik weet niet of dat wat is? Hij maakt mooie dingen, alles op maat handgemaakt met goeie houtsoorten!