Ik zou denk ik eerder iets van planten tegen de schuur aan laten groeien, dan hem gaan schilderen of beitsen. Normaal ben ik wel team ‘‘al vind je het niets schilder je het weer over’’, maar door die groeven wordt het wel echt een flinke klus om hem weer helemaal kaal te schuren. Ik denk dat een hele donkere kleur je tuin optisch wat kleiner kan doen lijken en het zou zonde zijn als het dan toch niet zo goed bevalt en je hem niet meer goed kaal kunt krijgen.
Ik weet dat deze vraag eens in de zo veel tijd terugkomt, maar hierbij nogmaals: welke winkel wordt door jullie aangeraden voor raambekleding? Was het Kwantum of Karwei? Of Leen Bakker?
Ik heb vanuit de hoek al een clematis groeien. Verder leent het zich niet erg om groen tegen te laten groeien. M’n border zit precies aan de andere kant.
Nee, donker ben ik dus ook beetje huiverig voor.
Ik wacht al drie maanden op mn gordijnen van de Leen Bakker, dus zou dat niet aanraden. Al weet ik niet hoe het op dit moment bij andere winkels is.
De stof die ik heb uitgekozen bleek niet leverbaar te zijn. Daar kwam ik achter doordat ik na een maand wachten zelf gebeld heb om te vragen hoe het er voor staat. Ze wilden ook totaal niet meedenken over andere opties, ik kon langer wachten en als ik niet tevreden was met hun service, dan moest ik maar annuleren. Uiteindelijk heb ik gekozen dat ik wel wilde wachten, omdat je nu ook niet echt naar de winkel kan gaan om naar stoffen te kijken. Als het goed is krijgen ze volgende week de stof eindelijk binnen, maar ze kunnen er nog steeds weinig over zeggen.
Dat klinkt niet best nee… Hopelijk duurt het niet al te lang meer!
Ik heb zelf twee weken geleden een inmeetafspraak bij Kwantum gemaakt, vorige week over gebeld want niks gehoord, moest afwachten. Nu maar weer zelf gebeld en eindelijk een afspraak kunnen maken voor over 2 weken (net wanneer de 15% korting actie erop zit). Ik dacht namelijk dat Kwantum hier werd aanbevolen, maar weet het niet zeker meer. Nouja, deze afspraak maar even afwachten en binnenkort een afspraak in de winkel maken zodat ik vast een stof kan uitzoeken, en dan hopen dat de rest ook meezit.
Veneta wordt steeds aanbevolen volgens mij
Ik heb binnenkort een inmeetafspraak van Topjaloezieën, zij leveren plissé/duettes, shutters, rolgordijnen, horren en jaloezieën. Degene die komt inmeten neemt dan ook alle kleurstalen mee en je kan eventueel ook gratis kleurstalen bestellen via de site. Ze reageerden ook super snel op mijn e-mail, dus tot nu toe voelt het wel professioneel aan. Ik zal nog even laten weten hoe het bevallen is als ze hier langs zijn geweest.
Wij hebben al twee duettes hangen van woninginrichting aan huis, super mooie gordijnen en een hele fijne service, maar wel echt duur. Voor twee gordijnen betaalden we een kleine 1500 euro (ging om een groot formaat die andere bedrijven niet konden leveren) en voor de drie die we nu willen bekleden vroegen ze weer zo’n 1600 euro. Bij Topjaloezieën kwam de schatting op 1100 voor die drie, dus dat zou al een hoop schelen.
Ik weet niet wat hier eerder is aangeraden, maar wij zijn erg tevreden over Karwei. Mooie kwaliteit en snelle service.
Ik heb goede ervaringen met Veneta! Die komen bij je inmeten en nemen stofjes mee
Denk dat die jij post een combi is van deze (en dus groter dan 120). Slecht aangegeven wel. Of gewoon, niet aangegeven.
Volgens mij is die groene 120 + 80 = 200 breed. Want er staat: 2 loungekussens van 120 bij 80. Vind ze beide wel mooi! Wel lekker om een hoek te hebben misschien, kun je beter hangen
Qua prijs is die van kwantum ook niet heeeel veel goedkoper, want je moet nog kussens kopen en die zijn ook best duur!
Oohh ja nee dan is het alsnog wel een stuk goedkoper, valt me mee hoe duur die kussens zijn!
Over veneta, ik wilde ook gebruik maken van die aan huis service. Er kon pas na 5 weken iemand langskomen en ze belde een week na mijn aanvraag. Daar zou ik dus wel rekening mee houden.
Ik ga nu voor een telefonisch advies, dat kan wel meteen.
Klopt, wij hebben in december/begin januari (weet het niet precies meer) gebeld met Veneta en ze kwamen bij ons 20 januari langs. Wij hebben gekozen voor zelf ophangen en ze zijn 19 februari geleverd. Als Veneta de boel ging ophangen, zou het juni/juli worden. Wel heel blij met onze jaloezieën! Het hing ook wel snel (ruim acht meter aan ramen), het systeem is niet zo moeilijk.
Is ook heel fijn! Ik had de gordijnen die prio hadden via telefoon en mail gedaan en andere via een afspraak. Beide manieren zijn me goed bevallen.
Mijn posters van Ali waren prima! Alleen de maten klopten niet zo. Te groot, maar kon het gelukkig afknippen zonder dat de afbeelding lelijk werd
Kwantum was dat! (Naast veneta inderdaad). Ik krijg erg veel complimenten over mijn gordijnen van kwantum.
Ja ik heb er ook een paar van Ali, vind de kwaliteit goed op canvas! Moest ze wel net als @Scorpiovibes een beetje bijknippen soms, anders zitten ze een beetje gefrummeld in het lijstje, maar dat was geen probleem
Ik heb toevallig van de week de onderste besteld met de gele kussens. Ik kan je wel even laten weten hoe het bevalt als het er is?