Wij hebben laatst de Upstairs over de vloer gehad, dat kwam voor 2 open trappen op 8900-en-nog-wat euro uit. Daar was dan al iets korting vanaf (zonder korting was rond de 10.000) maar dan moesten we wel nú beslissen en beide trappen in een keer akkoord geven blablabla.
Dat hebben we dus niet gedaan.
Verder geen bedrijven over de vloer gehad, we hebben de trappen nu laten lakken door de schilder.
Ga je ook het binnenwerk vervangen? Want de merken zijn onderling niet uitwisselbaar. Misschien wist je dit al wel maar zou zo zonde zijn als je iets moois tegenkomt en het niet blijkt te passen.
Oei… ja wij hebben hier een of ander epoxy op de trappen van de vorige bewoners, dus verven is helaas geen alternatief wel flink aan de prijs! Wij hadden vandaag iemand en de offerte is nu rond de tien duizend voor alle drie de trappen! Nog steeds misselijk veel geld
Ik woon in Leeuwarden dus ik ga er maar voor rijden.
Ik woon niet in de regio maar wij hebben onze trap laten bekleden met laagpolige vloerbedekking door kwantum en dat was echt top en niet duur. Volgens mij doen ze ook andere bekleding!
@anon18050057 ik las jou Flexa schrijven. Jaar geleden begon ik met witten met zo’n grote emmer Flexa (die altijd ergens in de aanbieding is) maar na een halve emmer overgegaan op Histor! Dekte véél beter en ook altijd ergens wel in de aanbieding. Kleurenverf van Flexa was wel prima.
Wat een mooie kleur! Ik ben heel benieuwd hoe dit uitpakt, zou je een update willen geven als de stickers erop zitten?
Ik wil graag twee van deze stoelen kopen (IKEA)
en de twee houten stoelen die ik al heb dezelfde kleur geven. Iemand tips voor welke verf/kleur daarvoor geschikt zou zijn?
Jaa histor is m’n lievelingsverf! Ook voor lak trouwens. Schildert echt heerlijk.
Ik zou denk ik als de bouwmarkt weer open is met 1 onderdeel daarheen gaan en de kleur laten bepalen, dan kom je er denk ik het dichtst bij.
Ja dat is wel een goed plan, bedankt!
Oeh, deze kleur wil ik ook hebben voor mijn stoelen en 2 IKEA bekvamkrukjes. Hier mengt de Praxis trouwens wel, ook al zijn ze dicht. Alleen dan moet je ze mailen, dus misschien bij jou ook wel?
Hebben jullie nog tips voor leuke interieur concept stores?
Deze twee zijn sowieso ook leuk (zag Plek hierboven al bij Clarity voorbij komen haha).
Haha nu kom ik ook op je oude bericht terug: wat voor vloer hebben jullie in de woonkamer? Vind hem heel mooi!!
Mag ik vragen waar jouw stoel van is? Ook een reactie op een heel oud bericht haha.
En leuke shop inderdaad, plek online @Bergson. Die andere die je linkt trouwens ook.
Ik reageer nu ook even, haha. Wat een mooie stoel in de woonkamer, waar is die van?
We hebben uiteindelijk de como besteld! Zal tzt een update geven, maar hier kan je ze ook zien ( https://www.instagram.com/p/B45_si0nKZ_/?igshid=vkafs6iodx6s ).
Ik heb besloten dat ik deze week een muur terracotta wil verven. Nu kwam in dit plaatje op pinterest tegen, weten jullie misschien welke kleur code/naam hier op lijkt?
Ik heb zoiets op de muur: red earth van farrow & ball