Interieurtopic #2 (Deel 1)

Misschien had je hier al aan gedacht hoor, maar hou er wel rekening mee dat de meeste spoelbakken niet van binnen ook zwart zijn, dus die zijn gewoon rvs. Wij wilden ook een zwarte spoelbak maar krassen die erin komen zijn gewoon rvs kleurig dus dat valt mega op. Daarom doen we het maar niet. Wel enorm mooi!

1 like

Wij hebben er 1, van tectonite, dat is een heel stevig plastic oid, hitte bestendig, krasvast etc.
Maar alleen al de sporen van de handzeep maken me gek.
Dan zit er nog niet eens zoveel kalk op, maar je ziet idd alles

Nee klopt, ze zijn gepoedercoat idd. Op zich is poedercoating wel redelijk hufterproof, en met een afwasmachine wordt een spoelbak toch minder intensief gebruikt. Maak me daarom meer zorgen om de besmettelijkheid :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik kan je alleen van harte aanraden geen vierkante bak te nemen. Dat is nu ook hip volgens mij maar die hoekjes zijn amper schoon te krijgen :rage:
Echt, ga voor afgerond.

7 likes

Oeh mocht warboel ze niet willen dan heb ik wel interesse in 2 gouden! :heart_eyes:

1 like

Wij hebben een zwarte gepoedercoate spoelbak, en het valt me echt reuze mee? Wij zijn alles behalve netjes, savonds niet een doekje erover oid. Alleen in het “gleufje” waar de kraan vastzit aan de warm/koud hendel (ja superduidelijk omschreven) zie je een klein wit randje. Maar af en toe even schoonmaakmiddel erover en klaar. Ook geen krassen. Hebben een vrij standaard afgerond vierkante bak van Ikook.

3 likes

Heeft iemand tips voor een fijn zittende loungeset voor buiten? Mag max 2,5 meter lang en diep zijn. Welke merken zijn van goede kwaliteit?
Wehkamp heeft leuke modellen maar vind het zo tricky om te kopen zonder te testzitten.
Beetje lastige periode ook verder, want in veel winkels mag je niet met z’n 2en aan private shopping doen.
Alvast dank voor reactie!

1 like

Dit systeem van IKEA is modulair en kun je dus samenstellen zoals je zelf wil en wat past in je tuin.

Je hebt heel veel keuze uit kussens, de een is dunner en goedkoper, en anderen zijn weer echt van die stevige vierkante kussens. Ik vind het een top systeem!

1 like

Fijne he? Ik vind het ook echt mooi, je kan lekker combineren zoals je wil en wij kozen toen bewust voor die duurdere kussens en die zitten TOP!

Oo echt? Ik heb deze gezien maar hij is helemaal niet zo goed beoordeeld. Maar jullie zijn dus wel enthousiast, leuk. Ga ik eens op verder zoeken dan! Leuk dat je hem groter kan maken en kussens kan veranderen

1 like

Ah wat lief! Ik ben alleen juist op zoek naar de witte of houten. Dus @Gatenplant je hebt geluk!!

2 likes

Wij hebben deze, volgens mij naar aanleiding van iemand die hem hier ook had. In deze kleur was die aan het eind van het seizoen bijna 50% korting, toen hebben wij hem gekocht. Hij staat nu net buiten dus hebben er nog niet veel op gezeten maar tot nu toe zit die prima.

1 like

O leuk, dat is voor ons ook een kanshebber! Kussens zitten goed dus? Kun je er lekker in hangen?

Ik heb 'm ook! Ben er ook ook tevreden mee. Kussen schuiven maar minimaal.

2 likes

Ik vind glas-in-lood (voorzet)ramen heel mooi, maar daar moet je wel van houden natuurlijk, en het moet maar net bij je huis passen

Je hebt ook veel modernere of juist met bloemen of andere afbeeldingen, met of zonder kleur.

Anders is een smalle, hoge vaas met daarin wat takken of bloemen ook mooi? (of meerdere vazen)

5 likes

Stuur me even een pm :slight_smile:

Edit: jeeeeej ik ben super blij want onze verbouwingsbegroting is rond! We hebben een paar dingen moeten schrappen maar kunnen nu wel de vloertegels en badkamer nemen waar we van dromen. Ik ben zoooo excited!!!

5 likes

Ja wij vinden ze fijn zitten. De zitting en rugleuning zitten wat hoger dan bij veel andere loungesets waardoor je best recht kan zitten.

1 like

Wij zijn erg tevreden over de Cannes van Kwantum! Zit super lekker en is ook niet al te duur, ook goedgekeurd voor dutjes op een warme zomeravond.

2 likes

Leuk, die is ook mooi! Tof.
Ik snap alleen die maten niet, hoe diep en lang is die? Zijn de zitstukken per kant langer dan 2 meter? Linker en rechterstuk hebben ze los opgegeven van dat middenstuk en dan heb je die tafeltjes natuurlijk ook nog

Hij bestaat uit drie delen, de zijkanten en de hoek. Beide zijkanten zijn 166 en de hoek 80, dus per kant kom je dan op 246 cm uit! De zitvlakken zijn 80 diep.

1 like