Interieurtopic #2 (Deel 1)

Ik ook niet. Vind het zo’n rotwerk. Heb ook op Bol toen zo’n jaloezieënreininger gekocht, daarmee krijg ik het ook niet voor elkaar.

Mijn vriend vertelde net dat hij er een heeft besteld, ben meteen dolenthousiast :star_struck:

2 likes

Ik voel een nieuwe forumtrend aankomen hoor! Ik heb m vorige week gekocht :joy:

1 like

Zou dit de duurste forumtrend ooit zijn? :joy:

4 likes

Ik zou voor een opvallende zomerse kleur gaan zoals deze:

10 likes

I love hoe licht deze kamer is, wauw

1 like

Het is gelukt!

Het is Dennengroen geworden (Gamma)!

Iemand nog een idee voor een toffe bijpassende kleur voor in de andere ruimtes, zodat het wel een beetje een geheel vormt door het huis heen? Zat te denken aan okergeel of dat warm blauw. Gaat om een muurtje in de hal en een vlak in de tuinkamer (jaja doe maar chique ja).

10 likes

Mooi! Vind okergeel of blauw allebei erg mooi, denk dat lichtgroen, zegmaar beetje olijf of aqua, ook mooi kan zijn.

Hoe gaat het met de keuken trouwens?

1 like

Net even bij de bouwmarkt geweest en heel wat kleurtjes meegenomen.

Samenvatting

Deze heeft nu onze voorkeur.

8 likes

Nee, maar ik zal het vragen!

Ik heb al sinds mijn 21e een Klippan staan, maar we zijn inmiddels vijf jaar, een huis en een volwassen baan verder, dus het wordt tijd voor een volwassen bank. Welke kleur denken jullie dat hier mooi zou zijn? En hebben jullie aanraders? Ik zag zelf een hele mooie bij wehkamp (deze https://www.wehkamp.nl/whkmps-own-2-zitsbank-adam-16328127/), maar meen me te herinneren dat ik daar wat slechte verhalen over gehoord had…

Foto

De rest van mijn meubels is zwart wit en ik heb aan de overkant van de bank een grijze muur.

1 like

Haha de keuken is in het echt iets mooier dan op de Funda-foto’s en onze herinnering, met name de kastjes, dus we moeten nog even bekijken wat we er nu mee gaan doen. Misschien ik eerste instantie alleen het blad veranderen en dan wel de muren verven. Die kastjes vinden we eigenlijk zonde op dit moment. :thinking:

Gaan eerst de woonkamer en tuinkamer naar onze zin maken en dan denk ik nog eerst de badkamer opnieuw betegelen en als we dan nog geld over hebben komt de keuken. :joy:

Heeft iemand hier ervaring met rotan meubelen buiten? Heb een leuk bankje gezien maar twijfel hoelang het mooi blijft. Hij komt dan niet onder een overkapping/afdek te staan. Eventueel zou ik hem daar in de winter wel onder kunnen zetten.

1 like

Alle kleuren die in je posters zitten zijn mooi denk ik! Dus ook die je in de link hebt gezet. Ik heb alleen geen ervaring met die bank.

1 like

Iemand ervaring met een boxspring van jy.sk? Ik overweeg de gold of toch maar een van Ikea?

Wij zijn zelf geslaagd bij LeenBakker. Ze hebben daar iets van 5 banken die je via een online module ‘op maat kan maken’. Stofjes en pootjes kun je kiezen maar ook variaties in de grootte en de hoek. Je kan er ook een fauteuil van maken.

We hebben daar proef gezeten (3x teruggekomen hiervoor) en daarna stofjes bekeken en in de winkel besteld tijdens een kortingsactie.

Basic foto maar hij stond net toen :sweat_smile:

19 likes

Wij hebben echt zowat dezelfde bank en zelfde salon tafel haha, heel leuk!

Dan heb je vast een heel leuk huis net als ik :sweat_smile:

1 like

Ik vind ze prachtig en zou niets anders liever willen… maar ik vervloek ze wel wekelijks. Vooral de zwarte aluminium jaloezieën in de badkamer, die zijn het aller ergste!

Een fotomuur?