Interieurtopic #2 (Deel 1)

Wat hebben jullie in de vensterbank staan? Wij hebben een vrij lange vensterbank, waar in het midden een vaas staat met pluimen, links 2 baby plantjes en rechts een ronde kaarsenstandaard. Nu hebben wij een tuin op het zuiden en laatst zag ik 's avonds dat de kaars helemaal gesmolten was na een dag zon, dus ik moet nu wat anders voor op die plek. Iemand leuke inspriatie?

Ik heb ook vooral planten, afwisselend in alleen een potje of in een glazen ’ bak’? En 2 grote vazen die gewoon leeg zijn. Niet heel spannend haha.

1 like

Fotolijstje? Digitaal of analoog

1 like

Wat hebben jullie in de (tuin)overkapping hangen? Vind de wanden zo saai, maar twijfel over spiegels. En de overkapping is houtkleur dus rieten dingen vallen ook weg.

Ik zou gewoon leuke lichtsnoeren doen!

Die hangen aan de plafond balken!

1 like

Ik heb een spiegel en fotolijstjes hangen. En hangplanten aan het plafond. Lichtsnoer is inderdaad ook een leuk idee, ik heb nog geen goede kunnen vinden.

Samenvatting

Oh lees nu pas houtkleur, dat lijkt me inderdaad lastiger.

33 likes

Misschien rieten dingen verven? Zwart, roest, en terra bijvoorbeeld wordt vaak heel mooi. Of een grote macrame wall hanging ophangen?

1 like

Waaauw, die van jou is echt super gezellig!

@MadameArmoire Ohja dat is ook een goed idee.

1 like

Oké, mijn missie voor de komende week is een zoektocht naar een beetje een leuke plafondventilator. De zon schijnt en het is hier al bijna 25 graden binnen. :rofl: Onze kamer bestaat uit ruim 8 meter aan ramen. Mooi, maar al gauw warm natuurlijk.

Heeft iemand hier toevallig een plafondventilator?

Ik heb een oude lockerkast, maar de indeling is niet heel praktisch. Ik twijfel om de tussenschotten links/rechts eruit te halen en iets van plankjes te bevestigen maar vind dat ook zonde van de kast. Heeft iemand misschien een idee om de indeling wat efficiënter te maken?

foto's kast

Heel mooi!! Echt helemaal mijn smaak dit.

2 likes

Ik heb deze en die vind ik wel tof:
Ventilator

2 likes

Het kan altijd weer wit toch?

Ja doen! is zo mooi als een kamer in een hele kleur is geverfd. Ik heb de slaapkamer in nude roze en wil het liefst nu hele woonkamer in een en dezelfde kleur…moet alleen mijn vriend overtuigen want het is net geverfd.

Zag hier veel mooie plafondventilators!

2 likes

Ik heb plannen om te gaan verven in m’n woonkamer. Nu is praktisch alles ral9010 en dat hangt me echt de keel uit.

Maar nu wil ik ook m’n schuur aanpakken als t voorjaar echt aangebroken is. Ik zit alleen te denken welke kleur ik hem zou doen.

Het plan wat ik heb voor m’n woonkamer is dit (middelste twee voor muren, de witte links of rechts voor het houtwerk)

Dit is de woonkamer grenzend aan de tuin:

Aangezien m’n tuin zo klein is, is een bijpassende kleur bij m’n woonkamer wel belangrijk.

Hebben jullie een leuk idee? Ik wil eigenlijk niet gewoon zwart beitsen, ik dacht misschien meer aan heeeeel donkerrood. Wat vinden jullie?

1 like

Ik heb wel vaker posters besteld op ali en ik vind die super fijn. Ze zijn niet op papier geprint maar op een soort textiel. Als het in een lijst zit zie je dat niet (tenzij je er met je neus bovenop staat) maar daardoor zijn ze wel mooie matte en spiegelt er niks in het papier. Ik heb er nu een die al 2 jaar in zonlicht hangt en ook niet verkleurd oid

2 likes

Geen reactie op je vraag, maar wat hebben jullie een mooie vloer! Mag ik vragen wat voor vloer het is/waar je hem vandaan hebt?

1 like

Het is een eikenhouten parketvloer met een lichte whitewashlaag. Geen idee welk merk of winkel of iets dergelijks. Ben er ook nog steeds wel blij mee :blush:

1 like